خبرگزاری کار ایران

کاشت مو به روش SUT در کلینیک مدرن خانه سفید

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۷۸۱

در حال حاضر، 99٪ از گروه های کاشت مو به دلیل کمبود تجربه، نداشتن گواهینامه های لازم، عدم تخصص در این زمینه و نبود دستگاه های پیشرفته و بروز نمی توانند تکنیک های جدید را با استفاده از سخت تجهیزات مناسب تجربه کنند. در عوض آنها فقط از پانچ های دستی استفاده می کنند. این باعث باقی ماندن جای زخم و سوراخ های کاشت در پشت سر می شود. ضمن آنکه تراکم کم موهای کاشته شده عوارض دیگر ناشی از اشتباه در کاشت مو است.

در کاشت مو به روش SUT نیازی به تیغ جراحی و بیهوشی نبوده و هیچ نشانه ای از زخم و برش وجود ندارد و هیچ عارضه ای نیز وجود نخواهد داشت. ما می توانیم از دستگاه های کاملاً اتوماتیک زیر نظر متخصصان باتجربه استفاده کرده و کاشت تارهای مو را تا 3 برابر نسبت به روش های قدیمی افزایش دهیم.

کاشت مو به روش SUT

با این تکنیک جدید یک رشد بسیار طبیعی و با تراکم بالا مشاهده خواهید کرد. تا حدی که هیچ کس نمی تواند موهای پیوند زده شده را تشخیص دهد. بر خلاف روش های سنتی (FIT و FUT)، نیازی به جلسات مکرر نیست و سرعت در این روش بسیار بالا است.

روش کاشت مو با روش SUT میزان ریزش فولیکول ها را تقریبا به صفر می رساند. در طی فرآیند برداشت فولیکول ها به روش SUT، این عناصر سالم باقی می ماند. فولیکول های برداشت شده توسط متخصص با ظرافت و دقت در محل مورد نیاز پیوند داده می شود، بنابراین پس از کاشت مو به کمک دستگاه های SUT، شاهد رشد سریع و باکیفیت مو هستیم. تکنیک SUT موفق ترین روش کاشت مو است و میزان تراکم مورد نیاز معمولا با مشاوره و راهنمایی های مشاوران مراکز کاشت مو و به کمک نرم افزار انجام می شود.

هرچه تراکم مو در پشت سر فرد بیشتر باشد، تعداد واحدهای فولیکول مو نیز بیشتر خواهد بود. مویی که از پشت سر برداشته می شود ممکن است تکی یا چندتایی باشد.

به عنوان مثال اگر 1000 تار مو از فردی برداشته شود، می توان همین تعداد را پیوند زد. اما اگر مو چهار برابر باشد ، به 4000 تار مو ارتقا می یابد. این به نوع مو بستگی دارد. به طور کلی، با استفاده از روش های معمول FIT و FUT در 3 روز متوالی، بیش از 6 تا 7 هزار رشته مو قابل پیوند نیست. این یکی دیگر از مشکلات روش های سنتی است. اما با تکنیک SUT، شخص متقاضی می تواند تجربه ای بدون درد و خستگی را تجربه کند و کار خود را با یک جلسه درمان به پایان برساند.

دستگاه مناسب برای کاشت مو

در حال حاضر، 99٪ از گروه های کاشت مو به دلیل کمبود تجربه، نداشتن گواهینامه های لازم، عدم تخصص در این زمینه و نبود دستگاه های پیشرفته و بروز نمی توانند تکنیک های جدید را با استفاده از سخت تجهیزات مناسب تجربه کنند. در عوض آنها فقط از پانچ های دستی استفاده می کنند. این باعث باقی ماندن جای زخم و سوراخ های کاشت در پشت سر می شود. ضمن آنکه تراکم کم موهای کاشته شده عوارض دیگر ناشی از اشتباه در کاشت مو است.

متأسفانه بسیاری از مراکز زیبایی و کاشت مو در بکارگیری روش های سنتی از تکنسین های تازه کار و کم تجربه استفاده می کنند و پزشکان فقط کاشت مو را مشاهده می کنند. اما این ماجرا در اعمال روش SUT متفاوت است، در این روش متخصصان خود حضوری فعال در فرآیند کاشت دارند.

تاثیر دستگاه در رشد مو با تراکم بالا

مرحله اول در روش SUT طراحی خط مو است و سپس نوبت به برداشت مو و کاشت در ناحیه درمان به کمک دستگاه های کاملاً خودکار است. این دستگاه ها موجب بالا رفتن کیفیت رشد مو در خط رشد و تراکم بالای بیش از 14000 رشته مو در یک جلسه می شود. متاسفانه تبلیغات زیادی در مورد کاشت مو به این روش وجود دارد اما بسیاری از این مراکز تجربه لازم را در این زمینه ندارند و فاقد متخصصان مجرب، دستگاه های لازم و مجوزهای قانونی هستند. باید نسبت به این موارد مراقب باشید زیرا جبران حذف فولیکول ها از بانک  مو به شکل غیرحرفه ای بسیار دشوار است.

نکاتی که باید بعد از کاشت مو رعایت شود چیست؟

پس از کاشت مو، فقط در دو تا سه هفته اول از ورزش سنگین خودداری کنید. شستن ناحیه کاشته شده فقط برای دو هفته اول باید بسیار آرام باشد. پس از این مدت مو دیگر به مراقبت ویژه ای احتیاج ندارد و موها خودشان رشد می کنند. به طوری که حتی پس از رشد می توان آنها را به طور کامل اصلاح و برش داد. متقاضیان کاشت مو برای جلوگیری از بروز هرگونه عارضه باید این کار را زیر نظر متخصص مربوطه انجام دهند و باید به مراکزی مراجعه کنند که سابقه کاشت های موفق داشته اند.

کاشت مو با روش SUT روش جدیدتری نسبت به FIT است. تفاوت این دو روش نحوه برداشت فولیکول های مو است. در SUT برداشت و کاشت مو توسط دستگاه انجام می شود. این سرعت برداشت مو را بیشتر می کند. یکی از معایب مهم روش SUT بهداشت لوله های انتقال فولیکول مو بود که با لوله های یکبار مصرف این مشکل دیگر برطرف شده است.

مزایای کاشت مو به روش SUT

روش SUT مزایایی دارد که آن را به یک روش محبوب کاشت مو تبدیل کرده است. مزایای روش SUT شامل موارد زیر است.

  • این روش نیازی به جراحی ندارد.
  • در این تکنیک کلیه مراحل برداشت گرافت ها با دستگاه های کاملاً اتوماتیک تحت نظر متخصص پوست و مو انجام می شود.
  • این متد خط رویش کاملا طبیعی را به همراه خواهد داشت.
  • انجام کاشت مو در این روش تنها در یک جلسه انجام شده و بعد از کاشت موهایی به اندازه یک سانتی متر به وضوح دیده می شود.
  • کلیه گرافت ها توسط پانچ لیزری از پشت سر برداشته می شوند.
  • دوران نقاهت بعد از انجام کاشت مو در این روش وجود ندارد و متقاضی به راحتی می تواند به فعالیت های روزانه خود برگردد.
  • از دیگر مزایای این روش می توان به عدم جراحی، خونریزی و درد اشاره کرد. در این روش ما می توانیم تراکم سه برابری نسبت به روش های سنتی FIT و FUT بدست آوریم. همچنین باید توجه داشت که این روش یکی از به روزترین و پرکاربردترین روش های کاشت مو در آمریکا و اروپا است.

کاشت مو به روش SUT در کلینیک مدرن خانه سفید

هزینه کاشت مو به روش  SUT

قبل از انجام کاشت مو بهتر است از کلینیک و دکتر متخصص در مراکز کاشت مو هزینه کاشت مو و اطلاعات کامل درخصوص روش منتخب خود را به دست آورید.  هزینه کاشت مو به روش SUT با توجه به تکنیک انجام کاشت مو، دستمزد پزشک، کلینیک کاشت مو (تجهیزات کلینیک، خدمات و مکان کلینیک) و تعداد گرافتی که نیاز است تا کاشته شود، محاسبه می گردد. به یاد داشته باشید که این هزینه تنها یک بار در طول عمر شما پرداخت می شود. صد در صد انتخاب بهترین روش، تاثیر مستقیم بر روی نتیجه نهایی کاشت مو خواهد گذاشت و همه این موارد دست به دست هم می دهد تا فرد منتخب پیوند مو، کاشت موی پرتراکم و موفقی را شاهد باشد.

کلینیک خانه سفید

کلینیک خانه سفید همواره در استفاده از بروزترین دستگاه ها و فناوری ها برای انجام خدمات زیبایی و کاشت مو پیشگام بوده است. این مرکز مفتخر است که تکنیک SUT را به کمک مهارت و دانش متخصصین و پرسنل حرفه ای خود در بالاترین سطح کیفی ارائه دهد. آنچه در مرکز زیبایی خانه سفید شاهد خواهید بود ارائه خدماتی مطابق با استانداردترین کلینیک های روز دنیاست.

در طول سالیان بلند فعالیت خود، خانه سفید توانسته است تمام خواسته ها و رضایت مشتریان قبلی خود را برآورده سازد. ما می خواهیم اعتماد به نفس و زیبایی چندین برابر را به شما و نزدیکانتان هدیه دهیم.

جهت دریافت مشاوره خدمات کاشت مو و یا رزرو وقت قبلی در کلینیک تخصصی خانه سفید می توانید همه روزه با شماره تلفن های

  • ۰۲۱-۸۸۸۷۰۴۸۰ (خط مستقیم)
  • ۰۲۱-۵۴۵۰۳ (خط ویژه)

تماس حاصل فرمایید.

منبع : www.whcl.ir

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز