خبرگزاری کار ایران

بهترین و پرطرفدارترین تلویزیون های 49 و 50 اینچ در سال 2020

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۱۵۳

طبق آخرین آمار فروشگاه اینترنتی سلام بابا در آخرین روزهای سال 2020 میلادی سه مدل تلویزیون از سه برند محبوب سونی ،ال جی و سامسونگ از هر کدام یک محصول به عنوان پرفروشترین تلویزیون در سال 2020 انتخاب شدند که در ادامه به توضیحاتی در مورد این سه محصول فوق العاده می پردازیم.

3- تلویزیون سامسونگ 50TU8000

تلویزیون سامسونگ  50TU8000  دارای امکانات به روز و جدید در سال 2020 می‌باشد و به همین دلیل در بازار هواداران خاصی را به خود جلب کرد. کیفیت تصویر  4k به همراه پنل VA نظر هر کسی را به سمت خود می‌کشاند. برای تماشای تلویزیون کیفیتی بالا و توان صدایی بالا از ضروری‌ترین قابلیت‌ها به حساب می‌آیند. پس همراه با کیفیتی زیبا به نشستن پای تلویزیونی با توان 20 وات بپردازید تا شما را غرق صحنه‌های خود کند. در بخش صوتی داشتن قابلیت MultiroomLink امکان توزیع صدا در هر نقطه را فراهم می‌کند. موتور پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K تصاویر را در زمان کمی با کیفیت بالا در معرض دید قرار می‌دهد. پردازش تصایر نیز توسط فرمت استاندارد HDR صورت می‌گیرد. اگر نگران تاری هنگام بازی‌های هیجانی و سریع هستید باید بگوییم سرعت رفرش تصویر 120 هرتز بر عهده‌ی از بین بردن تاری و کشیدگی این صحنه‌ها می‌باشد. برای بخش هوشمند نیز از سیستم عامل تایزن کمک گرفته شده است. این سیستم عامل با قابلیت اتصال به اینترنت سرگرمی‌های زیادی را به ارمغان می‌آورد. دستیار صوتی، قابلیت اتصال به موبایل و برنامه‌ی Apple Airplay را می‌توان نام برد. بی شک در سال 2020 تلویزیون 50 اینچ سامسونگ مدل tu8000 بهترین گزینه بوده و با امکانات هوشمند پاسخگوی نیاز شما می‌باشد. 

نمایش تصاویر واقعی و زنده یکی از دلایل اصلی برای نشستن پای تلویزیون می‌باشد. پس مطمناً شما هم دوست دارید هنگام خرید تلویزیون محصولی را برگزینید که تصاویر را روشن و شفاف نمایش دهد. به همین دلیل سامسونگ در کیفیت تصاویر خود از فرمت تصویر‌ی‌های HDR و +HDR10 بهره برده است. این فرمت‌ها در کنار هم برای روشنایی حداکثر و تیرگی حداکثر کار می‌کنند و در نهایت به ایجاد تصاویری خاص با رنگ‌های واقعی می‌پردازند. استاندراد تصویر HDR به پردازش تصاویر می‌پردازد و بدون دخالت رنگ‌های دیگر صحنه‌هایی جذاب تولید می‌کند. لازم به ذکر است فرمت استاندارد HDR در رنگ‌های مشکی نیز با تیرگی بسیار بدین شیوه عمل می‌کند. 

سامسونگ در سال 2020 با تعریف کردن بخش اسمارت رنگ و لعاب خاصی به بستر نرم افزاری تلویزیون‌های جدیدش بخشیده. کمپانی سامسونگ در سال 2020 راه مدل‌های قبل خود را در پیش گرفت و تصمیم گرفت از محبوبیت‌های قبلی خود نهایت استفاده را ببرد. سیستم عامل تایزن مختص کمپانی سامسونگ بوده و با بهترین قابلیت‌ها دسترسی‌های خاصی را برایتان فراهم می‌آورد. با مفید بودن امکاناتی مانند ریموت کنترل چند منظوره، مرورگر وب، جستجوی صوتی، برنامه‌ی SmartThings و قابلیت اتصال به موبایل از مهم‌ترین ویژگی های بخش هوشمند این ال ای دی اسمارت می‌باشند. منوی سیستم عامل تایزن بر گرفته از لیست برنامه‌ها می‌باشد که در مدت زمان کم نشستن پای تلویزیون را فراهم می‌کند. برنامه هوشمند SmartThings امکان دسترسی و مدیریت تنظیمات محصولات هوشمند دیگر خانه را آسان می‌کند.

2- تلویزیون ال جی 49NANO80

تلویزیون ال جی  49NANO80 توسط شرکت کره‌ای ال جی و همزمان با رقیبان خود پا به دنیای تکنولوژی نهاد. این تلویزیون به عنوان یک مدل ال ای دی در سال 2020 و در کنار بسیاری از شرکت‌های تولید کننده پای آن به بازار جهانی باز شد. مرورگر وب از مهمترین مشخصات این تلویزیون می‌باشد که دنیای تکنولوژی آن از یک طرف و همچنین سیستم عامل webOS هر دو در کنار یکدیگر اوقات بیکاری شما را به محیطی لذت بخش تبدیل می‌کنند. در این میان تصویر نیز به عنوان نقش تعیین کننده در چگونگی نمایش تصاویر با کیفیت 4K از پس نمایش برنامه‌ها با کیفیت بالا بر می‌آید. در کنار کیفیت 4K مشخصاتی همچون پنل IPS، استاندارد تصویر HDR و سرعت رفرش تصویر 120 هرتز نیز مشاهده می‌شوند که کارایی عالی هر کدام یک در بخش‌های دیگر ذکر شده‌اند. بخش دیگری از این تلویزیون بالارده مربوط به صدای آن می‌باشد. توان صدای این ال ای دی 20 وات است. تنوع و گوناگونی امکانات LED ال جی به حدی زیاد هستند که اگر بخواهیم به بخشی از آنها اشاره کنیم چهار پورت HDMI، سه پورت USB، قابلیت ضبط، گیرنده دیجیتال و DVB-S و همچنین قابلیت بلوتوث به چشم می‌خورند. با دنبال کردن ما در بخش‌های دیگر نه تنها از این نقد و بررسی لذت می‌برید؛ بلکه ال ای دی ال جی نانو 80 راحت به یکی از اولویت‌های شما تبدیل می‌شود.

تلویزیون‌های نانوسل چه تفاوتی با تلویزیون‌های دیگر دارند؟ در پاسخ به این پرسش باید گفت تلویزیون‌های نانوسل از نظر نمایش رنگ‌های زنده و جذاب دست بسیاری از ال ای دی های موجود در بازار بسته‌اند. ال جی یکی از آن شرکت‌هایی می‌باشد که از فناوری نانوسل برای تلویزیون‌های بالارده خود به کار گرفته است. به عنوان مثال ال ای دی 2020 ال جی نانو 80 همانطورکه از نامش نیز پیدا است مجهز به فناوری نانوسل می‌باشد. در حقیقت این تکنولوژی از ذرات نانو تشکیل شده‌ که از خود رنگ‌های طبیعی بر جای می‌گذارد. حال ببینیم ذرات نانو چیست. کار اصلی ذرات نانو پردازش رنگ‌های اصلی همچون قرمز و سبز است به صورتیکه به طول موج رنگی آنها وسعت می‌بخشد و شما می‌توانید واصح‌تر و دقیق‌تر هر رنگ را بر روی صفحه‌نمایش ببینید. حالا در اینجا می‌بینید که کیفیت تصویر LED نانوسل ال جی در مقایسه با یک تلویزیون معمولی بسیار بهتر است.

بهترین و پرطرفدارترین تلویزیون های 49 و 50 اینچ در سال 2020

در این بخش قصد داریم تا شما را با مهیج‌ترین قسمت LED نانو 80 آشنا کنیم. بخشی که در آن نه تنها کاربر در قسمت‌های گوناگون و متنوع آن غرق می‌شود؛ بلکه در عین حال نیز همراه با امکانات پیشرفته‌ای که دارد استفاده از این ال ای دی را برایتان بسیار لذت‌بخش می‌کند. اگر از ابتدا به شرح حال مشخصات هوشمند این تلویزیون ال جی بپردازیم به مرورگر وب بر می‌خوریم. مرورگر این ال ای دی به صورت هوشمند طراحی شده که با دستور به آن کاربر به بخش‌های متنوع و دنیای مجازی نفوذ می‌کند. از این گذشته وجود سیستم عامل webOS کار دسترسی به محتوای گوناگون را برای شما بسیار راحت می‌کند. منوی این سیستم عامل به صورت کاملاً راحت و کاربر پسند طراحی شده است. جستجوی صوتی یکی از آن امکانات عالی در ال ای دی ال جی می‌باشد که به کمک آن دیگر نیازی نیست تا از ریموت کنترل استفاده کنید. فارغ از این مباحث کنترل کردن دستگاه‌های هوشمند موجود در منزل با LED ال جی کار چندان سختی نیست چراکه این ال ای دی مجهز به هوش مصنوعی می‌باشد.

1- تلویزیون سونی 49X80000H

تلویزیون سونی49X8000H   جزو محصولات خوش فروش و صد البته پرطرفدار بازار می‌باشد که با امکانات برجسته‌ای روانه بازار جهانی شده است. در ابتدا با بیان طراحی بسیار شیک این ال ای دی سونی می‌خواهیم به سراغ بخش‌های مفید و هیجان‌انگیز آن برویم. سیستم عامل اندروید و قابلیت اتصال به اینترنت به عنوان دو بخش اصلی و جدایی‌ناپذیر تلویزیون‌های بالارده از مشخصات عالی و کاربردی این تلویزیون اسمارت سونی هستند که در کنار ویژگی‌های برجسته‌ای همچون جستجوی صوتی، قابلیت اتصال به موبایل از طریق Chromecast و نیز سازگار با برنامه Apple AirPlay اوقات شادی را در کنار خانواده‌تان سپری می‌کنید. کیفیت تصویر LED سونی 4K می‌باشد که با امکانات برجسته‌ای همچون پنل IPS، پشتیبانی از استاندارد تصویر HDR، سرعت رفرش تصویر 60 هرتز و نیز فرمت تصویری Dolby Vision آمده است.

تلویزیون 4K سونی از نظر توان صدا بسیار عالیست به صورتیکه توان صدای 20 وات آن از یک طرف و فناوری Dolby Atmos نیز از طرف دیگر دست به دست هم داده‌اند تا صدایی کاملاً همه‌جانبه را تولید کنند. واکاوی بیشتر از مشخصات و ویژگی‌های ال ای دی سونی را به بخش‌های دیگر می‌سپاریم و چنانچه با ما همراه باشید بدون شک همین مدل تلویزیون هوشمند را برای خانه خود برمی‌گزینید. نکته جالب توجه اینجاست که قیمت تلویزیون 2020 سونی 49X8000H در مقایسه با بسیاری از مدل‌های دیگر مناسب‌تر است، لذا با انتخاب این مدل LED هم بودجه مناسبی را صرف خرید آن کرده‌اید و هم اینکه یکی از بهترین و پرفروش‌ترین مدل‌های سال 2020 را انتخاب کرده‌اید.

سیستم عامل و مرورگر وب در یک طرف و سایر بخش‌های هوشمند برای یک تلویزیون بالارده همچون 49X8000H در یک طرف دیگر، همگی سعی دارند تا این مدل ال ای دی را عالی و بی‌نقص جلوه دهند. به عنوان مثال تلویزیون 2020 سونی همراه با امکانات هوشمندی نظیر دستیارهای صوتی آن، سازگار با برنامه Apple AirPlay و Apple HomeKit و نیز سازگار با برنامه Google Home به عنوان پرفروش‌ترین محصولات سال 2020 در بازار شناخته شده است. LED سونی علاوه بر جستجوی صوتی Google Assistant از دستیار صوتی Alexa نیز پشتیبانی می‌کند. این دستیار صوتی‌ها هر کدام به نوبه خود و تنها از طریق صدا هر آنچه که کاربر دستور بدهد را پاسخ‌گو هستند. Google Home نیز یک اسپیکر هوشمند است که از طریق آن می‌توانید با جستجوی صوتی در ارتباط باشید و بدون دخالت دادن ریموت کنترل هر چیزی را از این تلویزیون اسمارت بخواهید و در اسرع وقت به پاسخ خود برسید.

بهترین و پرطرفدارترین تلویزیون های 49 و 50 اینچ در سال 2020

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز