خبرگزاری کار ایران

خرید تلفن اینترنتی با جوان تل

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۹۸۹

تلفن اینترنتی چیست و چرا هر روزه بر تعداد مشتریان تلفن اینترنتی افزوده می‌شود؟ ما در این مطلب قصد داریم شما را با کارکرد این خطوط و امکانات استفاده از مرکز تماس اینترنتی آشنا کنیم. اگر شرکت و یا مجموعه‌ای بزرگ را اداره می‌کنید و هر روزه تعداد زیادی از مشتریان با برقراری تماس تلفنی از شما خدمات دریافت می‌کنند حتما تلفن اینترنتی مناسب شما خواهد بود.

خرید تلفن اینترنتی با جوان تل

تلفن اینترنتی چیست و چرا هر روزه بر تعداد مشتریان تلفن اینترنتی افزوده می‌شود؟ ما در این مطلب قصد داریم شما را با کارکرد این خطوط و امکانات استفاده از مرکز تماس اینترنتی آشنا کنیم. اگر شرکت و یا مجموعه‌ای بزرگ را اداره می‌کنید و هر روزه تعداد زیادی از مشتریان با برقراری تماس تلفنی از شما خدمات دریافت می‌کنند حتما تلفن اینترنتی مناسب شما خواهد بود.

در این مطلب می‌توانید از شرایط دریافت مرکز تلفن اینترنتی که یک نمونه‌ی آن مرکز تماس ویپ است مطلع شوید. در انتها مرکزی را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید خط تلفن اینترنتی را از آن‌ها دریافت کرده و با داشتن یک مرکز تماس منحصربه‌فرد با مشتریان خود به بهترین شکل و بدون دغدغه ارتباط برقرار نمایید.

جهت مشاوره و خرید تلفن اینترنتی با ما در تماس باشید

09015171145

تلفن اینترنتی چیست؟

تلفن اینترنتی که امروزه نام آن را زیاد می‌شنویم و بسیاری از شرکت‌ها سعی می‌کنند برای تعامل و ارتباط بیشتر با مشتریان خود از این سرویس استفاده کنند، با نام‌هایی از قبیل سیپ ترانکSIP Trunk، سیپ فون SIP Phone، سیپ لاین SIP Line، ویپ لاینVoIP Line  و ویپ فون VoIP Phone  در میان کاربران شناخته شده‌اند. برای افرادی که به تازگی نام سرویس تلفن اینترنتی و یا همان مرکز تماس اینترنتی را شنیده‌اند ممکن است این سوال پیش آید که تفاوت این نوع از خط تلفن با خطوط تلفنی که از گذشته تا کنون مورد استفاده قرار می‌گرفته است در چیست؟ این نوع خطوط کارکردشان دقیقا مانند همان خطوط تلفن آنالوگی است که همه ما در خانه، شرکت و اداره برای برقراری تماس و ارتباط استفاده می‌کنیم.

اما تنها تفاوت مهمی که این دو دارند این است که بر خلاف خط تلفن آنالوگ شهری، در خط تلفن اینترنتی به جای سیم‌کشی از مرکز تلفن تا محل مورد نظر شما، برقراری ارتباط با این خط تنها بر بستر اینترنت ممکن خواهد بود و همین ویژگی سبب می‌شود تا ضمن بهره‌مندی از ویژگی‌های بی‌شمار که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد، تماس‌های شما از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند.

در راه‌اندازی خط تلفن اینترنتی از چه ساختاری استفاده شده است؟

ساختار مرکز تلفن اینترنتی و یا مرکز تماس ویپ که بر روی این خطوط مهیا می شود، همان VoIP است که قابلیت‌ها و امکانات بی‌شماری را برای این خطوط فراهم کرده است. در سال‌های اخیر نیز در ایران از تکنولوژی VoIP  برای راه‌اندازی مرکز تماس اینترنتی استفاده شده است. VIOP در واقع روشی است که با استفاده از آن سیگنال‌های آنالوگ صوت به داده‌های دیجیتالی تبدیل شده و از طریق اینترنت انتقال می‌یابد. اما چرا استفاده از این نوع سرویس‌ها امروزه ضرورت بیشتری پیدا کرده‌اند؟ پاسخ این سوال روشن است.

هنگامی که تبدیل این سیگنال‌ها به داده‌های دیجیتالی ممکن باشد VIOP می‌تواند این امکان را برای کاربران مهیا نماید تا بتوانند در هر جای دنیا با استفاده از تلفن اینترنتی ارتباطات خود را حفظ نمایند. برای این منظور نیز تنها کافیست هزینه ISP را پرداخت کنید. در حال حاضر شرکت‌های بسیاری هستند که تلفن اینترنتی را ارائه می‌کنند. پیشنهاد می‌دهیم برای دریافت ویپ یا تلفن اینترنتی به بهترین مجموعه که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت مراجعه فرمایید.  

خرید تلفن اینترنتی با جوان تل

مرکز تماس ویپ چیست و چه امکاناتی دارد؟

حال که با ساختار تلفن اینترنتی آشنا شدید و می‌دانید که بر بستر این نوع خطوط می‌توان مرکز تماس منحصربه‌فردی را برقرار کرد. لازم است درباره مرکز تماس ویپ که شرکت جوان تل به ارائه آن پرداخته است، توضیحاتی را ارائه نماییم.

مرکز تماس ویپ IP-PBX یکی از سیستم‌هایی است که می‌توانید بر روی تلفن اینترنتی از آن به جای سیستم سانترال استفاده نمایید. پیشتر اشاره کردیم که برای اداره‌ها، شرکت‌ها و همچنین مجموعه‌هایی که با مشتری ارتباط تلفنی بسیاری دارند این نوع کارکرد تلفن بسیار لازم و حیاتی خواهد بود زیرا می‌تواند در ارتقا و بالا رفتن کیفیت کاری شما و کسب و کارتان نقش مهم و بزرگی را ایفا نماید.

شرکت‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند سعی می کنند به مشترکین این نوع از تلفن‌ها کمک کرده تا بتوانند با استفاده از مرکز تماس ویپ علاوه بر ساماندهی و مدیریت تماس‌های ورودی خود، از اختلالاتی که تلفن‌های سانترال به آن دچار می‌شدند بکاهند.

ویژگی استفاده از تلفن اینترنتی

نصب و نگهداری آسان

برای استفاده از تلفن اینترنتی شما نیازی به دانش خاصی ندارید. تنها با استفاده از یک خط اینترنت و بی نیاز از نصب برنامه و یا نرم افزاری خاص می‌توانید از آن استفاده نمایید.

هزینه کم

هزینه استفاده از تلفن اینترنتی VOIP بسیار ارزان تر از مخابرات می باشد

شماره قابل حمل

یکی از بهترین ویژگی‌های مرکز تلفن اینترنتی، قابل استفاده بودن آن در هر مکان و منطقه جغرافیایی است. بر خلاف خطوط تلفن آنالوگ که تنها در همان محیطی که سیم کشی برای آن انجام شده می‌توان از آن استفاده کرد، از تلفن اینترنتی می‌توانید در هر جایی که هستید تنها با دسترسی به اینترنت، استفاده کنید.

خرید تلفن اینترنتی با جوان تل

ضبط و گزارشگیری مکالمات

برای تلفن اینترنتی قابلیت‌های خوبی طراحی شده است که یکی از آن‌ها امکان ضبط و گزارش گیری مکالماتی است که بین کارمندان و مشتریان صورت گرفته است. حتما بارها این جمله را هنگام تماس با مراکز و شرکت‌های مختلف شنید‌‌اید که گفته می‌شود: " برای ارائه خدمات بهتر، مکالمه شما با همکاران این مجموعه ضبط می‌شود" این قابلیت به شما کمک می کند تا در صورت پیش آمدن مشکل بتوانید این موضوع را به راحتی حل و فصل نمایید. از دیگر قابلیت‌های استفاده از مرکز تماس اینترنتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • برقراری تماس به صورت کنفرانس
  • دایورت تماس‌ها بر روی خطوط دیگر
  • استفاده از حالت انتظار تماس برای مشتریان
  • امکان ارسال فکس مجازی
  • امکان استفاده از آن توسط تمامی خطوط اینترنت
  • توانایی برقراری تماس با تمامی خطوط مخابراتی دنیا
  • امکان استفاده از پشتیبانی شبانه روزی در تمام ایام سال
  • امکان دریافت خط با مالکیت شخص و یا شرکت
  • قابلیت استفاده از پیام صوتی

تاثیر استفاده از تلفن اینترنتی بر کسب و کار

اگر کسب و کارتان را به تازگی راه‌اندازی کرده‌اید و بر این امر واقفید که تا چه اندازه جلب و جذب مشتری بیشتر می‌تواند به رونق کسب و کارتان کمک ‌کند پس باید این نکته را هم خوب بدانید که از دست دادن مشتری چه عواقب بدی می‌تواند در پی داشته باشد. هنگامی که مشتری با مجموعه و یا شرکت شما ارتباط برقرار می‌کند، اگر با بوق اشغال مواجه شود و با تکرار چند باره تماس، این بوق اشغال او را از برقراری تماس با شما باز دارد، بی شک شرکت و یا مجموعه دیگری را برای دریافت انتخاب پیدا خواهد کرد تا با اولین تماس بتواند با آن‌ها صحبت نماید. آمار نشان داده است 34 درصد از تماس‌هایی که با بوق اشغال مواجه می‌شوند دیگر تماس خود را تکرار نمی‌کنند.

یکی از بهترین راهکارها برای رفع این مشکل و توجه به خواست و نیاز مشتری که یکی اصول مهم مشتری مداری به شمار می‌آید، بهتر است از تلفن اینترنتی و یا مرکز تماس اینترنتی استفاده کنید. هنگامی که اولین قدم‌ها را در پیشبرد کسب و کارتان محکم بر می‌دارید، می‌توانید مشتریان و کاربرانی که قرار است از مهارت، تخصص و خدمات شما استفاده نمایند را برای خود حفظ کرده و به آن‌ها نشان دهید که در کار خود به اصول مهم پایبندید و جلب رضایت مشتری و تعهد کاری از اصول اولیه و مهم شما به شمار می‌آید. شرکت جوان تل که در ادامه بیشتر به معرفی آن و مجموعه خدماتی که در این راستا ارائه می‌کند خواهیم پرداخت، یکی از شرکت‌های بزرگ در ارائه این خدمات و سرویس‌های متنوع به شمار می‌آید که همواره حامی شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌هایی بوده است که فعالیت خود را به تازگی آغاز کرده‌اند.

با استفاده از خدمات تلفن اینترنتی این مرکز از همین ابتدا می‌توانید حرفه‌ای گام بردارید و کسب و کارتان را رونق دهید.

درباره شرکت جوان تل

خرید تلفن اینترنتی با جوان تل

 

در حال حاضر شرکت جوان تل به عنوان یکی از معتبرترین و قوی‌ترین شرکت‌ها در حوزه ارائه خط تلفن اینترنتی و همچنین مرکز تماس ویپ و .. به شمار می‌آید که می‌توانید اینگونه خدمات را از آن‌ها دریافت نمایید. این شرکت که چند سالی است فعالیت خود را در زمینه ارائه سرویس‌های مخابراتی آغاز کرده، توانست در سال 1397 به یک شرکت دانش بنیان تبدیل گردد. این شرکت  تاکنون توانسته است به 1000 شرکت داخلی و خارجی خدمات و یا مشاوره‌های کاربردی ارائه نماید. این شرکت را می‌توانید بر بستر اینترنت به آدرس الکترونیکی www.javantel.ir بیابید.

این مجموعه همانطور که اشاره شد علاوه بر ارائه خدمات در حوزه تلفن اینترنتی، می‌تواند خدمات بی‌شماری از قبیل مرکز تلفن ابری و مرکز تماس ویپ را در کمترین زمان در اختیار شما قرار دهد.

همچنین می تواند شرایطی را برای مشتریان و کاربران خود فراهم کرده تا پیش از دریافت محصول و خدمات مورد نظر با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کرده و از انواع سرویس‌ها مطلع شده و آن چه را که با کسب و کارشان مناسب است دریافت نمایند. این مجموعه از ابتدا تا انتهای مسیر همواره همراه مشتریان خود بوده و مشتریان می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز از خدمات این مجموعه بهره‌مند گردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز