خبرگزاری کار ایران

قیمت پرفروش‌ترین و بهترین مارک انواع یخچال فریزر خانگی موجود در بازار ایران

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۶۵۹

لوازم خانگی در منزل برای برطرف کردن نیاز های انسان ضروری می‌باشد. یکی از مهم ترین کالا های هر خانه‌ای که نمی‌شود آن را حذف کرد، یخچال فریزر است . این دستگاه مهم برای نگه داشتن گوشت , دارو , میوه و ... که فاسد شدنی هستند استفاده می‌شود همان طور که میتونید بیشتر مواد غذایی در دمای بالا از بین رفته و خاصیت خود را از دست می‌دهند کار یخچال فریزر نگه داشتن این مواد در دمای پایین می‌باشد که خراب نشوند.

ما شما را در انتخاب و خرید یخچال فریزر عالی راهنمایی می‌کنیم. در این مقاله به بررسی بهترین یخچال فریزر سال 2019 – 2020 – 2021 میپردازیم. که دران به بهترین مارک یخچال فریزر ایرانی و آمریکایی و آسیایی میپردازیم با ما باشید.

سعی میکنیم در این مقاله شما را با تمام مدل های یخچال فریزر ساید بای ساید , دوقلو , بالا پایین , کمبی , فرانسوی اشنا کنیم که یک دستگاه عالی مطابق سلیقه خودتون انتخاب کنید. بهترین مارک یا یرند یخچال فریزر شامل سامسونگ , ال جی , الکترواستیل , هیمالیا و اسنوا هستند که در میان مارک های ایرانی الکترواستیل , هیمالیا و در میان مارک های خارجی سامسونگ , ال جی از محبوبیت زیادی برخوردار هستند.

برای مشاهده لیست قیمت انواع  یخچال فریزر بر روی قیمت یخچال کلیک کنید و یا به سایت فروشگاه اینترنتی تیک تاک کالا به ادرس TIKTAKKALA.IR مراجعه کنید با با قیمت ارزان خرید کنید و از خرید خود لذت ببرید.

1 – یخچال الکترواستیل

قیمت پرفروش‌ترین و بهترین مارک انواع یخچال فریزر خانگی موجود در بازار ایران

خیلی ها میپرسند بهترین مارک یخچال ایرانی کدام است ؟ فروشگاه تیک تاک کالا با سالها تجربه در این زمینه یخچال فریزر الکترواستیل را به عنوان بهترین یخچال فریزر ایرانی معرفی میکند موتور یخچال فریزر الکترواستیل acc ایتالیا میباشد و 40 ماه ضمانت دارند و شرکت الکترواستیل بیش از 55 سال در زمینه تولید یخچال فریزر در ایران سابقه  دارد محصولات این شرکت ایرانی از کیفیت بسیار بالای برخوردار هستد.

یخچال دوقلو الکترواستیل یخساز اتوماتیک هوم بار ( طرح ساید )

پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی این مدل است که محبوبیت بسیار زیادی دارد به بررسی امکانات میپردازیم.

مشخصات

مجهز به آب ریز و یخساز اتوماتیک متصل به اب شهری

مجهز به درب بار

بدون برفک no frost

سیستم عیب یاب هوشمند

کمپرسور acc  ایتالیا

فریزر دارای 9 کشو

گنجایش کلی 635 لیتر

صدای بسار کم

سیستم انجماد سریع

دستگیره های اهرمی

جریان هوای خنک چند گانه

صفحه نمایش هوشمند

 

یخچال دوقلو الکترواستیل مدل es24

این مدل هم تقریبا شبیه مدل بالا میباشد با امکانات کمتر و سادگی بیشتر, این مدل یخچال یخچساز و اب ریز اتوماتیک ندارد بلکه فقط یک ابریز معمولی دارد در نظر داشته باشید این مدل درب بار هم ندارد برای اطلاع از امکانات این مدل به فروشگاه اینترنتی تیک تاک کالا مراجعه بفرمایید برای مشاهده ادرس زیر را در ادرس بار کپی کنید/

یخچال الکترواستیل es35

میخام یک مدل عالی و بسیار خوش قیمت به شما معرفی کنم. این مدل از نوع بالا پایین میباشد و امکانات بسیار عالی دارد امکاناتش در حد یخچال ساید بای ساید هست و با این همه امکانات قیمت بسیار عالی داره

توجه داشته باشید این مدل یخچال دارای درب بار میباشد و دارای یخساز اتوماتیک مجهز به ای شهری به صورت آپشن دارد یعنی شما میتوانتید انتخاب کنید که یخساز اتوماتیک داشته باشد و یا ساده باشد که این دو مدل تفاوت قیمت دارند .برای اصلاع از قیمت ریز بازار و همچنین دیدن امکانات به سایت فروشگاه اینترنتی تیک تاک کالا مراجعه کنید.

یخچال الکترواستیل es27

میخام یه مدل ساده و بسیار محبوب بهتون معرفی کنم یخچال الکترواستیل 27 فوت از سادگی خاصی برخوردار است و کیفیت بسیار بالای دارد که با کمی تحقیق و پرس و جو به کیفیت این مدل پی میبرید این یخچال فریزر از نوع کمبی فریزر پایین میباشد.فروشگاه اینترنتی تیک تاک کالا این محصول ارزشمند رو با کمترین قیمت به شما عزیزان تقدیم میکند.

یخچال ساید الکترواستیل

یکی از ساید های بسیار عالی است شرکت الکترواستیل تنها یک مدل یخچال ساید تولیو کرده و تمام امکانات روز در ان به کار رفته امکانات این مدل رو میتونید در tiktakkala.ir  و با کمترین قیمت خرید کنید .

2 - یخچال هیمالیا

قیمت پرفروش‌ترین و بهترین مارک انواع یخچال فریزر خانگی موجود در بازار ایران

شرکت هیمالیا یکی از تولید کنندگان یخچال فریزر میباشد که محبوبیت بسیار زیادی در بازار ایران دارد . اخیرا شرکت هیمالیا محصولات خودش رو کسترش داده و اجناس دیگه هم تولید میکند.

یخچال هیمالیا مدل امگا

شرکت هیمالیا این یخچال فریزر عالی را با گنجایش بسیار عالی تولید کرده است یک فضای 190 در 85 در 76 سانتی‌متری که باعث میشود جواب گو نیاز ها باشد دو رنگ نقره‌ای (سیلور) و سفید چرمی دارای 30 ماه گارانتی و امکانات یخچال امگا بصورت اپشن فرق دالرد برای اطلاعات بیشتر به فروشگاه اینترنتی تیک تاک کالا مراجعه فرمایید.

یخچال دوقلو هیمالیا مدل پانوراما

این یخچال دوقلو از امکانات جدید بهره میبرد مجهز به درب بار و یخساز اتوماتیک میباشد قیمت اون نسبت به هم مدل های خود بسیار مناسب میباشد ظاهری بسیار شیک دارد با کارایی بالا به tiktakkala.ir مراجعه بفرمایید و مشخصات ان را به طور کامل مطالعه بفرمایید.

یخچال دوقلو هیمالیا ایس پول

مشخصات این دستگاه : مجهز به یخساز اتوماتیک - یخچال 440 لیتر - فریزر 337 لیتر - ابعاد 65 * 70 * 192 برای اطلاعات بیشتر و خرید با بهترین قیمت وارد تدرس زیر شوید.

https://tiktakkala.ir/product/himalia-ice-pool/

3 - یخچال سامسونگ

سامسونگ یه شرکت کره ای است که محصولات ان محبوبیت بسیار زیادی در ایران دارد.شاید بشتر ما با مارک سامسونگ اشنایی داریم  اما به دلیل تحریم ها سامسونگ از ایران رفت اینهایی که توی بازار پیدا میشه مرزی و بدون ضمانت میباشند.

یخچال دوقلو سامسونگ

برای اطلاع از لیست قیمت یخچال دوقلو سامسونگ در رنگ های سفید و نقره ای همان تیتانیوم در مدل های مختلف به فروشگاه انلاین تیک تاک کالا مراجعه بفرمایید . این یخچال از گناوه میاد و در تهران کرمانشاه و و... بقیه شهرها پخش میشود. توجه داشته باشید این سامسونگ های توی بازار این بیشتر ساخت ویتنام است.

4 - یخچال ال جی

شرکت ال جی هم مانند سامسونگ برای کره است اما همانند سامسونگ تحریم شد واز ایران رفت و این هم از مرز میاد دیگه اصل کره نیست و معلوم نسیت مونتاژ کجاست.

سخن اخر در مورد خرید یخچال

ما با سالها تجربه میگوییم یخچال ایرانی خیلی بهتر از خارجی میباشد . مثلا یخچال الکترواستیل بیش از 55 سال داخل ایران است و واقعا کیفیت بالایی دارد 40 ماه ضمانت دارد و تمام موارد جدید در یخچال الکترواستیل ایرانی به کار رفته و با خیال راحت بخرید

باز اشاره میکنم یخچال سامسونگ و الجی مرزی هستند و معلوم نیست چه قتعاتی توش به کار رفته ومعلوم نیست مونتاژ کجاست و هیچ گونه ضمانت و پشتیبانی ندارد

برای خرید انواع لوازم خانگی و یخچال با بهترین قیمت به فروشگاه تیک تاک کالا به ادرس TIKTAKKALA.ir مراجعه بفرمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز