خبرگزاری کار ایران

بررسی 8 روش فعال برای جذب فالوور در اینستاگرام

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۴۵۲

یکی از مهم ترین ویژگی استفاده از اینستاگرام، بخش بازاریابی و برندینگ آن است که عموما صاحبین کسب و کار ها برای گسترش فروش و همچنین تعداد کاربران خود از آن استفاده می کنند!

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران و جهان با بیش از 1 میلیارد کاربر واقعی است که کاربران زیادی به صورت شبانه روز در حال استفاده از آن هستند! یکی از مهم ترین ویژگی استفاده از اینستاگرام، بخش بازاریابی و برندینگ آن است که عموما صاحبین کسب و کار ها برای گسترش فروش و همچنین تعداد کاربران خود از آن استفاده می کنند! البته این موارد تنها مواردی نیست که کاربران را به سوی اینستاگرام سوق می دهد، بلکه استفاده از این پلتفرم اجتماعی فرصت مناسبی برای برند سازی، استخدام ، نمایش محصولات، جذب مشتری و ایجاد مشاغل جدید نیز محسوب می شود.

اما نکته ای که در این بین وجود دارد این است که شما برای آن که بتوانید فروش خودتان را به حد بسیار بالایی برسانید حتما باید از روش های مختلفی اقدام به کسب فالوور کنید.

مراحل ساده در ساخت پیج و نکاتی که باید در کسب فالوور از آن استفاده کنید.

در ادامه شما را با بیش از 10 مرحله اصلی و کلیدی آشنا می کنیم که با استفاده از آن ها عموما می توانید اقدام به کسب فالوور کنید.

1-اکانت فعال خود را بسازید.

نکته اولی که در این بخش وجود دارد، این است که شما باید بتوانید اکانت و یا پیج فعالی را تاسیس کنید! این که چطور بتوانید یک اکانت فعال نگه دارید از موضوع این مقاله خارج است اما شما می توانید از یک روشی که در واقع از آن به  خرید و فروش پیج اینستاگرام  یاد می شود استفاده کنید تا در کمترین زمان ممکن علاوه بر داشتن پیج، کاربر واقعی را نیز احساس کنید.

2- مدیریت پیج را خودتان اداره کنید و یا به شخص دیگری واگذار کنید.

برای آن که بتوانید اعتبار و اعتماد میان کاربران خود ایجاد کنید حتما باید به صورت مداوم فعالیت را بر روی حساب کاربری خود در اینستاگرام افزایش دهید! حال اگر نمی توانید این فرایند را انجام دهید بهتر است از یک شخص برای این امور استفاده کنید.

3- وقت کافی ای برای عکاسی و ویرایش آن ها بگذارید.

یکی از مهم ترین مواردی که می تواند در رشد و فروش صفحه اینستاگرامی شما تاثیر گذار باشد، عکس و نحوه ویرایش آن است. اگر به دنبال فروش بهتر و همچنین خدماتی ارزنده به کاربران خود هستید، حتما توجه و وقت کافی ای بر روی تصاویر و همچنین ویرایش آن ها بگذارید.

4- برای جذب فالوور در اینستاگرام از یک برنامه زمانی مشخص استفاده کنید.

سعی کنید ابتدا با قرار دادن 15 الی 20 پست، نمایی کامل از پیج خود را به بازدیدکنندگان ارائه دهید! این مورد می تواند تاثیر بسیار زیادی در رشد پیج شما داشته باشد. از سوی دیگر برای تعامل بیشتر با کاربران خودتان حتما باید به زبان آن ها صحبت کنید تا بتوانید تعامل و ارتباط را با آن ها افزایش دهید.

پس از آن که به یک بازه 15 الی 20 پسته رسیدید، حال نوبت به آن رسیده است تا طبق زمان بندی ای مشخص پست ها را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کنید. توجه داشته باشید که به صورت معمول به دلیل آن که در کشور ایران فعالیت می کنید، کاربران ایرانی به پیج شما مراجعه کرده و در صورت لزوم شما را فالو می کنند.

البته روش های دیگری نیز برای افزایش فالوور ایرانی وجود دارد که یکی از آن ها خرید فالوور ایرانی اینستاگرام  از وبسایت پارس اینستاگرام است.

بررسی 8 روش فعال برای جذب فالوور در اینستاگرام

5- سعی کنید حتما محتوایی مناسب در کپشن ها یادداشت کنید.

کپشن ها در واقع قسمت مهمی از تصاویر و ویدئوهایی هستند که در صفحه اینستاگرامی خود قرار می دهید چراکه در حالت کلی به بازگویی آن چه در ویدئو و تصویر وجود دارد می پردازد. به عنوان مثال ممکن است شما محصولی را در صفحه اینستاگرامی خود پست کنید که در آن صحبتی از ابعاد، قیمت، رنگ و...نشده است!

شما با نوشتن کپشنی مناسب می توانید علاوه بر مشخص کردن اطلاعات ظاهری و باطنی محصول، مشتری را از سوالات احتمالی دور کنید.

6- تعامل را در پیج خود افزایش دهید.

یکی از مهم ترین بخش های یک صفحه، تعامل آن صفحه با کاربران است! طبق این تعامل ربات اینستاگرام می تواند امتیاز بهتری برای شما در نظر بگیرید که در این بین شما  شاهد نتایج بسیار درخشان و باورنکردنی خواهید بود. از جمله این موارد می توان به پاسخ دادن در دایرکت، ریپلی شدن استوری ها، کامنت، لایک و... بود.

در این بین لایک از اهمیت ویژه ای برخوردار است چراکه به صورت دیداری به مخاطب شما این حس را می دهد که چند نفر از افراد پست شما را دیده و لایک نموده اند! در صورتی که بخواهید این ویژگی ها را در صفحه اینستاگرامی خود افزایش دهید می توانید از خدماتی همچون خرید لایک اینستاگرام  استفاده کنید تا شاهد نتیجه ای منحصر به فرد و هیجان انگیز باشید.

بررسی 8 روش فعال برای جذب فالوور در اینستاگرام

7- به صورت دوره ای دایرکت های خود را چک کنید.

یک پیج حرفه ای در اینستاگرام به صورت دوره ای حتما دایرکت های خود را چک می کند تا بتواند در زمان مناسب به تمامی کاربران خود پاسخ دهد! کاربرانی که تنها با خرید خدمات و یا فروش شما یک قدم فاصله دارند! لطفا این موضوع را جدی بگیرید و به صورت دوره ای و هر ساعت و یا هر دقیقه چند بار (بر حسب تعداد فالوور) دایرکت های خود را چک کنید.

8-استفاده از هشتک های مناسب در زیر پست ها

با استفاده از هشتک ها می توانید در کمترین زمان پست خود را در صفحات مخصوص اینستاگرام منتشر کنید. ب ه عنوان مثال اگر کالایی برای فروش دارید می توانید نام آن را در بخش هشتک ها وارد کنید تا کاربران با سرچ این کلمه به صفحه ایستاگرمی شما دسترسی پیدا کنند!

هشتک ها از مهم ترین ویژگی های اینستاگرام هستند که در صورت رعایت نکات کلیدی که در آن وجود دارد، شما می توانید به راحتی فروش خودتان را چند برابر از قبل کنید. این که چطور بتوانیم از برچسب ها استفاده کنیم، محتوای بسیار غنی ای دارد که در این مقاله صرفا استفاده و شرح آن وجود ندارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز