خبرگزاری کار ایران

افتخار آفرینی شرکت توزیع ابزار آروا

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۰۴۵

طی دهمین همایش سراسری کسب رضایتمندی مشتری از شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف تجلیل شد. تنها شرکت فعال در زمینه ی ابزارآلات شرکت توزیع ابزار آروا بود که افتخار کسب تندیس طلایی را کسب کرد. محصولات اروا کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسبی دارند و توانسته‌اند رضایت مشتریان را جلب نمایند.

دهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری با حضور برترین مدیران:

در تاریخ ۲۶ آذر ماه ۱۳۹۹ دهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری با حضور مدیران و صاحب منصبان حوزه ی اقتصاد در سالن بین المللی رایزن برگزار گردید. طی این همایش  با بیان اهمیت مشتری مداری به نقش موثر مشتری در زمینه رشد اقتصادی و کمک به بهبود کیفیت کالا و خدمات پرداخته شد.                                     

در این همایش مدیران بخش های دولتی و خصوصی حضور داشتند. از جمله میهمانان حاضر در این همایش دکتر سید حمید پورمحمدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه ی سازمان برنامه و بودجه ی کشور، دکتر حسین میر محمد صادقی رئیس موسسه ی آموزشی و پژوهشی اتاق ایران، دکتر فرهنگی عضو هیئت رئیسه ی مجلس شورای اسلامی، مهندس سلیمانی معاون حقوقی اتاق بازرگانی، مهندس مظفر علیخانی معاون استان ها و تشکل های اتاق ایران بودند که نظرات خود را در حوزه ی مشتری مداری ارائه نمودند.

کسب تندیس طلایی رضایتمندی مشتری توسط شرکت توزیع ابزار آروا:

طبق گزارش بخش روابط عمومی شرکت توزیع ابزار آروا، گروه تولیدی آروا پیشگام در تولید انواع ابزارآلات جوش و برش ایرانی تنها شرکت فعال در زمینه ی ابزارآلات بود که امسال موفق به کسب تندیس طلایی رضایتمندی مشتری شد.

افتخار آفرینی شرکت توزیع ابزار آروا

                   لوح تقدیر شرکت توزیع ابزار آروا

 طی این همایش تندیس طلایی توسط قائم مقام مدیر عامل جناب آقای حمید مصلایی پور یزدی دریافت شد. جناب آقای حمید مصلایی پور یزدی ضمن دریافت لوح تقدیر بیان نمودند: شرکت توزیع ابزار آروا به عنوان یکی از موفق ترین شرکت ها در حوزه ی تولید ابزارآلات ، فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۹۳ آغاز نموده و از همان روزهای نخست همواره محصولاتی با کیفیت بالا روانه ی بازار کرده و در زمینه ی کسب رضایت مصرف کننده موفق بوده است.

 گروه تولیدی آروا با تولید کالا و محصولات با کیفیت، مدیریت مدبرانه و برنامه ریزی های دقیق نسبت به سایر برندها عملکرد متفاوتی داشته است. عقیده ی گروه تولیدی آروا تولید محصولات داخلی با کیفیت بالا با کمک گرفتن از علم و تکنولوژی روز، مدرن ترین تجهیزات، متخصصان و نوابغ ایرانی، سرمایه گذاری و برنامه ریزی هدفمند است که در این زمینه کاملا موفق بوده و به یکی از انتخاب‌های اول مصرف کنندگان تبدیل شده است.

شرکت توزیع ابزار آروا با ارائه ی محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش مناسب در زمینه ی کسب رضایت مشتریان موفق بوده و مفتخر است که توانسته رضایت و اعتماد مصرف کنندگان را به طور کامل جلب نماید.

از دیگر اهداف برگزاری این همایش سراسری میتوان به بررسی بازخورد صدای مصرف کننده در تامین نیازهای صنعت، تقویت استراتژی ها و راهبردهای شرکت ها در تامین نیاز مشتریان، گسترش فرهنگ رضایتمندی مشتری، افزایش رقابت در سطح ملی و بین المللی و شیوه های جدید رهبری بازار برای جهش تولید و آشنایی مدیران با تکنیک های مدیریت و تعامل با مشتری اشاره کرد.

در راستای این اهداف معاونت فروش و بازاریابی شرکت توزیع ابزار آروا، جناب آقای سید مهدی خاتمی تصریح نمودند: مشتریان به دنبال  پیدا کردن محصولاتی با کیفیت هستند که ضمن برطرف کردن نیازهای آنها، قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای داشته باشد. این مسائل همواره دغدغه ی مدیران شرکت تولید ابزار آروا بوده است.

به همین دلیل مجموعه ی آروا سعی کرده در تولید محصولات نیازهای مشتریان را در نظر بگیرد. مشتریان گرامی میتوانند با بررسی لیست آرشیوی محصولات آروا، محصولات مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تهیه کنند و تجربه ای جدید از خرید ابزارآلات را کسب کنند‌.

شرکت توزیع ابزار آروا رضایت مشتری را سرلوحه ی کار خود قرار داده  و در راستای تکریم مشتری و حفظ حقوق مشتری، در بخش خدمات مشتریان خدمات فوق العاده ای را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

عقیده ی شرکت تولید ابزار آروا این است که مشتریان ایرانی لایق بهترین خدمات هستند و توانسته به پشتوانه ی دانش روز، امکانات مدرن، تنوع بسیار بالای محصولات و قیمت های اقتصادی محصولات بخش عظیمی از نیازهای بازار ابزار کشور را تامین کند. با توجه به اهمیت بالای اعتماد و رضایت مشتریان و به پاس اعتماد شما، سامانه ی۶۱۶۷۲ راه اندازی شده و مصرف کنندگان گرامی می توانند پیشنهادات، انتقادات و نظرات خود را در همه ی زمینه ها با مدیران گروه آروا در میان بگذارند‌. همچنین می توانید با مراجعه به وب سایت اینترنتی یا صفحه ی اینستاگرام آروا از جدیدترین اخبار و اطلاعیه های آروا مطلع شوید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز