خبرگزاری کار ایران

خرید تجهیزات پزشکی با قیمت مناسب

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۰۴۳

خرید تجهیزات پزشکی همواره مسئله ای حیاتی برای تمامی بیماران و همراهانشان قلمداد می شود. از این رو، به منظور تهیه کالاهای مورد نیاز درمانی با اصالت مرکز فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی سپهریار با برخورداری از بالاترین میزان محصولات پزشکی از قبیل دستگاه اکسیژن ساز در مدل های ایرانی و خارجی قادر به تامین کالای پزشکی مورد نیاز شما کاربران گرامی می باشد.

خرید اینترنتی تجهیزات پزشکی

طی یک سال گذشته و با گسترش بیماری کووید 19 بسیاری از افراد از مراجعه به بازار و خرید حضوری این محصولات امتناع می کنند. مانند دیگر محصولات موجود در بازار شرکت های وارد کننده و تولید کننده تجهیزات پزشکی، امکان خرید اینترنی تجهیزات پزشکی را در اختیار کاربران گرامی قرار داده‌اند. 

کدامیک از تجهیزات پزشکی را می توان به صورت اینترنتی خریداری نمود؟

شما کاربران گرامی می‌توانید کالاهای اساسی پزشکی مانند انواع دستگاه اکسیژن ساز، انواع ویلچرهای برقی، انواع تشک های مواج و واکرهای ساده و چرخ دار به صورت اینترنتی از سایت تجهیزات پزشکی سپهریار تهیه و در کمتر از 24 درب منزل دریافت نمائید. 

آیا می توان دستگاه اکسیژن ساز را اجاره کرد؟

پاسخ به این سوال بله است. بسیاری از بیماران برای مدت زمان کوتاهی مجاز به استفاده از دستگاه اکسیژن ساز هستند. از این تجهیزات پزشکی با افزودن اجاره اکسیژن ساز خانگی  به خدمات ارائه شده، می تواند اکسیژن ساز را در مدت زمان مشخصی در اختیار بیماران قرار دهد و پس از اتمام موعد آن را از بیمار تحویل بگیرد. 

ویلچر برقی کالایی بسیار مهم در میان کالاهای پزشکی

در ابتدا تنها ویلچر های ساده در بازار موجود بود. اما با گسترش تکنولوژی امکانات جدیدی به این محصول اضافه گردید. قیمت انواع ویلچر برقی در مقایسه با دیگر محصولات تجهیزات پزشکی بسیار مناسب است. در تجهیزات پزشکی سپهریار تمامی محصولات به مناسبت جشن یلدا با تخفیف ویژه ای به فروش می رسد. کارشناسان فروش سپهر یار نیز آماده ارائه خدمات پس از فروش به شما کاربران گرامی می باشند. 

مدل های مختلف تشک مواج گزینه مناسب برای بیماران در بستر

بسیاری از بیماران بایستی برای گذراندن دوره درمان خود برای مدت طولانی در بستر بمانند. از این  رو ممکن است که در این دوره به دلیل تماس بدن با سطح زمین التهابات و زخم های در قسمت های خاصی از بدن به وجود بیاید. از این شرکت های خاصی در دنیا با تولید مدل های مختلف تشک مواج، موفق به بهبود و عدم ایجاد این گونه زخم ها در بدن بیمار گشته اند. در سایت فروشگاهی سپهریار به راحتی می توانید از مدل هی مختلف تشک مواج دیدن و اقدام به خرید نمائید. 

واکر چرخ دار و ساده از پرفروش ترین ها در دنیای پزشکی می باشد.

از دیگر تجهیزاتی که پزشکان به بیماران دارای مشکلات حرکتی توصیه می کنند استفاده از واکر هی ساده و واکر های چرخدار می باشد. تنوع بسیار زیاد ، ارائه گارانتی و همیاری بیماران در زمینه نصب و استفاده از این نوع واکر، باعث محبوبیت تجهیزات پزشکی سپهریار در این زمینه گردیده است. مجموعه پزشکی سپهریار با برخورداری از تیم حرفه ای در زمینه تامین، فروش و ارائه خدمات پس از فروش در خدمت شما کاربران گرامی می باشد. 

در زمان خرید تجهیزات پزشکی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

همانطور که در ابتدا ذکر شد، خرید تجهیزات پزشکی بایستی با آگاهی کامل در این زمینه صورت بگیرد. در غیر این صورت ممکن است سلامتی بیمار در معرض خطر قرار گیرد. بنابراین پیشنهاد می شود که در زمان خرید کالاهای پزشکی همواره گزینه ای را مد نظر قرار دهید که با ارائه اطلاعات صحیح به شما در انتخاب بهترین گزینه کمک نماید. از سوی دیگر تمامی مراکز ارائه دهنده تجهیزات پزشکی بایستی محصول را با ارائه گارانتی در اختیار بیماران قرار دهند. چنانچه شما نیز به دنبال مرکز معتبر برای تامین کالای پزشکی مورد نیاز خود هستید با کارشناسان سپهر یار تماس حاصل نمایید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز