خبرگزاری کار ایران

راهنمای کامل خرید بهترین برند جاروبرقی صنعتی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۹۷۸

همه ی ما همیشه برای خرید کالای مورد نیاز خود معمولا به لیست پرفروش ترین یا محبوب ترین کالاها مراجعه می کنیم. در این بین، انتخاب برند، مدل و ویژگی های محصول یک چالش بزرگ خواهد بود. با وجود برندهای مختلف انتخاب سخت تر خواهد شد. بنابراین شما به یک راهنمای جامع و کامل نیاز خواهید داشت. امروز، راهنمای کامل خرید بهترین برند جاروبرقی صنعتی را برای شما گردآوری کرده ایم.

وجود برندها و مارک های مختلف باعث ایجاد سردرگمی در خریدار می گردد. از طرفی هم وجود جاروبرقی های تقلبی انتخاب مطمئن را سخت تر از قبل کرده است. همچنین ممکن است در ذهن شما سوالاتی پیش آید: آیا جاروبرقی صنعتی ایرانی یا خارجی بخرم، بهترین برند جاروبرقی صنعتی کدام است یا کدام مدل جاروبرقی صنعتی برای من کاربرد بیشتری دارد. به همین دلیل با خواندن این راهنما به راحتی می توانید خرید خود را نهایی سازید. برای شروع، با جاروی صنعتی آشنا شوید.

راهنمای کامل خرید بهترین برند جاروبرقی صنعتی

آشنایی با جاروی صنعتی

جاروهای صنعتی از نوع جاروبرقی های سطلی به شمار می روند که برای مصارف گوناگون در صنایع مختلف تولید شده اند. در حقیقت، مکنده های صنعتی نسبت به سایر تجهیزات نظافتی صنایع قادر به جمع آوری زباله های صنعتی در حجم بیشتر و زمان کم تر می باشند. از همین رو، برای محیط های مختلف صنعتی، جاروهای صنعتی در ابعاد، مدل و کاربردهای متفاوتی تولید شده اند.

جاروبرقی های صنعتی دارای ویژگی های مشترک زیر می باشند:

  • قدرت مکش متفاوت
  • گنجایش مخزن از 20 تا 100 لیتر
  • کاربردهای جمع آوری مایعات و زباله خشک
  • نوع حمل
  • تعداد موتور از 1 تا 3 موتور
  • لوازم جانبی
  • مدت زمان روشن بودن مکنده

نکاتی که باید در انتخاب جاروبرقی صنعتی در نظر بگیرید.

  1. نوع محیط تجاری یا صنعتی

اولین نکته ای که باید برای خرید جاروبرقی صنعتی در نظر بگیرید این است که اصلا جاروبرقی صنعتی به کار شما می آید یا خیر. برای درک این امر باید بدانید که در چه محیط صنعتی یا تجاری می خواهید زباله جمع آوری کنید.

برای مثال:

  • کارخانه ها، انبار و سوله، کارگاه و تولیدی
  • مسجد ها و حسینیه ها
  • سالن های همایش، تاتر، سینما و کنفرانس
  • سالن های ورزشی و باشگاه ها
  • هتل ها، مسافرخانه ها، مراکز اقامتی و تفریحی
  • کارواش، مبل شویی، فرش شویی
  • رستوران، کافی شاپ، آشپزخانه های بزرگ
  • بیمارستان ها، کلینیک ها، آزمایشگاه ها
  • برای شرکت های خدمات نظافت تجاری و خانگی
  • سازمان ها، ارگان ها، شرکت ها
  • فروشگاه ها و مراکز خرید بزرگ​

2. چه نوع زباله ای می خواهید جمع آوری کنید.

شما باید در نظر بگیرید، که در محیط شما چه نوع زباله ای اعم از خشک و تر، آب و مایعات و گرد و غبار تولید می شود.

  • زباله خشک: براده های آهن، خرده چوب، مواد سمی، پسمانده های غذا، خاک
  • زباله تر: گل و لای، مایعات سمی و آزمایشگاهی، آب
  • گرد و غبار

3. مدت زمان کار با جاروبرقی و گنجایش مخزن

مدت زمان کار با جاروبرقی با گنجایش مخزن آن رابطه مستقیم دارد. شما باید برآورد کنید که در چه مدت زمانی چه مقدار و چه نوع زباله ای را جمع آوری کنید. این امر به شما کمک می کند تا بتوانید نوع جاروبرقی خود را مشخص کنید.

4. تعداد موتور و قدرت مکش

  در آخر هم با توجه به سه مورد قبل میتوانید تعداد موتور و قدرت مکش جاروبرقی خود را انتخاب کنید.

5. جاروی ایرانی یا خارجی

اول از همه باید بدانید که جاروبرقی صنعتی ایرانی بهتر از جاروبرقی خارجی است. این را بدانید که تمام جاروهای صنعتی ایرانی بر اساس استانداردهای روز دنیا توسط تولیدکنندگان و کارخانه های داخلی تولید و عرضه می شوند. خدمات پس از فروش و گارانتی مکنده های صنعتی ایرانی بهتر از خارجی می باشد. همچنین قیمت جاروی صنعتی تولید داخل کشور مناسب تر از خارجی است. ولی از نظر کیفیت با جاروهای خارجی برابری می کنند.

6. انتخاب بهترین برند جاروبرقی صنعتی

خب، به مهم ترین بخش خرید جاروبرقی صنعتی میرسیم. یک جاروبرقی صنعتی ایرانی باید دارای استاندارد ملی باشد. یکی از بهترین برندها و مارک های مکنده، جاروبرقی صنعتی البرز می باشد. شرکت سازه البرز هم به عنوان کارخانه تولید کننده و هم به عنوان نمایندگی رسمی و اصلی جاروهای صنعتی البرز به تولید فروش تجهیزات نظافتی صنایع می پردازد.

7. تجهیزات نظافت صنعتی البرز

تولیدات تجهیزات نظافت صنعتی البرز به 4 دسته ی زیر تقسیم می گردد:

  • جاروبرقی صنعتی
  • جاروبرقی نیمه صنعتی
  • دستگاه براق کننده کفش
  • دستگاه ضدعفونی کننده دست

مهم ترین محصولات سازه البرز، مکنده های صنعتی است. در این دسته از محصولات سازه البرز، چهار مدل مکنده صنعتی با کاربردهای مختلف تولید می شود. در زیر هر جاوربرقی را با توجه به موارد بالا به تفضیل توضیح می دهیم تا به راحتی بتوانید مدل مورد نظر را انتخاب کنید.

جاروبرقی آب و خاک

جاروبرقی آب و خاک البرز در دو مدل 2 موتوره (4000 وات) و 3 موتوره (5000 وات) آب و خاک تولید می شود. ظرفیت گنجایش مخزن این جاروی آب و خاک صنعتی 50 لیتر می باشد. این جاروی صنعتی در 3 رنگ  آبی، طوسی و قرمز عرضه می گردد. از این جاروبرقی آب و خاک برای جمع آوری زباله های تر و خشک در محیط های صنعتی مانند کارخانه ها، کارگاه ها، تولیدی ها، آزمایشگاه ها، بیمارستان ها، کلینیک ها و غیره استفاده می کنند. این جاروبرقی دارای 10 سال خدمات پس از فروش و یک سال گارانتی الکتروموتور است تا خریداران گرامی از خرید خود اطمینان خاطر داشته باشند.

راهنمای کامل خرید بهترین برند جاروبرقی صنعتی

 

جاروبرقی خاک صنعتی

مکنده خاک صنعتی البرز برای حذف گرد و غبار در محیط هایی با زباله های خشک مانند ساخت و ساز، تولیدات صنعتی، مواد غذایی، داروسازی، کارگاه های مبل سازی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. این جاروبرقی خاک صنعتی در دو مدل 2 موتوره (4000 وات) و 3 موتوره (5000 وات) تولید می شود. ظرفیت گنجایش مخزن این جاروی آب و خاک صنعتی 50 لیتر می باشد. این مکنده صنعتی دارای 10 سال خدمات پس از فروش و یک سال گارانتی الکتروموتور است تا خریداران گرامی از خرید خود اطمینان خاطر داشته باشند. جنس مخزن این مکنده از جنس استیل و رنگ الکترواستاتیک است که به پایه قابل حمل و چرخ ترمزدار مجهز می باشد.

جاروبرقی کوله پشتی

جاروبرقی رودوشی یا کوله پشتی البرز تک موتوره با توان 1200 وات در رنگ سفید تولید می گردد. جاروی رودوشی البرز دارای یک سال ضمانت موتور و قطعات الکتریکی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد. کاربر می تواند به راحتی جاروبرقی کوله پشتی را بر روی دوش خود قرار دهد و شروع به تمیز کردن نواحی احتراق، پله ها، راهروها، صندلی ها، قفسه بندی کند. در کل، جاروی کوله ای در مکان هایی که تردد و حمل جاروبرقی های سطلی دشوار است کاربرد دارد.

جاروبرقی اهرمی

جاروبرقی اهرمی مخصوص نظافت خطوط تولید نساجی ها و صنایع فرزکاری و تراش کاری طراحی شده است. همانطور که از نام آن پیدا است با وجود دسته اهرمی روی جارو مخزن 20 لیتری آن به راحتی تخلیه می گردد. همین امر وجب شده تا این مکنده به یکی از محبوب ترین تجهیزات نظافت صنایع تبدیل گردد. جاروبرقی اهرمی دارای 1 سال گارانتی الکترو موتور و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد. کلیه قطعات آن ساخت ایران بوده و دارای 3 موتور خاک با توان 5000 وات است.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجهیزات نظافتی صنایع و اطلاع از جزئیات جاروبرقی های صنعتی البرز به وبسایت رسمی به آدرس www.sazealborz.com مراجعه فرمایید و یا با کارشناسان تماس بگیرید تا از جاروی نظافتی، نوع ضمانت و نحوه کار با آن مطلع شوید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز