خبرگزاری کار ایران

از کجا بدون واسطه نهال گردو خریداری کنیم؟ + مشاوره رایگان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۱۲۵

اگر سرمایه‌ای دارید و می‌خواهید آن را به کاری ببندید به فکر خرید نهال گردو باشید! نهال گردو یک ایده کاربردی برای ایجاد کسب و کار موفق و سرمایه گذاری درست است. با خرید نهال گردو و سرمایه گذاری روی کاشت و برداشت گردو حتما سود خواهید کرد. چرا که گردو نوعی مغز با فوائد بسیار ارزشمند و در عین حال گران است. نکته جالب درباره نهال گردو این است که ریشه آن به کشور خودمان یعنی ایران باز می گردد.

گردو یکی از منابع عالی فیبر، پروتئین، مواد معدنی و ویتامین است که به عنوان یک آنتی اکسیدان هم عمل می کند. این مغز مفید به تنهایی یا مخلوط با دیگر خشکبار و نیز در تهیه انواع غذا و سالاد مورد استفاده قرار می گیرد.

از کجا بدون واسطه نهال گردو خریداری کنیم؟

برای از بین بردن دست واسطه‌گران و بازاریانی که قصد از بین بردن قیمت بازار را دارند تا با قیمت مورد نظر خودشان انواع نهال را به فروش برسانند که با فروش این نهال‌ها که یا خشک‌ شده‌اند یا کیفیت کافی را برای رشد و باردهی ندارند این نهالستان توانسته با کیفیتی که در تولید نهال‌ها جهت خرید باغبانان دارد، به این اصل مهم دست یابد که می‌توانید کیفیت را از ما خواهید.

مهم ترین مشخصات نهال گردوی باکیفیت

زمانی که تصمیم به سرمایه گذاری از طریق خرید نهال گردو گرفتید چند اصل مهم را باید در نظر بگیرید تا در کار خود ضرر نکنید، یکی از مهم ترین آن ها دانستن مشخصات نهال گردوی خوب و باکیفیت است. از آن جا که پیشینه انواع نهال گردو به ایران باز می گردد، نهال های گردوی خوبی در کشور داریم؛ اما به طور کلی انواع نهال گردو می بایست بسته به زیست شناسی لقاح و زمان شکوفه دادن انتخاب شوند. علاوه بر این باید نهال گردویی خریداری شود که پربار بوده در برابر سرما مقاومت بالایی داشته باشد.

اما نکته مهم این است که با وجود دانستن تمام ویژگی ها و مشخصات نهال گردو عالی اگر آن را از فروشنده ای معتبر خریداری نکنید، قطعا ضرر خواهید کرد. زیرا اگرچه اصالت این مغز با برکت به ایران برمی گردد اما نهال گردو در مناطق و کشورهای دیگر نیز کاشت می شود. و این امر موجب شد تا انواع متفاوتی از نهال گردو به وجود بیاید که در ادامه به معرفی برخی از آن ها می پردازیم. یکی از بهترین سایت ها در حوزه فروش نهال گردو سایت برتر نهال است، که به راحتی و بدون واسطه می توانید از آن نهال گردو بخرید.برای خرید نهال گردو می توانید به صفحه http://bartarnahal.ir/%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%20/walnut-seedlings مراجعه کنید.

خرید بدون واسطه نهال گردو به نفع شماست!

برتر نهال یکی از جامع ترین سایت ها در زمینه فروش نهال گردو بوده و مهم ترین ویژگی خرید از آن بدون واسطه خرید کردن است. نهال گردو از هر نوعی که باشد باید درست قلمه زنی شود و درست پرورش یابد تا خوب بار بدهد و در برابر آفت ها و بیماری ها مقاوم باشد. بنابراین خرید نهال گردو بدون واسطه از اهمیت بالایی برخوردار است. مرکز فروش نهال گردوی برتر نهال که از سال 1310 فعالیت خود را در زمینه پرورش نهال گردو آغاز کرده است، یکی از باتجربه ترین مجموعه ها در این حوزه می باشد. این نهالستان با تولید 200 هزار اصله نهال گردو در انواع مختلف، دست یاری گر کشاورزان کشور بوده است. افزون بر این برتر نهال با داشتن گواهینامه بهداشتی از وزارت بهداشت به کشورهایی نظیر: عراق، آذربایجان و افغانستان نیز صادرات دارد. برخی از انواع مختلف نهال گردو به شرح ذیل است:

  • نهال گردو فرانکت
  • نهال گردو لارا
  • نهال گردو تویسرکان
  • نهال گردو خوشه ای

از کجا بدون واسطه نهال گردو خریداری کنیم؟ + مشاوره رایگان

قیمت نهال گردو چقدر است؟

مطمئناً برای شروع سرمایه گذاری روی نهال گردو قیمت نهال گردو یکی از مهم ترین سوالات در ابتدای کار است. با توجه به انواع مختلف نهال گردو که وجود دارد، قیمت نهال گردو نیز بستگی به نوع انتخابی آن دارد. همچنین اصالت آن نهال نیز بر قیمت تاثیر می گذارد. زیرا امروزه در جهان 4 کشور ایران، ترکیه، اوکراین و آمریکا در زمینه تولید نهال گردو فعالیت دارند، که برتر نهال یکی از بزرگترین و برترین تولیدکنندگان ایرانی نهال گردو است. شما می توانید با مراجعه به سایت این مجموعه اطلاعات تکمیلی جهت خرید نهال گردو بدون واسطه و با بهترین قیمت را دریافت نمایید.

برتر نهال را بیشتر بشناسید

برتر نهال با قدمت ۱۰۰ ساله خود که در زمینهٔ تولید انواع نهال گردو و میوه فعالیت دارد توانسته با کیفیتی که در نهال‌های خود دارد رضایت تمام باغبانان و مشتریان گرامی را به خود جلب کند.

از ویژگی‌های مهم bartarnahal.ir می‌توان به هدف این مجموعه اشاره کرد که توانایی کاشت ۵ هکتار نهال میوه و گردو در سال را دارد تا با داشتن نهال‌های زودبازده، عرضه انواع نهال دیرگل و نهال‌های پایه کوتاه گام بزرگی بر داشتن نهالی با اصالت بالا در نهالستان‌های گردو و میوه داشته باشد.

اکثر نهال‌های این مجموعه دارای ویژگی‌های مقاومت به سرما، زودبازده بودن، پایه کوتاه، ارتفاع مناسب، پوست‌کاغذی بیشترین ثمره را برای تمامی باغبانان دارد.

یکی از مهم‌ترین شاخص‌های برتر نهال که از سایر نهالستان‌ها برتر کرده قیمت مناسب همراه با سوددهی بیشتر و گارانتی بعد از کاشت، همراه با لیبل جهاد کشاورزی و گواهی بهداشت می‌باشد. ما می‌توانیم با پشتیبانی بعد از فروش نهال  از برتر نهال به شما در راهنمایی برای کاشت نهال‌ها در هکتارهای بزرگ با تست نوع خاک، نهال مورد رشد آن خاک را پیشنهاد کنیم.

ضمانت خرید از برتر نهال به‌ صورت فاکتور جهاد کشاورزی همراه با لیبل جهاد کشاورزی و قرارداد ثبتی خواهد بود و تمامی موارد نهال در فاکتور و قرارداد ثبتی درج خواهد شد.

برای خرید نهال  گردو با چه شماره ای تماس بگیریم؟

شما میتونین برای خرید نهال گردو بدون واسطه با شماره 09141832393 یا 09021832393 تماس بگیرین ویا از طریق واتس آپ و تلگرام با همین شماره به مدیریت مهندس سعید قاسمی ، همراه با مشاوره رایگان خرید نهال گردو ارتباط برقرار کنین.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز