خبرگزاری کار ایران

چرا بهتر است موتور سیکلت ایرانی بخریم؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۳۱۲

اگر شما هم از ترافیک شهرهای بزرگ خسته شده‌اید و زمان زیادی را در شلوغی بزرگ‌راه‌ها هدر می‌دهید، بهتر است وسیله‌ی نقلیه خود را تغییر دهید، چه خودروی شخصی داشته باشید و چه از حمل و نقل عمومی استفاده کنید؛ در نهایت با ترافیک روبه‌رو خواهید شد.

تنها وسیله‌ای که با راندن ماهرانه می‌تواند ترافیک را پشت سر بگذارد، موتور سیکلت است. فرقی ندارد مدل موتور سیکلت شما چه باشد یا آن را از چه برندی تهیه کرده باشید، شما همیشه می‌توانید سر وقت به قرارهای خود برسید و از هیجان رانندگی نیز لذت ببرید.

در حال حاضر موتور سیکلت‌های ایرانی با کیفیت  و با طراحی جذاب را می‌توان در سطح خیابان مشاهده کرد. اما اگر این سوال ذهن شما را درگیر کرده است که خرید موتور سیکلت‌های ایرانی چه مزایایی دارد، می‌توان آن در دسته‌های زیر طبقه‌بندی کرد.

قیمت مناسب نسبت به برندهای خارجی

اگر نگاهی به قیمت موتور سیکلت صفر برندهای ایرانی بیاندازید، متوجه اختلاف قیمت بسیار زیاد آنها با برندهای خارجی خواهید شد. با توجه به افزایش قیمت دلار، قیمت تمام شده‌ی موتور سیکلت‌های خارجی چند برابر شده است. به همین علت خرید یک برند خارجی دیگر آنقدرها هم مقرون به صرفه نیست. اگرچه برندهای ایرانی نیز از تورم در امان نمانده‌اند اما با این حال، بسیاری از مدل‌های آن قابل خرید است. هم‌چنین تسهیلاتی مثل خرید اقساطی موتور سیکلت می‌تواند شرایط خرید را آسان‌تر کند. از میان برندهای ایرانی می‌توان به کویر موتور، تک تاز موتور و نیرو محرکه اشاره کرد.

طراحی زیبا و قابل قبول

ظاهر موتور سیکلت‌های ایرانی، از تنوع کمتری نسبت به برندهای خارجی برخوردارند و طراحی ساده‌تری دارند. به همین علت افرادی که سلیقه‌ی خاصی دارند یا در انتخاب وسایل گرانقیت وسواس بیشتری به خرج می‌دهند، ممکن است با زبان طراحی برندهای خارجی ارتباط بهتری برقرار کنند. اگر قصد خرید موتور سیکلت شهری از برندهای ایرانی را دارید، می‌توانید مطمئن باشید که طراحی‌های اسپرت و جذاب آن چیزی از برندهای خارجی کم ندارد و کار شما را برای رفت و آمد‌های درون شهری، کاملا راه می‌اندازد.

دسترسی آسان به قطعات و لوازم جانبی

شرایطی را تصور کنید که مبلغ قابل توجهی را برای خرید موتور سیکلت خارجی هزینه کرده‌اید. حال یکی از قطعات مهم آن به تعویض احتیاج دارد و شما نمی‌توانید آن را پیدا کنید، چرا که به دلیل نوسانات ارز یا مسائل دیگر پیدا نمی‌شود یا قیمت آن به شکل قابل توجی افزایش پیدا کرده است و مجبور هستید، هزینه‌ی گزافی را برای آن بپردازید. تعمیر و نگهداری موتور سیکلت ایرانی از هزینه‌ی کمتری برخوردار است و در صورت نیاز به تعویض قطعات می‌توان آن را به راحتی از نمایندگی‌های رسمی تهیه کرد.

خرید و فروش آسان‌تر

قیمت مناسب موتور سیکلت ایرانی، هزینه‌ی نگهداری کمتر و موجود بودن لوازم جانبی، باعث می‌شود فروش این محصول نسبت به رقبای خارجی خود آسان‌تر باشد و خواهان بیشتری داشته باشد. بنابراین اگر قصد خرید موتور سیکلت مدل بالاتری را دارید، یا به دنبال پول نقد هستید، هر زمانی که اراده کنید، موتور سیکلت شما به سرعت در بازار موتور سیکلت دست دوم بدون دردسر فروش خواهد رفت.

هم‌چنین برای خرید موتور سیکلت ایرانی می‌توانید از خرید اقساطی موتور سیکلت استفاده کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز