خبرگزاری کار ایران

با اولین دانشنامه متافیزیک ایران آشنا شوید!

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۶۲۰

علم و دانش ابرانیان همواره از تاریخ کهن ایران تا به حال افتخار و برتری ایران نسبت به سایر تمدن‌ها را نشان داده است. حال میخواهیم یکی از بزرگترین افتخارات ایران برای اولین بار در کل جهان را برایتان معرفی کنیم. دانشنامه متافیزیک علی لند به عنوان اولین و تنها دانشنامه متافیزیک جهان سوژه بسیار مهمی بود برای تهیه این خبر. امروز می خواهیم به معرفی اولین و تنها دانشنامه متافیزیک جهان که موسس آن یک جوان ایرانی به نام علی بیک میرزایی می باشد.

دانشنامه متافیزیک علی لند برای اولین بار در جهان به بررسی و تحقیق و تحلیل مسایل مربوط به ماورا از بعد علمی پرداخته و به صورت علمی به پردازش مباحث متافیزیکی می‌پردازد. در این دانشنامه جایی برای خرافات وجود نداشته و تنها دیدگاهی علمی و منطقی ملاک و مبنای مطالعات این دانشنامه می باشد. علی لند با شروعی قدرتمند در حال تحول باورهای متافیزیکی کهنه و قدیمی مبتنی بر مطالب خرافی هندو می باشد و با آن نفی ورد خرافات هندو و مباحث مردود مرتبط با خرافات هندو معلومات و اطلاعات بسیار مفیدی را در زمینه متافیزیک ارائه می نماید.

به گفته علی بیک میرزایی محقق و نظریه پرداز متافیزیک و نویسنده کتاب متافیزیک 60 و موسس و بنیانگذار این دانشنامه علمی، دلیل تاسیس این دانشنامه افزایش و ارتقاء سطح علمی مردم در مباحث متافیزیک و دوری از باورهای خرافی و اشتباه در رابطه با مباحث ماورایی که متاسفانه امروزه یکی از بزرگترین آفت ها و دلایل ضررها و زیان های بسیار مردم ناشی از سوء استفاده رمال ها و غیره می باشد. علی بیک میرزایی گفته است تا زمانی که جمع حداکثری مردم جهان را از خرافات متافیزیکی به دور نگه نداشته و کل جهانیان را با متافیزیک علمی واقعی آشنا نکرده باشیم و آگاهی مردم جهان را نسبت به کلاهبرداری های ناشی از باورهای خرافی متافیزیکی ارتقا نداده باشیم به فعالیت خودمان ادامه خواهیم داد و تنها پس از تحقق یافتن این هدف بزرگ به آرامش خواهیم رسید و بدین ترتیب دانشنامه متافیزیک علی لند فعالیتی مادام العمر خواهد داشت.

فعالیت اصلی دانشنامه متافیزیک علی لند مقالات علمی در رابطه با متافیزیک واقعی و علوم ذهنی می باشد که در این میان به ارائه آموزش علوم ذهنی نیز در این دانشنامه پرداخت می شود. از آنجا که امروزه متاسفانه کلاهبرداری های بسیاری با سو استفاده از باورهای خرافی عده‌ای از افراد ساده لوح انجام می گیرد و هر کسی می تواند قربانی توطئه رمالان و دعانویسان و... باشد به شما پیشنهاد می کنیم حتماً به دانشنامه متافیزیک علی لند مراجعه کرده و دانش خود را در رابطه با متافیزیک واقعی یا همان متافیزیک علمی ارتقا ببخشید. خوشحالیم که در میان کل جهان شخصی از ایران عزیزمان اقدام به راه اندازی یک دانشنامه مستقل علمی در رابطه با متافیزیک و علوم ماورا الطبیعه کرده است تا نام ایران را برای همیشه به عنوان اولین بودن در این زمینه سرافراز و سربلند نگه دارد. آدرس دانشنامه متافیزیک علی لند https://aliland.info میباشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز