خبرگزاری کار ایران

انواع دستگاه روغن کشی و روغن گیری

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۷۶۱

روغن یکی از ماده های غذایی است که در سراسر دنیا به خصوص ایران استفاده های زیادی دارد. امروزه تولید انواع روغن از روغن زیتون که برای غذا و سالاد مورد استفاده قرار می گیرد تا روغن هایی مانند بادام و آرگان که برای درمان آسیب های مو تجویز می شوند، باعث شده است روغن گیری به یکی از کسب و کارهای مورد علاقه کاربران تبدیل شود شما می توانید روغن گیری را در منزل نیز انجام دهید. شما می توانید بهترین دستگاه های روغن گیری را در وبسایت بکردانه مشاهده کنید.

 برای شروع یک کسب و کار روغن گیری شما نیاز به یک دستگاه روغن گیری یا روغن کشی دارید، بعد از تهیه دستگاه، تنها باید مواد اولیه برای هر نوع روغن را تهیه کنید. اگر قصد دارید در خانه خود روغن گیری راه بیاندازید در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با انواع دستگاه های روغن کشی آشنا کنیم. کسب اطلاعات در مورد دستگاه روغن گیری به شما کمک می کند با چشمان باز یک دستگاه عالی تهیه کرده و کار خود را شروع کنید.

مدل های مختلف دستگاه های روغن گیری

گروه تولیدی بکردانه با ارائه 12 مدل دستگاه های روغن گیری و همچنین عرضه چندین مدل دستگاه ارده گیری، دستگاه میوه خشک ، دستگاه آسیاب و دستگاه کره گیری می تواند شما را در تهیه بهترین دستگاه با بهترین کیفیت راهنمایی کند. دستگاه های روغن گیری به طور کلی به دو روش پرس گرم و پرس سرد روغن را از انواع دانه هایی مثل تخمه آفتابگردان، سیاهدانه، کنجد، بادام و ... استخراج می کنند.

در روش روغن کشی پرس گرم، دانه ها ابتدا گرم شده و پس از این که تحت فشار قرار داده شدند، روغن آن ها خارج خواهد شد. این روش بیشتر توسط کارخانه ها به کار می رود.

در دستگاه روغن کشی پرس سرد که یکی از بهترین روش های روغن گیری محسوب می شود، روغن گیری در دمای زیر 45 درجه انجام می شود و همین موضوع باعث می شود، خاصیت دانه هایی که از آن ها روغن گیری می کنید، کاملا حفظ شود. اهمیت حفظ خاصیت مواد را به سادگی می توانید در عملکرد آنها مشاهده کنید. به طور مثال استفاده از روغن زیتون خالص برای پوست بعد از چند روز مصرف، نرمی پوست را برای شما به همراه خواهد آورد این در صورتی است که روغنی که ناخالصی بالا دارد، نتیجه مشابهی به شما نخواهد داد.

تمام دستگاه های روغن گیری بکردانه از روش پرس سرد برای روغن کشی استفاده می کنند.

اگر قصد درآمد زایی به وسیله روغن گیری در خانه را دارید، یکی از بهترین انتخاب ها برای شما دستگاه مینی پرس بکردانه یا دستگاه روغن گیری 45 رومیزی است. این دو دستگاه فضای کمی را اشغال می کنند و برای شروع کار یک انتخاب عالی به حساب می آیند، اما اگر قصد دارید برای کارخانه صنعتی خود دستگاه روغن کشی تهیه کنید، بهتر است دستگاه هایی را تهیه کنید که حجم بیشتری از دانه ها را در ساعت برای شما روغن کشی می کنند. 

انواع دستگاه روغن کشی و روغن گیری

خرید دستگاه روغن کشی

اگر قصد خرید یک دستگاه روغن کشی را دارید ابتدا باید اهداف خود را بررسی کنید. برای بررسی اهداف کافی است چند سوال از خود بپرسید از جمله: قصد روغن گیری از چند کیلو دانه در ساعت را دارید؟ چه فضایی را می توانید به دستگاه اختصاص دهید؟ قصد روغن گیری از چه دانه ای را دارید؟ آیا دستگاه را برای مصرف خانگی می خواهید یا برای کسب درآمد؟ در چه فضایی می خواهید از دستگاه استفاده کنید؟ و ....

شما با تهیه جواب این سوالات و بررسی مشخصات دستگاه های روغن گیری می توانید یک نتیجه کلی برای خرید بگیرید. اما اگر هنوز هم سر در گم بودید می توانید با مشاوران بکردانه تماس گرفته و راهنمایی های لازم را از آن ها دریافت کنید.

خصوصیات دستگاه های روغن گیری

اولین و مهمترین نکته ای که باید در یک دستگاه روغن کشی بررسی کنید، نوع استخراج روغن دستگاه است. در قدم دوم، ظرفیت روغن گیری در ساعت را چک کنید. با توجه به نوع دستگاه روغن گیری، ظرفیت می تواند از پنج کیلوگرم در ساعت تا 75 کیلوگرم در ساعت متفاوت باشد. در ادامه برای خرید دستگاه روغنکشی: برق مصرفی، دور موتور، ولتاژ، کارکرد (بی صدا، کم صدا) را نیز بررسی کنید.

دستگاه های روغن گیری بکردانه به گونه ای طراحی شده اند که تمامی قطعات از هم جدا می شود و در نتیجه شما برای تمیز کردن آنها به مشکل برنمی خورید.

انواع دستگاه روغن کشی و روغن گیری

 از چه دانه هایی میتوان با دستگاه روغن گیری، روغن تهیه کرد؟

 یکی از سوالاتی که برای بسیاری از کابران پیش می آید این است که برای گرفتن روغن کدام دانه های روغنی میتوان گرفتن از این دستگاه ها استفاده کرد. با دستگاه های روغن پرس سرد بکردانه می توانید از تمامی دانه های روغنی از جمله سیاه دانه، رازیانه، تخمه آفتاب گردان، کلزا، زیتون، نارگیل، هسته انگور، هسته خرما، کنجد و ... روغن گیری انجام دهید. تنها تفاوتی که بین دستگاه ها وجود دارد در حجم روغن گیری در ساعت است. جهت مشاوره با کارشناسان بکردانه تماس بگیرید.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز