خبرگزاری کار ایران

راهکارهای مناسب برای بازاریابی پیامکی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۸۵۰

حتما تاکنون برای شما هم پیش آمده که پیامک های تبلیغاتی دریافت کرده باشید. این پیام ها حاوی متنی درباره فعالیت یا کسب و کار خاص هستند که شما را جهت استفاده از این خدمات تشویق و ترغیب می کنند. این شیوه از جذب مشتری در که به آن بازاریابی پیامکی گفته می شود، یکی از موثرترین و در عین حال مقرون به صرفه ترین روش های بازاریابی و مارکتینگ محسوب می شود.

بازاریابی پیامکی شباهت زیادی به بازاریابی ایمیلی دارد. در این روش صاحبان مشاغل و کسب و کارهای مختلف به منظور معرفی فعالیت خود به مخاطبان و جذب مشتری پیام های کوتاه تبلیغاتی و عمومی را به صورت انبوه ارسال می کنند.

ارسال اس ام اس به صورت انبوه به معنای ارسال پیام به تعداد زیادی شماره تلفت منحصر به فرد به طور همزمان است. بدیهی است که انجام این کار به صورت دستی و فردی غیر ممکن و زمانبر بوده و به راهکاری برای انجام این فرآیند نیاز است. پنل اس ام اس روشی است که به شما در بازاریابی پیامکی محصول یا خدماتتان کمک می کند.

پنل اس ام اس چیست؟

پنل اس ام اس نرم افزاری است که به دو صورت تحت وب (آنلاین) و تحت سیستم عامل (اپلیکیشن) امکان ارسال پیامک به صورت انبوه را فراهم کرده و شما می توانید با سرعت بالایی به میلیون ها مخاطب خود پیام داده و به آن ها درباره خدمات خود طلاع رسانی کنید. برای انجام این کار باید یک حساب کاربری ایجاد کرده و از طریق آن ارسال اس ام اس به مشتریان را برنامه ریزی و مدیریت کنید. تعیین مخاطبان به دو صورت انجام می شود؛ روش اول تهیه یک لیست اکسل از شماره تلفن مخاطبان مورد نظر و بارگذاری آن در پنل پیامک است. به این ترتیب تنها افرادی که شما مشخص کرده اید از آخرین اخبار کسب و کارتان مطلع شده و پیامک های تبلیغاتی را دریافت می کنند. روش دوم نیز استفاده از بانک اطلاعات و شماره تلفنی است که شرکت های ارائه دهنده خدمات پیامکی در اختیار دارند.

برای داشتن تبلیغات موثر پیامکی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

اولین و مهم ترین گام در بازاریابی پیامکی شناخت مخاطب است. شما باید مخاطب هدف خود را شناسایی کنید و بدانید که برای تاثیرگذاری بیشتر باید به چه کسانی پیام دهید. به عنوان مثال اگر قصد بازاریابی برای سالن زیبایی و مراقبت از پوست مختص بانوان دارید، طبیعی است که پیام تبلیغاتی شما نیز باید به بانوان ارسال شود. در غیر این صورت پیام شما ارزشی نداشته و بازدهی نخواهد داشت. همچنین برای دریافت نتیجه بهتر باید به افراد ساکن در همان محدود پیام دهید. نکته دیگری که باید برای ارسال پیام های تبلیغاتی به آن توجه کنید، زمان ارسال پیام است. به عنوان مثال تعطیلات نوروز و تعطیلات تابستان بهترین زمان برای تبلیغات تورهای مسافرتی هستند.

شما می توانید برای آن که از سایر رقبا پیشی بگیرید، تخفیف ویژه یا امتیازی را برای مخاطب در نظر گرفته و او را ترغیب به استفاده از خدمات خود کنید. این کار به جلب مشتری کمک کرده و موجب پیشرفت شما نسبت به سایر رقبا می شود.

مسئله مهم بعدی تولید محتوا است. شما باید متن خوب و جذابی برای پیام های تبلیغاتی خود تولید کنید. این کار در میزان فروش شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود. متن پیام باید اطلاعات را به صوت کامل در اختیار مخاطب قرار داده و ضمن اطلاع رسانی درست، دقیق و جامع، جذاب و تاثیرگذار بوده و مخاطب را تشویق و ترغیب نماید.

شرکت مدیانا یکی از شرکت های تخصصی در حوزه ارائه خدمات پیامکی شامل پنل اس ام اس انبوه، پیام صوتی، منشی تلفنی، نوبت گیری و نمایندگی پنل پیامک بوده که سامانه مدیانا اس ام اس را ارائه می دهد. از ویژگی های مدیانا که آن را به یکی از بهترین پنل های پیامکی تبدیل کرده است، بهره مندی از بانک جامع شماره تلفن است که به شما این امکان را می دهد مخاطبان هدف خود را بر اساس نیاز و نوع فعالیت تان انتخاب کنید و به این ترتیب تاثیر تبلیغات شما بیشتر خواهد شد. این بانک جامع شامل شماره تلفن های دسته بندی شده بر اساس اصناف و مشاغل، جنسیت، گروه سنی، اپراتور، محله و منطقه، شهر و استان و ... بوده و برای تعیین گروه مخاطبان هدف می تواند برای کاربر بسیار مفید و موثر باشد. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد مدیانا گارانتی عودت وجه آن است. این شرکت ضمانت می کند که در صورت عدم رضایت کاربر، تا 30 روز پس از فعال سازی، وجه را بازگرداند و همین نکته می تواند موجب جلب اعتماد کاربر شود. مدیانا دارای سیستم آنالیز دقیقی بوده و همین امکان به شما کمک می کند پس از هر کمپین تبلیغاتی مخاطبان آن را تجزیه و تحلیل کرده و گزارش جامعی به شما ارائه می دهد که در برنامه ریزی برای آینده به شما کمک می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز