خبرگزاری کار ایران

نکاتی که برای خرید ویلا در نوشهر باید بدانید

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۰۱۷

نوشهر از نظر طبیعی شما را با شگفتی روبرو می‌کند. از نظر سرمایه‌گذاری هم به علت بندر بودن و و دسترسی مناسب، گزینه‌ای مناسب به حساب می‌آید.

یکی از مقاصد جذاب و مورد توجه در شمال کشور ایران نوشهر است که چه از نظر سرمایه‌گذاری و چه از نظر استراحت و اقامت، گزینه مناسبی است. نوشهر از نظر طبیعی شما را با شگفتی روبرو می‌کند. از نظر سرمایه‌گذاری هم به علت بندر بودن و و دسترسی مناسب، گزینه‌ای مناسب به حساب می‌آید.

زیبای‌های نوشهر که آن را خواستنی می‌کند

 نوشهر شامل دو بخش کوهستانی و جلگه‌ای است. از زیبایی‌های طبیعی اطراف نوشهر می‌توان به تالاب ارواح اشاره کرد. این تالاب که نام آن ممرز است، به علت شاخه‌های خشک درختان که از میان دریاچه سربرآورده‌اند به این نام مشهور شده است.

آبشارهای طبیعی زانوس، دارنو، دریاچه فراخین و خضر نبی نیز چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کنند. پارک جنگلی سی‌سنگان نیز از زیبایی‌های این شهر بوده و از زیباترین پارک‌های جنگلی شمال ایران به حساب می‌آید. گشت‌وگذار در کوچه‌های کندلوس از جمله مزایایی است که برای خریدن ویلا در نوشهر به شما انگیزه بیشتری می‌دهد.

 قیمت‌ ویلاها در غرب استان مازندران بیش از قسمت شرقی آن است. از نظر طبیعی هر یک از این شهرها زیبایی خود را دارند؛ اما از نظر صرفهٔ اقتصادی و رشد، بیشتر شهرهای غرب مازندران وضعیت بهتری دارند.

سد و دریاچه آویدر بعد از پارک جنگلی سی‌سنگان، در نزدیکی روستای صلاح‌الدین کلا قرار دارد. شما می‌توانید علاوه بر لذت بردن از طبیعت بکر این منطقه، از قایق‌سواری نیز لذت ببرید. لاشک یکی از روستاهای ییلاقی اطراف نوشهر است که در زمستان مقصد مطلوبی نیست؛ اما در تابستان آب‌وهوایی ییلاقی و لذت‌بخش دارد. همچنین وجود فرودگاه در این شهرٰ از مزیت‌های آن به شمار می‌رود.

بندر نوشهر مزیت قابل توجه

از زیبایی‌های طبیعی نوشهر که بگذریم، بندر نوشهر بیش از هر مزیتی رخ می‌نماید. چندان سخت نیست که بفهمیم با گسترش و تقویت این بندر، زمین‌های نوشهر رونق بیشتری گرفته‌اند. در این زمینه می‌توانید به خرید و فروش ویلا در دیوار نوشهر سر بزنید و املاک مناسب جیب خودتان را انتخاب کنید. با خرید ملک در نوشهر، دست به سرمایه‌گذاری پرسودی هم زده‌اید. درست است که نوشهر در سال‌های اخیر از نظر املاک رشد داشته؛ اما متخصصان املاک بر این باور هستند که این شهر هنوز ارزش سرمایه‌گذاری بالایی دارد.

نکاتی که برای خرید ویلا در نوشهر باید بدانید

 چند نکته در مورد خرید ملک در نوشهر

توجه به چند نکته در خرید و فروش خانه و آپارتمان مسکونی در نوشهر اهمیت دارد. به دلیل تقاضای بالای مسکن، همواره افراد سودجو در صدد کلاهبرداری برمی‌آیند. مهم‌ترین بخش خرید هر ملکی، توجه به مسائل حقوقی و مالکیت آن است. برخی از ملک‌ها جواز ساخت ندارند و یا ملک غیر قانونی در آن‌ها ساخته شده‌اند. برخی اوقات املاکی از محدوده بافت محسوب می‌شود.

اینگونه ملک‌ها امکان ساخت و ساز ندارند و افراد بدون اطلاع از این موضوع آن را خریداری می‌کنند. باید پیش از هر معامله‌ای استعلام‌های لازم را از شهرداری بگیرید تا مالکیت و نوع زمین برای شما مشخص شود. در خرید و فروش آپارتمان در نوشهر از داشتن پایان کار ساختمان مطمئن باشید. از نوشتن قولنامه‌های دستی پرهیز کنید. همه قولنامه‌ها باید با کد رهگیری رسمی انجام شوند. در غیر اینصورت امکان کلاهبرداری از شما وجود دارد. قیمت‌های زمین در این مناطق به صورت نسبی مشخص می‌شود. بنابراین توجه داشته باشید که با تحقیق کافی، از قیمت مناسب آگاه شوید.

اگر به فکر کسب سود هستید، برای سرمایه‌گذاری در نوشهر تعلل نکنید. این شهر علاوه بر بندر، فرودگاه، امکانات رفاهی و تفریحی و زیبایی‌های طبیعی در فاصله مناسبی از تهران قرار دارد. این شهر هنوز قابلیت رشد بالایی دارد. با توجه به بودجهٔ خود، خرید کرده و مراقب سودجویان باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز