خبرگزاری کار ایران

گاوصندوق سی رن

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۶۵۶

متاسفانه بسیاری از مردم هنوز هم به اهمیت استفاده از گاوصندوق پی نبرده اند و از روش‌های قدیمی برای نگهداری اشیاء ارزشمند و سرمایه خود استفاده می‌کنند ولی اگر قرار است که شما پیش از این که اتفاق غیر قابل پیش بینی برایتان رخ بدهد از وقوع آن جلوگیری کنید، بهتر است یک وسیله امن در خانه یا در محیط کاری تان داشته باشید که گاوصندوق نام دارد.

هیچ چیزی به اندازه یک گاوصندوق نمی تواند از سرمایه شما محافظت کند.

خریداری یک گاوصندوق مناسب

اگر می خواهید برای خرید گاوصندوق اقدام کنید باید بیش از هر چیزی به نیازتان توجه کنید که برای چه چیزی و تا چه اندازه ای می خواهید از یک گاوصندوق استفاده نمایید؛ مثلا در شهرهایی که میزان جرایم و میزان سرقت و دزدی بالا می باشد بهتر است که شما یک گاوصندوق را انتخاب کنید که تا میزان زیادی از سرمایه شما در برابر حمله سارقان محافظت کند؛ البته اگر گاوصندوق دارای سیستم قفل هم باشد ولی نتواند در برابر این گونه حملات مقاومت خوبی از خود نشان بدهد قطعاً خرید آن بی فایده بود و امنیت بسیار زیادی را نخواهد داشت.

اما اگر نگران وقایع دیگری همانند آتش‌سوزی یا سیل هستید گاوصندوقی را انتخاب کنید که بتواند در چنین شرایطی نیز مقاومت خوبی از خود نشان بدهد. ضد آب بودن گاوصندوق در برابر سیل و مقاومت آن در برابر آتش سوزی مزیت برخی از گاو صندوق های استاندارد و باکیفیت می باشد. پس از اینکه نیازهایتان را در خصوص گاوصندوق بررسی کردید باید به سایز آن هم توجه نموده باشید.

دقت کنید که شما می‌خواهید از گاوصندوق در چه محیطی استفاده کنید؟ آیا می خواهید آن را در گوشه دفترکاری تان بگذارید که برایتان فرقی نمی‌کند در معرض دید باشد یا نه؟ آیا می خواهید آن را در قسمتهایی بگذارید که قابل دیدن نیست مثل زیر تخت؟

 در هر صورت شما باید بررسی کنید که ساختمان شما این امکان را دارد که گاوصندوق به دیوار یا به زمین پیچ شود یا نه؟ وقتی تمام این موارد را بررسی نموده اید می توانید یک گاوصندوق مناسب با نیازهای آن را خریداری کنید.

قیمت گاوصندوق

 البته در نهایت شما باید قیمت گاوصندوق را نیز در نظر بگیرید. یک گاوصندوق با توجه به میزان مقاومت و کیفیتی که دارد دارای قیمت های متفاوتی است. مثلاً گاوصندوق هایی که به عنوان گاوصندوق خانگی استفاده می‌شود از نظر قیمت با گاوصندوق های که برای شرکت ها و ادارات بزرگ استفاده می‌شود متفاوت میباشد.

وقتی شما برای خرید گاوصندوق هزینه بیشتری را صرف کنید قطعاً برای سرمایه خود امنیت زیادتری را ایجاد نموده اید و همیشه به دنبال محصولات ارزان‌قیمت نباشید و اولویت را به کیفیت محصول اختصاص بدهید چرا که بعدها از خرید آن پشیمان نشوید.

 این نکته مهم را نیز به خاطر بسپارید که گاوصندوقی می‌تواند مورد پسند شما باشد که تحت هیچ شرایطی باز نشود مگر اینکه به دست صاحب آن با کلید مخصوص خودش بازگردد.

به صورت کلی هفت نوع گاوصندوق داریم که هر کدام از آنها شامل ویژگی هایی می باشد:

  • گاوصندوق خانگی
  • گاوصندوق اسلحه
  • گاوصندوق اثر انگشتی
  • گاوصندوق هتلی
  • گاوصندوق دیواری
  • گاوصندوق اداری تجاری
  • گاوصندوق دیجیتال

همانگونه که در ابتدای متن نیز اشاره کرده‌ایم گاوصندوق خانگی خصوصیت های منحر به فردی دارند و معمولاً در سایز های کوچک تولید می‌شود که قابل حمل بوده و در مقابل مواردی چون آب آتش و سرقت می توانند مقاومت بسیار خوبی از خود نشان بدهند.

گاوصندوق سی رن

به عنوان یک پیشنهاد اگر میخواهید یک محصول باکیفیت را خریداری کنید می توان  گاوصندوق کاوه را انتخاب کنید چرا که محصولات کاوه از استانداردهای بین المللی برخوردار بوده اند و تمامی محصولات این شرکت با بهترین کیفیت ها ساخته می شوند تا بتوانند به اصلی ترین هدف خود یعنی جلب رضایت مشتریان برسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز