خبرگزاری کار ایران

رازهای شگفت انگیز در مورد پاک کردن تاتو با دستگاه لیزر کیوسوئیچ

کد خبر : ۱۰۲۱۸۰۱

پاک کردن تاتو و موارد همانند آن امروزه تبدیل به یک دغدغه شده است. هر کس بنا به دلایلی می خواهد از شر تاتوهای قدیمی و طرح های که دیگر برایش جذاب نیست، خلاص شود. از این رو، پاک کردن تاتوها و راهکارهای آن، برایشان اهمیت زیادی دارد. این مسئله به قدری اهمیت دارد که شما نباید هر روشی را امتحان کنید. برخی راهکارها و دستگاه ها، ممکن است به بدن شما آسیب جدی برساند. از این رو انتخاب روشی اساسی برای پاک کردن تاتوها تصمیمی اساسی، در این زمینه است. امروزه یکی از روش های موثر در پاکسازی تاتو، استفاده از دستگاه های لیزر است. برای پاک کردن تاتو با لیزر دستگاه لیزر کیوسوئیچ،کارآمدترین دستگاه در این زمینه معرفی شده است. حال ما می خواهیم این دستگاه را با هم بررسی کنیم تا به شما در انتخاب بهترین روش برای پاکسازی تاتو، کمک کرده باشیم.

دستگاه لیزر کیوسوئیچ؛ انقلابی بزرگ در پاک کردن تاتو با لیزر

به گفته پزشکانی که تخصص آن ها پاک کردن تاتو با لیزر است، این دستگاه توانسته است انقلابی در این جریان ایجاد کند. اما این حرف چقدر صحت دارد؟ پیشنهاد ما این است که تا انتها مقاله همراه ما باشید.

دستگاه لیزر کیوسوئیچ قابلیت های زیادی را به شما ارائه می دهد. این دستگاه پالس های بسیار کوتاهی در حد نانو ثانیه با توان های بالایی در حد گیگا وات را تولید می­کنند که این باعث شده است که نظر پزشکان زیادی را به خود جلب کند.

رازهای شگفت انگیز در مورد پاک کردن تاتو با دستگاه لیزر کیوسوئیچ

شکل 1- کاربردهای لیزر کیوسوئیچ

چگونه دستگاه لیزر کیوسوئیچ تاتوهای پوست را از بین می برد؟

مکانیزم این دستگاه همان طور که از نام آن مشخص است، با استفاده از کیوسوئیچ کردن یک لیزر حالت جامد است. این لیزر حالت جامد در اغلب مواقع همان لیزر ان دی یاگ با طول موج 1064 نانومتر و یا هارمونیک دوم آن یعنی 532 نانومتر است. البته لیزر الکساندرایت و روبی را نیز می توان کیوسوئیچ کرد.

به منظور پاکسازی تاتو، پزشک اشعه لیزر را با طول موج مشخص (که بستگی به رنگ تاتو دارد) و توان مناسب برای پوست شما تنظیم می کند تا در زمان مشخص تابیده شود. در نتیجه تابش پرتو لیزر و گرمایی که از آن ایجاد می شود، باعث تجزیه رنگدانه‌های جوهر تاتو زیر جلد پوست می‌شود. سپس ماکروفاژها یا همان بیگانه‌ خوارها (درشت خوارها) که قبلا توانایی بلعیدن و از بین بردن رنگ تاتو یا لکه های پوست را نداشتند به مکان مورد نظر می‌ آیند. در این فرایند، در اثر ریز شدن جوهرهای تاتو، بیگانه خوارها، موفق به بلعیدن آنها می‌شوند. این فرایند برای شما که می خواهید تاتو پوست خود را پاکسازی کنید، طی چند جلسه تکرار خواهد شد. در نهایت بیمار با گذشت زمان، شاهد کمرنگ‌تر شدن و از بین رفتن تدریجی تاتو می شود.

رازهای شگفت انگیز در مورد پاک کردن تاتو با دستگاه لیزر کیوسوئیچ

شکل 2 – مکانیزم لیزر کیوسوئیچ

پاک کردن تاتو با دستگاه کیوسوئیچ چقدر زمان می برد؟

اگر کمی در گوگل جستجو کرده باشید، متوجه می شوید که به طور کل پاکسازی پوست نیاز به تعداد زیادی جلسات دارد که شما باید تحت درمان قرار بگیرید. این یعنی نباید انتظار شعبده بازی از این دستگاه را داشته باشید. اما چیزی که در این میان اهمیت پیدا می کند، کیفیت است. البته کیفیتی که هیچ آسیبی به پوست شما نرساند. ما در ابتدا گفتیم که مهم ترین ویژگی این دستگاه توانایی اعمال پالس های کوتاه با توان بالا است. همین ویژگی باعث می شود که بتوان از این دستگاه برای پاکسازی تاتو یا عوارض دیگر پوستی مثل کک و مک استفاده کرد. البته لازم به ذکر است که هیچ دستگاهی نمی تواند دقیقا تعداد جلسات مشخصی برای پاکسازی داشته باشد.

زمانی که پزشک پوست و تاتو شما را معاینه می­کند، با توجه به نوع دستگاه تعداد جلسات را مشخص می کند. اما به طور کلی عواملی که تعیین کننده تعداد جلسات پاکسازی پوست و تاتو است، به شرح زیر می باشد:

  • سیستم بدن بیمار
  • رنگ بدن بیمار
  • مدت زمانی که تاتو روی پوست قرار دارد
  • نوع موادی که برای تاتو روی پوست استفاده شده است
  • آماتور یا حرفه ای بودن تاتو

اما به طور کلی تعداد جلساتی که با دستگاه کیوسوئیچ پاکسازی پوست، انجام می شود بین 6 تا 12 جلسه است. جالب است بدانید که اگر فاصله بین جلساتی که برای پاکسازی به دکتر مراجعه می کنید، بیشتر شود، پاکسازی پوست شما روند بهتری را طی می کند. بر خلاف تصور برخی افراد که تصور می کنند که هر چه جلسات پاک کردن تاتو با لیزر، فشرده تر باشد، کیفیت بهتری را دریافت می کنند.

انتخابی هدفمند برای پاکسازی با کیفیت تر

اینک زمان آن رسیده است بهترین انتخاب خود برای روشی جهت پاکسازی پوست خود داشته باشید. همان طور که با هم بررسی کردیم، قابلیت های این دستگاه به قدری کارآمد است که انتخاب شما برای این کار باشد. دستگاه کیوسوئیچ با داشتن قابلیت های خاص و کاربردی، نظر بیشتر پزشکان متخصص پوست را به خود جلب کرده است. از این رو دیگر نیازی به نگرانی نیست. دیگر نیاز نیست که برای پاکسازی پوست خود و اتفاقات بعد از آن نگران باشید. این دستگاه با داشتن تاییده های مختلف خیال شما از هر جهت را راحت می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز