خبرگزاری کار ایران

راهنمای شستشوی مبل

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۹۸۳

مواد مصرفی در شستشوی مبلمان ادیب، شامپوی تگزافون آلمان و همچنین لک بر می باشد. در صورتی که مبلمان شما خیلی کثیف باشد. یا لکه های خاص مانند لکه ماژیک ، خون و… داشته باشد؛ ممکن است نیاز به لکبر اضافی داشته باشد. که این مورد توسط سرویسکار اعلام می شود.

در این مقاله به بررسی کامل نکات مهم برای شستشوی مبل در منزل و همچنین شستشوی مبل توسط قالیشویی و شرکت های خدماتی می پردازیم.

فاکتورهای مهم قبل از شستن مبل

چندین نکته مهم وجود دارد که باید قبل از شستن مبل بدانید.

  • همیشه قبل از آن که اقدام به شستن لکه کنید و یا حتی اندکی آب روی لکه بریزد، برچسب متصل شده به مبل را با دقت مشاهده کنید تا اگر پارچه ی مبل به آب و شوینده ای حساس باشد مشخص می شود.
  • حتی درصورتی که قبل از خواندن دستورالعمل، از موادی که برای مبل که آسیب زا هست استفاده کنید و مبل خراب شود، فروشندگان مبل، هیچگونه ضمانتی را قبول نخواهند کرد.
  • برچسب ها و دستورالعمل ها می تواند برای انتخاب ماده شوینده و تکنیک های شستشو، بسیار کمک کننده باشد.

معنی برخی از علائم در دستورالعمل مبل

W  : این محصول را می توان با آب شستشو داد.

S  : محصول را باید با استفاده از حلالی بدون آب شستشودهید.

Ws : برای شستشو محصول می توان از آب و یک محلول استفاده کرد.

X : فقط در شرایط خلا باید پاکسازی انجام گیرد.

اول لکه ها را پاک کنید!

یکی از موارد مهم قبل از شروع به شستشوی مبل لکه برداری است. به ویژه اگر مبلمان دارای لکه های خاص مانند لکه جوهر، لکه خون، لکه قهوه و… باشد. با توجه به جنس مبلمان و نوع لکه ، اقدام به لکه برداری کنید. (برای کسب اطلاعات درباره لکه ها و نحوه شستشوی آنها به مقالات سایت مراجعه نمایید.

شستشوی مبل در کارخانه قالیشویی ادیب

راهنمای شستشوی مبل

یکی از خدماتی که کارخانه قالیشویی ادیب ارائه میدهد، شستشوی مبل می باشد. شستشوی مبلمان در خانه یا محل کار مشتریان انجام می شود.  تمامی خدمات شستشو و خشکشویی مبلمان بادستگاه‌های مخصوص شستشوی مبل و توسط تیم حرفه ای ادیب انجام می شود.

مواد مصرفی در شستشوی مبلمان ادیب، شامپوی تگزافون آلمان و همچنین لک بر می باشد. در صورتی که مبلمان شما خیلی کثیف باشد. یا لکه های خاص مانند لکه ماژیک ، خون  و… داشته باشد؛ ممکن است نیاز به لکبر اضافی داشته باشد. که این مورد توسط سرویسکار اعلام می شود.

پس از انجام خدمات شستن مبل، آب ورطوبت آن توسط دستگاه وکیوم تا حد امکان گرفته می شود. و رطوبت باقی مانده در مبل بسته به دمای محیط ظرف چند ساعت پیش رو خشک می شود. ولذا در این بازه زمانی نباید از مبل استفاده کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شستشوی فرش و مبل و همچنین قیمت خدمات به سایت قالیشویی ادیب مراجعه نمایید:adibcarpet.ir

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز