خبرگزاری کار ایران

5 نکته مهم که پیش از خرید ps5 باید بدانید

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۴۸۳

با وجود شور و هیجان بی شماری که دارید باید قبل از هر خریدی اطلاعاتی کافی از خرید ps5 داشته باشید. بر همین اساس میخواهیم در این مقاله به برخی نکات مهم از خرید ps5 اشاره کنیم و شاهد هیجان شما هنگام یک خرید عالی با بهترین و مناسبترین قیمت باشیم.

5 نکته مهم که پیش از خرید ps5 باید بدانید

امروزه برای علاقه‌مندان به پلی استیشن، خرید ps5 یکی از هیجان انگیزترین خریدها محسوب می‌شود. چرا که بازی‌های رایانه‌ای اغلب لحظات فراغت ما انسان‌ها را در دنیای مدرن دربر گرفته‌اند. پیشرفت هر روزه دنیای فناوری و دیجیتال با همراهی صنعت بازی‌ها رایانه‌ای شکل و شمایل بازی‌ها را به کلی تغییر داده‌اند. برای بیشتر ما تجربه بازی‌ با پلی استیشن‌ها، حافظه خوشی را از گذراندن اوقات فراغتمان به جای گذاشته‌اند. این امر عاملی شده تا بیشتر بازیکنان، مشتاقانه منتظر خلق بازی‌ها و کنسول‌های جدید توسط شرکت‌های سازنده و مهندسان خلاق باشند که بتوانند کیفیت بازی‌های خود را ارتقاء دهند.

بر همین اساس است که خبر رونمایی از ps5 بیشتر دوستداران این حوزه را هیجان زده کرده و هر لحظه به دنبال اخباری از جدیدترین نسخه ps و آپشن‌ها و امکانات جدید آن هستند. این امر را می‌توان از پیش خرید کنسول ps5 توسط علاقه‌مندان و بازیکنان حرفه‌ای در دنیای بازی‌های رایانه‌ای به خوبی مشاهده کرد. اما با وجود شور و هیجان بی شماری که دارید باید قبل از هر خریدی اطلاعاتی کافی از خرید ps5 داشته باشید. بر همین اساس میخواهیم در این مقاله به برخی نکات مهم از خرید ps5 اشاره کنیم و شاهد هیجان شما هنگام یک خرید عالی با بهترین و مناسبترین قیمت باشیم.

چند نکته مهم که هنگام پیش خرید کنسولps5  باید بدانید

گیمرها به خوبی با دنیای ps4 آشنایی دارند. ps4 به مدت 6 سال در این زمینه با کیفیتی که داشت یکه تازی می‌کرد اما دیگر کم کم زمان این نسل نیز به پایان رسیده و خرید ps5  و حتی پیش خرید کنسول ps5 در بین بازیکنان حرفه‌ای بازی‌های جذاب رایانه‌ای زمزمه می‌شود. بر همین اساس به چند نکته در زمینه خرید نسل پنجم ps ها را اشاره خواهیم کرد:

  • اولین نکته‌ای که باید به آن اشاره کنیم این است که با رونمایی از ps5، بنا به تازگی که در بازار دارد، قیمت‌ها در بازار و فروشگاها متفاوت خواهد بود هنگام خرید دقت کنید که با بهترین و کمترین قیمت، خرید ps5 ارزان را داشته باشید.
  • در کنار قیمت ها به امکانات ps5 توجه کنید و با آگاهی کامل خرید ps5 ارزان را داشته باشید و از تمام آپشن‌های آن آگاهی داشته باشید.
  • به این نکته توجه کنید که مهندسان شرکت سونی با دانشی که داشته‌اند تلاش کرده‌اند که درجه گرمای کنسول را کاهش دهند. این امر با قرار دادن فلز مایع بین قطعه AMD و هیت سینک امکان پذیر بوده است. این امر به شما این امکان را می دهد که با خرید پی اس 5 و یا خرید ps5 pro بدون نگرانی از داغ شدن دستگاه، با سرو صدایی کم و بدون هیچ مشکلی حتی بازی‌های سنگین را به راحتی اجرا کنید.
  • خرید ps5 ارزان را از یک فروشگاه معتبر انجام دهید. تا با خیالی آسوده و راحت با اطمینان از کیفیت دستگاه اورجینال ps را خریداری نمایید.

5 نکته مهم که پیش از خرید ps5 باید بدانید

  • اگر به صورت اینترنتی اقدام به خرید ps5 می‌کنید حتماً از وبسایت‌ی خرید کنید که دارای نماد الکترونیک تجارت هستند.
  • Ps5 قدرت پردازش و کیفیت بسیار بالاتری به نسبت نسل‌های قبل از خود دارد. هنگام پیش خرید کنسول ps5 باید بدانید که شما با یک شاهکار در زمینه طراحی سیستم مواجه می‌شوید. لودینگ کوتاه‌تر، پردازش قدرتمندتر و گرافیک قوی‌تر را در این نسل تجربه خواهید کرد.
  • هنگام خریدps5 دقت کنید که ps5 دیسک خور و یا بدون دیسک ( دیجیتالی) را خریداری می‌کنید و تفاوت این دو مدل در این است که با خرید ps5 دیجیتالی به دلیل نداشتن دیسک نوری، نمی‌توانید بازی‌های فیزیکی را اجرا کنید و تنها از بازی‌های دیجیتالی پیشتیبانی خواهد کرد. بنا به همین دلیل نیز قیمت آن کمتر از ps5 دیسک خور می‌باشد.
  • همزمان با ورد پلی استیشن5 به بازار ps5 pro نیز به بازار عرضه می شود. با خرید ps5 pro متوجه می شوید که این مدل قوی تر از ps5 معمولی می‌باشد.
  • با خرید ps5 صدای سه بعدی را تجربه خواهید کرد و از پرتو صدای این نسل از بازی‌های پلی استیشن به نسبت رده‌های قبلی خود لذت بیشتری را خواهید برد.
  • هنگام پیش خرید کنسول ps5 متوجه می شوید که حافظه این نسل دو برابر رده قبلی یعنی ps4 می‌باشد.
  • و در نهایت باز هم تأکید خواهیم داشت که با توجه به تغییر قیمت دلار در ایران و تحریم‌هایی که طی چند سال اخیر در ایران وجود داشته اغلب قیمت وسایل دیجیتال در فروشگاه‌ها متغییر می‌باشد. بر همین مبنا باید از فروشگاه معتبر با مناسب‌ترین قیمت پیش خرید کنسول ps5  را داشته باشید.
  • از فروشگاهی خرید پلی استیشن و یا خرید ps5 pro را داشته باشید که بتواند خرید شما را ضمانت کند.

خریدps5 ارزان را از کجا انجام دهم؟

بازی‌های پلی استیشن طی سالیان اخیر بین جوانان و نوجوانان رواج داشته است. همیشه بازی‌های جدید باعث می‌شود روزها و هفته‌ها، سایت‌ها و مجلات دنیای بازی، درباره‌ی آن کارکترها و بازی‌ها بنویسند و از هیجان بازی با توجه به آپشن‌ها و امکانات جدید می‌گویند. اگر می‌خواهید هیجان را به نزدیک‌ترین حالت ممکن در دنیای واقعی تجربه کنید با خرید ps5  سونی می‌توانید این دنیا را به خوبی و به‌راحتی تجربه و لمس کنید. اگر گیمر هستید هم اکنون می‌دانید درباره‌ی چه چیزی صحبت می‌کنیم. در میان ما گیمرها اصالت دستگاه و اطمینان از عملکرد درست کنسول از الزاماتی است که همگی خواهان آن هستیم. پس اگر می‌خواهید بدون دردسر به دنیایps5  که احتمالا حداقل تا چند سال با ما خواهد بود بدون دردسر همراه شوید از فروشگاه معتبری خرید کنید که خرید و پیش خرید کنسولps5  شما را کاملا و با اطمینان ضمانت کند.

5 نکته مهم که پیش از خرید ps5 باید بدانید

یکی از راحت‌ترین و معتبرترین راه‌های خرید ps5 ارزان خرید از فروشگاه اینترنتی پی اس استار (psstar.ir) می‌باشد. وبسایت پی اس استار آمده است تا به گیمرها این اطمینان را دهد از مراجع قانونی کنسول‌ها را وارد کشور کرده و برای خرید و پیش خرید کنسول ps5 ضمانت 100 درصدی را ایجاد کرده است و با کمترین حد قیمت به نسبت رقبای خود ps5 را به خریداران خود عرضه می‌کند‌. برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جشنواره‌های وبسایت پی اس استارمرجع معتبر عرضه‌ی خرید و پیش خرید کنسول ps5  به وبسایت پی اس استار(psstar.ir) مراجعه کنید و با خیالی آسوده خرید پلی استیشن 5 و خرید ps5 pro را انجام دهید و از دنیای بازی‌های جدید ps نهایت لذت را ببرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز