خبرگزاری کار ایران

زیبایی منحصربه‌فرد ساختمان، با درب اتوماتیک شیشه‌ای

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۶۲۵

درب اتوماتیک شیشه ای علاوه بر تاثیر زیاد و چشمگیر در زیبایی نما و ورودی ساختمان، باعث صرفه‌‌جویی در استفاده از فضای ورودی ساختمان می‌شود. درب اتوماتیک شیشه ای نه تنها موجب زیبایی و خاص شدن نمای یک ساختمان می‌شود، بلکه امکان استفاده حداکثری از فضای ورودی ساختمان را هم فراهم می‌کند.

زیبایی منحصربه‌فرد ساختمان، با درب اتوماتیک شیشه ای

بخاطر سهولت استفاده و مزایای دیگر این گونه درب های اتوماتیک مورد استقبال بسیاری از پیمانکاران و سازندگان قرار گرفته است .

به همین دلیل توصیه می شود برای انتخاب درست و جلوگیری از هدر رفتن هزینه ها حتما کارشناسی و براورد درستی انجام شود تا فرم و اندازه و نوع درب اتوماتیک مناسب ورودی ساختمان شما انتخاب شود . پیشنهاد ما به شما این است که قبل از خرید و سفارش درب اتوماتیک شیشه ای، اطلاعاتی در رابطه با انواع و مزایای آن کسب کنید. آلوم فرم می‌تواند بهترین گزینه در برآورد هزینه، کارشناسی، طراحی منحصربه‌فرد درب اتوماتیک ورودی متناسب با ساختمان، اجرا و خدمات پس از فروش باشد.

در چه مکان‌هایی از درب اتوماتیک شیشه ای استفاده می‌شود؟

احتمالا شما هم با شنیدن نام درب شیشه‌‌ای، به یاد هتل‌ها، بانک‌ها و پاساژهای اداری تجاری بیفتید. بله درست است، این درب‌ها برای ساختمان‌های پر رفت و آمد بهترین انتخابند. وجود حس‌گر مادون قرمز در ساخت این سازه موجب باز و بسته شدن خودکار آن می‌شود البته که این درب‌ها قابلیت باز و یا بسته بودن دائم را نیز دارند. ابن تنظیمات به وسیله ریموت انجام می‌شود. اما آیا تنها زیباسازی ساختمان دلیلی بر هزینه کردن برای درب‌های اتوماتیک شیشه‌ایست؟ مسلما خیر. پس این امکانات چه مزایایی دارند؟

زیبایی منحصربه‌فرد ساختمان، با درب اتوماتیک شیشه‌ای

مزایای درب شیشه‌ای تمام اتوماتیک

همانطور که اشاره شد، داشتن اطلاعات از مزایای این تجهیزات، احتمالا وسوسه خرید آن‌ها را دو چندان می‌کند. اما به خاطر داشته باشید برای طراحی و نصب، قبلا کارشناسی‌های لازم را انجام دهید و این کار را به حرفه‌ای‌ها بسپارید. اما مزایای درب شیشه‌ای تمام اتوماتیک عبارت‌ است از:

  • این درب‌ها دوام و عمر بیشتری نسبت به درب‌های مکانیکی دارند.
  • به دلیل مجهز بودن به باتری، در صورت قطعی برق از کار نمی‌افتند.
  • برای استفاده افراد مسن و معلولان جسمی مناسب است.
  • موجب سهولت رفت و آمد می‌شوند.
  • فضای کمتری از محیط کار را اشغال می‌کنند.
  • ابعاد و شکل آن‌ها متناسب با نیاز و درخواست سفارش‌دهنده قابل تغییر است.
  • از امنیت بالاتری برخوردارند.
  • موجب کاهش اتلاف انرژی می‌شود.
  • سرعت باز و بسته شدن آن‌ها قابل تنظیم است.
  • موجب بالا بردن کیفیت بهداشت می‌شود. با ورود کمتر آلودگی‌ها، باعث ارتقای بهداشت محیط می‌شوند.

یکی از سطوحی که احتمال آلوده شدن آن زیاد است، دستگیره‌ در محسوب می‌شوند. در دوران اپیدمی بیماری‌های واگیردار، یکی از اصلی‌ترین توصیه‌ها کاهش تماس با درب‌ها و دستگیره‌هاست. عدم دخالت دست افراد در باز و بسته کردن این درب‌ها می‌تواند یکی از مهم‌ترین دلایل برای انتخاب آن‌ها باشد. همچنین امکان برقراری ارتباط بین سیستم‌های اطفا حریق و دزدگیر و این درب‌ها وجود دارد. حالا که با مزیت این درب‌ اتوماتیک شیشه‌ای آشنا شدید، نوبت آشنایی با انواع آن‌هاست.

زیبایی منحصربه‌فرد ساختمان، با درب اتوماتیک شیشه‌ای

انواع درب اتوماتیک شیشه ای

 به طور کلی 4 نوع درب  اتوماتیک شیشه‌ای وجود دارد که هرکدام با توجه به نیاز و نوع سفارش قابل نصبند.

  • تلسکوپی: در این نوع درب با توجه به جمع‌شدن لت‌ها روی یکدیگر، فضای ورودی بیشتر بوده و بنابراین برای نصب آن از حداکثر فضای ورودی استفاده می‌شود. هیچ محدودیتی برای تردد روزانه از آن وجود ندارد و قابلیت نصب باتری و قفل الکترومکانیکی روی آن نیز فراهم شده است.
  • آکاردئونی: این نوع درب لت ندارد و از طول تا می‌شود؛ درست مثل آکاردئون! این نوع درب هم قابلیت نصب باتری و قفل الکترومکانیکی را دارد و ترددش نامحدود است.
  • قوسی: این درب نیم‌دایره‌ای معمولا برای ساختمان‌های خاص استفاده می‌شود. با توجه به حجمی که ایجاد می‌کند باید فضای خالی بیشتری برای آن در نظر گفت. تردد روزانه و قابلیت نصب چطور؟ مثل موارد بالا، همه امکانات را دارد.
  • مثلثی: این درب عملکردی مشابه نوع کشویی دارد و تنها تفاوت آن ظاهرش است. با توجه به نوع باز و بسته شدن درب اتوماتیک مثلثی معمولا برای محیط‌هایی که در فضای ورودی محدودیت دارند، کنجی دارند و یا از فرم خاصی تبعیت می‌کنند، استفاده می‌شود.

احتمالا با توضیحات ارائه شده، بخواهید برای تهیه و نصب درب شیشه‌ای اتوماتیک اقدام نمایید. کدام درب را انتخاب می‌کنید؟ چه اندازه و سایزی مناسب ساختمان شماست؟ و ... سوالاتی است که باید توسط یک متخصص پاسخ داده شوند. آلوم فرم  یکی از مطرح ترین تولید کنندگان پروفیل آلومینیومی درب اتوماتیک ، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود که پکیج برآیند تا اجرا را پوشش می‌دهد. اما چرا این مجموعه بهترین گزینه برای شماست؟

چرا آلوم فرم؟

این مجموعه با سالها تجربه در تولید پروفیل آلومینیوم و دیگر خدمات مثل رنگ پودری الکترواستاتیک و کارشناسان حرفه‌ای می‌تواند متناسب با ساختمان شما، وزن دلخواه و نوع درب شیشه‌ای اتوماتیک متناسب با نیاز شما طراحی کند. به این ترتیب با یک طراحی ویژه و منحصر‌به‌فرد می‌توانید از مجموعه بخواهید نصب این درب شیشه‌‌ای را نیز عهده‌دار شوند. درب‌هایی که توسط این مجموعه ساخته می‌شوند دوام بالایی دارند، از جنس فریم و شیشه باکیفیتی برخوردارند، مقاومت دارند و از همه مهم‌تر مقرون به صرفه‌اند. البته این موضوع به این معنا نیست که نیازی به خدمات پس از فروش در نصب این درب‌ها نیست. چرا؟ به طور کلی تمام درب‌های اتوماتیک ممکن است به تنظیم مجدد نیاز داشته باشند. با خدمات پس از فروش آلوم فرم  هر زمان که نیاز به رگلاژ یا تنظیم مجدد داشتید، با خیال راحت با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

زیبایی و شکوه، پکیج مورد علاقه برای جذب

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای علاوه بر کاربردی بودن، به زیبایی و شکوه ساختمان‌ها جلوه‌‌ای دو چندان می‌‌دهند. اگر با وجود مزایایی که به آن اشاره کردیم، باز هم در تهیه و انتخاب درب شیشه‌ای اتوماتیک شک داشتید از یک مشاوران شرکت آلوم فرم کمک بگیرید. پس اگر نیاز به تعویض و یا خرید درب شیشه‌ای اتوماتیک دارید روی آلوم فرم حساب باز کنید. ارائه بهترین خدمات و زیباسازی مجموعه شما تضمین این مجموعه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز