خبرگزاری کار ایران

معیارهای انتخاب بهترین آموزشگاه آرایشگاه مردانه

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۷۵۳

امروزه شغل آرایشگری، یکی از پرطرفدارترین و پر درآمدترین شغل هاست که دارای سطوح مختلفی می باشد. برای ورود به این شغل ابتدا باید آن را در مراکز آموزشی معتبر یاد بگیرید.

 آموزش آرایشگری مردانه

امروزه شغل آرایشگری، یکی از پرطرفدارترین و پر درآمدترین شغل هاست که دارای سطوح مختلفی می باشد. برای ورود به این شغل ابتدا باید آن را در مراکز آموزشی معتبر یاد بگیرید.

بعد از اتمام دوره های استاندارد آموزشی در آموزشگاه های معتبر، هنرجویان در امتحانات تئوری و عملی سازمان فنی حرفه ای کشور شرکت کرده و پس از اخذ نمره قبولی، مدرک رسمی خود را از سازمان فنی و حرفه ای دریافت خواهند کرد. این مدرک دارای کد بین المللی بوده و قابل ترجمه و ارائه به هرکشوری می باشد. شما می توانید با شرکت در دوره های آموزش آرایشگری آموزشگاه معتبر مردانه هیر آکادمی از بهترین امکانات و با کیفیت ترین آموزش ها بهره مند شوید.

بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه

حتما باید آموزشگاه آرایشگری معتبری را برای یادگیری انتخاب کنید که پس از طی مراحل کامل آموزشی، گواهینامه های معتبر لازم را به شما ارائه دهد و این گواهی ها امکان فعالیت حرفه ای را برای شما میسر می کند. با اخذ مدرک آرایشگری مردانه در سطوح مختلف، می توانید کار خود را به صورت فعالیت در یک آرایشگاه و یا تاسیس آرایشگاه آغاز کنید.

معیارهای انتخاب بهترین آموزشگاه آرایشگاه مردانه

معیارهای انتخاب بهترین آموزشگاه آرایشگاه مردانه

اگر می خواهید در شغل آرایشگری موفق باشید، باید بالاترین سطح توانایی و مهارت ها را در حرفه آرایشگری کسب کرده تا بتوانید با همکاران خود رقابت کنید. آموزشگاه آرایشگری مردانه مطابق با توقعات شما در زمینه آموزش نیستند. بنابراین انتخاب بهترین آموزشگاه متناسب با بودجه شما، امر بسیار مهمی است.

معیارهای زیر برای انتخاب بهترین آموزشگاه­ آرایشگری مردانه مورد توجه قرار می گیرند:

1.امکانات آموزشگاه

یکی از معیارهای انتخاب آموزشگاه خوب، امکانات مناسب آن است. وجود کلاس های آموزشی مجهز با فضای مناسب و امکانات کامل از ملزومات یک آموزشگاه آرایشگری ایده آل می باشد. تعداد شعب آموزشگاه نیز از معیارهای انتخاب بهترین آموزشگاه آرایشگاه مردانه است.

2.اساتید مجرب

از دیگر معیارهای انتخاب بهترین آموزشگاه آرایشگاه مردانه، وجود اساتید ماهر و مجرب می باشد. به همین دلیل برای انتخاب یک آموزشگاه خوب، باید ابتدا از مهارت اساتید آن مطمئن شوید.

3.مدرک معتبر

مدرک اعطایی از طرف آموزشگاه باید معتبر باشد تا بتوانید با این مدرک در آینده اقدام به کار در این حرفه نمایید.

4.آموزش مهارت ها و تکنیک های پرکاربرد

برای موفقیت در حرفه آرایشگری بهتر است که تمامی مهارت ها و تکنیک های لازم را فرا بگیرید. انتخاب آموزشگاهی که تمامی این مهارت ها و فنون را به خوبی و بطور کامل به شما آموزش دهند، بسیار ضروری است.

شهریه مناسب آموزشگاه

یکی دیگر از معیارهای انتخاب بهترین آموزشگاه آرایشگاه مردانه، شهریه متناسب با امکانات آموزشگاه و مهارت اساتید آن است. برای اطلاع از قیمت های شهریه دوره آرایشگری مردانه با هیر آکادمی همراه باشید.

معیارهای انتخاب بهترین آموزشگاه آرایشگاه مردانه

نظرات کارآموزان آموزشگاه

برای انتخاب بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه می توانید جویای نظرات کارآموزان آن آموزشگاه شوید. امروزه فضای مجازی راه مناسبی برای اطلاع از نظرات کارآموزان گذشته یک آموزشگاه است. بررسی خروجی کار از آموزشگاه ها و درصد اشتغال بعد از آموزش آرایشگری نیز یکی دیگر از راه های انتخاب آموزشگاه برای آموزش است.

مدرک دوره آموزش آرایشگری مردانه

دوره های آموزش آرایشگری در آموزشگاه ها باید طبق استانداردهای تدوین شده توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار شود تا بتوانید پس از گذراندن این دوره ها در آموزشگاه، نمره قبولی را در امتحانات تئوری و عملی سازمان آموزشی فنی و حرفه ای کشور دریافت نمایید. این مدرک بین المللی بوده و با ترجمه آن می توانید در کشورهای دیگر نیز مشغول به کار شوید.

معیارهای انتخاب بهترین آموزشگاه آرایشگاه مردانه

کاربرد مدرک آرایشگری از سازمان فنی حرفه ای

اگر بخواهید یک آرایشگاه راه اندازی کنید ابتدا باید جواز کسب داشته باشد و یکی از الزامات اخذ جواز کسب، مدرک دوره های آرایش و پیرایش می باشد. همچنین این مدرک دارای کد بین المللی بوده و قابل ترجمه و ارائه به کشورهای دیگر می باشد.

دوره های آموزش آرایشگری مردانه

7 مهارت اصلی آرایش و پیرایش مردانه که در آموزشگاه های آرایشگری مردانه آموزش داده می شود به شرح زیر هستند:

1.آموزش پیرایش مردانه درجه 2

یکی از دوره های اصلی و پایه در آموزشگاه آرایشگری مردانه، آموزش و پیرایش مردانه درجه 2 بوده که در این دوره هنرجویان با ابزار و مواد تخصصی، نحوه آماده سازی محیط کار و نحوه صحیح استفاده از ابزار کار آرایش و پیرایش و طریقه ضدعفونی ابزار و وسایل و روش های کوتاهی مو در اندازه های مختلف، آشنا می شوند. هنرجویان در این دوره، انواع روش های کوتاهی مو با شانه و قیچی، با شانه و ماشین، تراشیدن موهای صورت با تیغ، تنظیم خطوط موی دورسر، فرم و حالت دهی مو با سشوار و نحوه استفاده صحیح از حالت دهنده ها را فرا می گیرند.

2.آموزش پیرایش مردانه درجه 1

پس از آشنایی با تکنیک ها و اصول پایه و توانایی کوتاه کردن مدل های کلاسیک مردانه با گذراندن و کسب گواهی دوره پیرایش مردانه درجه 2 می توانید وارد دوره آموزش پیرایش مردانه درجه 1شوید. در این دوره با شناخت تکنیک های تخصصی خرد کردن یا همان پیتاژ و حالت دهی به مو، می توانید مهارت و دانش فنی آرایشگری خود را در زمینه پیرایش مو ارتقاء دهید و مدل های روز و اصطلاحا ژورنالی را پیرایش کرده، حالت داده و فیکس نمایید. درنهایت با شناخت صحیح ابزارها، تکنیک ها و متریال مناسب و آموزش درست در بهترین آموزشگاه آرایشگاه مردانه می توانید به افزایش کیفیت خدمت رسانی و بهبود سطح رضایت مندی مشتریان خود دست یابید.

3.متعادل سازی چهره مردانه

 این دوره برای افرادی که می خواهند با اصول گریم چهره، آشنا شوند بسیار مناسب است. با شرکت در این دوره هنرجویان با ساختمان پوست، استفاده از علم نور در هماهنگ سازی چهره، آماده کردن محیط و ابزار و مواد مورد نیاز، آماده سازی پوست صورت و گردن، هماهنگ کردن اجزا چهره با استفاده از تکنیک سایه و روشن، پاک کردن مواد از روی چهره و پیشگیری از حوادث و خطرات احتمالی آشنا می شوند.

4.آموزش چهره پردازی مردانه یا گریموری

این دوره مناسب افرادی است که پایه و اصول متعادل سازی چهره را فراگرفته و می خواهند به شکل تخصصی گریمور شوند.

مهارت هایی که هنرجو در این دوره طی می کند، شامل توانایی بکارگیری ضوابط ایمنی و بهداشت کار در محیط کار، شناخت رنگ نور و روانشناسی رنگها در چهره پردازی، آموزش تشخیص و تطبیق ریش و سبیل با فرم چهره وشناخت انواع مدل های ریش و سبیل، آموزش جوان سازی و مسن سازی چهره با تکنیک سایه و روشن، آموزش انجام متعادل سازی موی سر و صورت، آموزش شخصیت پردازی با تکنیک سایه و روشن  می باشد.

5.آموزش ترمیم کننده موی سر مردانه

امروزه خیلی از افراد از کچلی یا عقب رفتگی موی سر خود ناراضی هستند. همین امر سبب ایجاد شغل جدید و پرطرفدار ترمیم کننده موی سر شده است. این دوره شامل مهارت های آموزش مشاوره با مشتری، شناخت ساختمان پوست و تشخیص بیماری های پوستی، شناخت ساختمان مو و کاربرد ابزار ترمیم مو، آموزش انجام قالب گیری و اندازه گیری بیس ریختگی در ترمیم مو، توانایی انجام پیاده کردن اندازه قالب، آموزش انجام بافت های مو در تهیه شبکه مو، آموزش رنگ کردن و فر کردن موهای ترمیمی، آموزش نصب شبکه موهای تهیه شده روی سر مدل، آموزش شستشو، حالت دادن به مو با سشوار و اتو مومی باشد.

6.آموزش کاربرد مواد شیمیایی

این دوره در گروه مراقبت زیبایی قرار داشته و مهارت هایی از قبیل آلودگی زدایی محیطی، حفاظت و بهداشت فردی، مشاوره و پذیرش مشتری، بررسی عملکرد پوست و موی سر، بررسی فیزیک رنگ، بررسی مبانی رنگ مو، رنگ نمودن موهای طبیعی و سفید، بیرنگ کردن مو، صاف و فر کردن مو و مراقبت از مو قبل و بعد کار با مواد شیمیایی را در این دوره آموزش می دهند.

7.آموزش بهداشت ناخن مردانه

مهارت هایی که در دوره بهداشت کار ناخن مردانه کسب خواهید نمود شامل آلودگی زدائی محیط، حفاظت و بهداشت فردی، مشاوره و پذیرش مشتری، پیرایش ناخن دست و فرم دهی آن (مانیکور)، پیرایش ناخن پا و فرم دهی آن (پدیکور) و مراقبت از پوست و ناخن دست و پا می باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز