خبرگزاری کار ایران

لذت خوردن شیرینی های سلامت را با اچ بی سوئیت تجربه کنید

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۶۹۰

شیرینی ها جزء پر طرفدار ترین خوراکی هایی هستند که افراد برای میان وعده خود انتخاب می کنند.

به طور کلی طعم جذاب شیرینی ها باعث شده است که بخش زیادی از افراد اعم از بچه ها و بزرگسالان علاقه زیادی به این خوراکی داشته باشند.

مجموعه اچ بی سوئیت با هدف تولید محصولات سلامت محور اقدام به تولید شیرینی های سلامت کرده است که بر خلاف سایر شیرینی های دیگر اصلا ضرری برای سلامتی شما ندارند.

شیرینی سلامت

همان طور که می دانید آرد، تخم مرغ و قند جزء ترکیبات اصلی شیرینی ها هستند و هریک به تهنایی می تواند آسیب های جدی به بدن وارد کند اما در شیرینی سلامت اچ بی سوئیت از آرد کلم یا آرد ذرت استفاده می شود که هیچ ضرری برای ندارند به عنوان یک منبع غنی کربوهیدرات، فیبر، پروتئین و انرژی نیز شناخته می شوند علاوه بر آن این آرد ها طعم خاصی به شیرینی می دهند.

مورد دیگری که در پخت شیرینی سلامت اچ بی سوئیت بسیار مورد توجه قرار گرفته است حذف شکر و قند مصنوعی است؛ به عبارت دیگر در تهیه این شیرینی ها از هیچ شیرین کننده مصنوعی و مضرری استفاده نمی شود و برای ایجاد طعم شیرین از شکر بدون قتد استویا و یا عسل به عنوان جایگزین استفاده می شود.

شکر استویا چیست؟

استویا ربادیانا نوعی برگ گیاهی شیرین است که به گیاه برگ عسلی نیز معروف است، این گیاه به طور میانگین پنج سال عمر می کند و مهد اصلی این گیاه آمریکای جنوبی می باشد اما در مناطق مرزی بین برزیل و پاراگوئه نیز به وفور یافت می شود که به عنوان یک جایگزین گیاهی و بی ضرر در صنایع غذایی و شیرینی پزی استفاده می شود.

از دیگر کاربرد های این شیرین کننده گیاهی می توان به کاربرد آن در صنایع دارویی اشاره کرد، بسیاری از شرکت های دارو سازی برای بهتر شدن طعم دارو ها به خصوص دارو هایی که برای کودکان ساخته می شود از این ماده استفاده می کنند.

کشور ژاپن برای اولین در آسیا از این ماده برای شیرین کردن خوراکی ها و دارو های خود استفاده کرد و با استقبال بی نظیری روبرو شد به طوری که امروزه در ایران نیز این گشاه به صورت گلخانه کشت و برداشت می شود.

جالب است بدانید که شیرینی این گیاه تا 200 ال 300 برابر شکر است و در عین حال میزان کالری و کربوهیدرات آن در سطح بسیار پایینی قرار دارد به عنوان مثال در هر گرم از گیاه برگ عسلی حدودا 5 گرم کربوهیدرات ذخیره شده است.

قنادان اچ بی سوئیت برای اینکه افراد دیابتی و یا کسانی که رژیم غذایی دارند و محدودیت های خوراکی دارند، بتوانند شیرینی بخورند و از این لذت محروم نباشند، اقدام به تولید شیرینی سلامت کرده است که هیچ ماده مضری در ترکیبات آن وجود ندارد.

این گیاه شیرین علاوه بر این که به سلامتی مصرف کننده آسیبی نمی رساند بلکه فوایدی مانند تنظیم قند خون، تنظیم کلسترول، افزایش سوخت و ساز بدن و .... دارد.

شیرینی افراد دیابتی

افراد دیابتی عموما دارای قند خونی بالای 96 تا 112 میلی گرم در دسی لیتر دارند به همین دلیل باید از انسولین استفاده کنند تا میزان قند خون آن ها به وسیله این دارو کنترل شود.

بیماری دیابت 2 نوع دارد که در نوع اول بدن فرد در تولید انسولین دچار مشکل می شود و در نوع دوم بدن فرد در برابر این هورمون مقاوم شده و باعث چاقی بی رویه او می شود.

اگر این بیماری کنترل نشود آسیب های بیشتری به بدن فرد مبتلا وارد می کند که می توان به تخریب رگ های بدن، آسیب به چشم، کلیه و... اشاره کرد.

افرادی که درگیر دیابت هستند محدودیت های غذایی زیادی دارد و باید رژیم غذایی خود را طبق نظر پزشک خود تغییر دهند، یکی از خوراکی هایی که این افراد باید از خوردن آن خودداری کنند شیرینی ها هستند چرا که این شکر و قند مصنوعی موجود در شیرینی ها برای سلامتی آن ها به شدت مضر است.

شیرینی افراد دیابتی که در مجموعه اچ بی سوئیت پخته می شود بدون مواد مضر و غیر طبیعی هستند و برای شیرین شدن طعم آن ها از شکر استویا و شیرین کننده های طبیعی مانند عسل استفاده می شود به همین دلیل افراد دیابتی بدون نگرانی در خصوص ضرر و زیان آن ها می توانند از شیرینی افراد دیابتی این شیرینی پزی به عنوان میان وعده استفاده کنند.

موادی که در برای پخت شیرینی افراد دیابتی تهیه می شود همگی سالم و طبیعی هستند و دارای بالا ترین کیفیت هستند به عنوان مثال روغن زیتون و روغن نارگیل جایگزین روغن های معمولی شده است و به جای آرد معمولی از آرد کلم و آرد جو که دارای فیبر بالا و کربوهیدرات پایینی هستند استفاده می شود.

اچ بی سوئیت اهمیت شیرینی در سبد غذایی  ما و علاقه ایرانی ها به این میان وعده خوشمزه را به خوبی درک کرده است و با تولید محصولات سلامت محور مانند پروتئین بار و انرژی بار و .... توانسته لذت خوردن شیرینی بدون نگرانی از ضرر های احتمالی آن را برای همه افراد حتی کسانی که مشکلات دیابتی دارند و یا درگیر رژیم های سخت لاغری هستند ممکن سازد.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز