خبرگزاری کار ایران

خرید محصولات بهداشتی ساختمانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۷۶۱

شیر دوش حمام همانند دیگر شیرهای مورد استفاده در ساختمان طرح‌ها، انواع و جنس‌های متنوعی دارد که بهتر است شما بنا به فضا و محیطی که دارید اقدام به خرید آن‌ها کنید. هنگام خرید شیر دوش حمام به این نکته توجه داشته باشید که محیط حمام اغلب گرم و همراه با بخار است که این امر بسیار بر روی شیرآلات حمام اثر گذار بوده و اغلب شیرها را با جرم یا پوسیدگی مواجه می‌کند.

خرید محصولات بهداشتی ساختمانی

یکی از بخش‌های جدایی‌ناپذیر در تمام ساخت‌و‌سازها تهیه شیرآلات می‌باشد. دکوراسیون و دیزاین ساختمان‌های اداری، تجاری و به‌خصوص مسکونی در تمام دنیا، بستگی به تمام امکاناتی دارد که در ساخت آن مجموعه مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین اجزای ساخت و مهندسی ساختمان‌های مسکونی، شیرآلات بهداشتی و ساختمان می‌باشند. شما چه خود سازنده باشید و چه از مهندسان و یا پیمان کارانی باشید که به حرفه ساخت و ساز مشغول هستید، خرید شیرآلات باکیفیت، زیبا و مداوم یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باید به آن توجه کنید.

تأثیر شیرآلات بهداشتی و ساختمانی بر دیزاین محیط

امروزه همانند دیگر محصولات صنعتی در دنیا شیرآلات نیز بسیار تغییر کرده‌اند. حتماً شما هم خانه مادربزرگ‌ها را به یاد دارید که یا در حیاط و کنار حوض ظرف‌هایشان را می شستند و یا اینکه آشپزخانه‌هایی کوچک با شیر فلکه‌ای قدیمی داشتند و در حمام و توالت نیز از همین شیرها استفاده می‌کردند. صنعت در کنار سرعتی که داشت تنوع محصول را بی‌شمار کرد و سلیقه‌ها نیز دستخوش تغییرات اساسی قرار داد. به گونه‌ای که دیزاین به یک امر مهم در مصالح و مواد ساختمانی تبدیل شد. شیرآلات نیز از این امر مستثنی نیستند.

شاید در ابتدای امر به نظر برسد که خرید شیرآلات بهداشتی و ساختمانی بنا به ماهیت و کاربردی که دارند جهت رفع نیاز هستند. اما باید توجه داشته باشیم که تمام جزئیات در زندگی ما دستخوش صنعت و هنر شده‌اند. دکوراتورهای حرفه‌ای به خوبی جایگاه اهمیت شیرآلات در ساختمان را می‌دانند.

چرا که معمولاً شیرآلات بهداشتی و ساختمانی همچون شیر ظرفشویی، شیر توالت، شیر دوش حمام و غیره ممکن است مدت‌ها باقی بمانند و شما در منزل و یا محیط کارتان بارها با آن‌ها طی زندگی روزمره خود تماس خواهید داشت. و در هر بار که آن‌ها را لمس می‌کنید احساسی را به شما و چشمان‌تان انتقال می‌دهند. زیبایی بصری، تحرک و پویایی محیط امری بسیار مهم برای دکوراسیون و ایجاد فضای دلنشین، لوکس و شیک است که می‌خواهید در آن زندگی کنید. بنابراین بهتر است انتخاب شیرآلات زیبا، بادوام، باکیفیت و مطلوبی را داشته باشید. درادامه به بررسی سه محصول شیر ظرفشویی، شیر توالت و شیر دوش حمام، که از جمله شیرآلات اساسی و مهم هستند می‌پردازیم.

شیر ظرف‌شویی مناسب کدام است؟

خرید محصولات بهداشتی ساختمانی

آشپرخانه یکی از مهم‌ترین مکان‌ها در منزل به شمار می‌آید. طبق هرم مازلو غذا یکی از سه نیاز اصلی بشر محسوب می‌شود. هنر  در کنار این نیاز قرار گرفته است تا ذهن زیبا پسند بشری را تغذیه نماید. آشپزخانه تنها مکانی است که در آن این نیاز اساسی روانی و جمسی بشر پاسخ داده می‌شود.

ممکن است هنگام پخت غذا ساعت‌ها در آشپرخانه بمانید و طی این مدت بارها به شیر ظرفشویی مراجعه کنید. پیشرفت بشریت در طراحی و ساخت تجهیزات و شیرآلات مدرن بهره‌وری را بسیار بالا برده و زندگی و امورات روزمره را سرعت بخشیده است. به گونه‌ای که شما امروزه به سرعت بنا به دیزاین و دکوراسیون خانه، اندازه و فضا و موقعیت سینکی که دارید، انتظار کاربری که از شیر ظرفشویی در ذهنتان است، ارتفاع مناسب شیر ظرفشویی و مقدار هزینه‌ای که می کنید می‌توانید از بین انواع شیر ظرفشویی انتخاب مناسبی را داشته باشید.

جنس، دوام، کیفیت و زیبایی شیر ظرفشویی می‌تواند بر ارتقا کیفیت زندگی شما اثر گذار باشد. همچنین هنگام خرید شیر ظرفشویی به اینکه توجه داشته باشید که آب خوراکی شما از این شیرها می‌گذرند. بر این اساس باید در کنار دیگر مسائل بر جنس آن‌ها نیز حساس باشید. بنابراین نیاز است که قبل از انجام خرید حتماً مشاوره‌های لازم را از کارشناسان این زمینه دریافت کنید تا راحت‌تر بتوانید از بین شیرظرفشویی دو منظوره مدرن تا شیر سبک کلاسیک مدل‌های گوناگون را ببینید و انتخابی مناسب داشته باشید.

هنگام خرید شیر توالت باید به چه نکاتی توجه کنم؟

سرویس بهداشتی در تمام مکان‌ها و محیط‌های انسانی وجود دارند. یکی از الزامات سرویس بهداشتی، شیر توالت است. هنگام خرید شیرآلات سرویس بهداشتی به چند نکته توجه داشته باشید:

  • شما نیاز به شیر توالت دارید که قابلیت تنظیم راحت آب را داشته باشد و بتواند میزان مصرف شما را بهینه نماید.
  • همچنین هنگام خرید شیرآلات بهداشتی و ساختمانی به آبکاری و کیفیت آن توجه کافی را داشته باشید.
  • از دیگر نکاتی که هنگام خرید شیر توالت باید به آن دقت داشته باشید این است که شیر به راحتی قابلیت تنظیم دما را داشته باشد چرا که ممکن است کودکان در این زمینه دچار مشکل شوند.
  • هنگامی که ساختمان در حال تکمیل شدن و کارهای پایانی بود اقدام به خرید شیرآلات نمایید تا بتوانید مناسب با سرویس بهداشتی اقدام به خرید شیر توالت و یا مناسب با سینک، شیر ظرفشویی را خریداری نمایید.
  • شما برای سرویس بهداشتی نیاز به دو شیر توالت و شیرروشویی دارید که هر کدام از آن‌ها طراحی جداگانه‌ای دارند و مناسب با هر مکان شیرآلات آن را خریداری نمایید.

ویژگی‌های یک شیر دوش حمام خوب کدام است؟

شیر دوش حمام همانند دیگر شیرهای مورد استفاده در ساختمان طرح‌ها، انواع و جنس‌های متنوعی دارد که بهتر است شما بنا به فضا و محیطی که دارید اقدام به خرید آن‌ها کنید. هنگام خرید شیر دوش حمام به این نکته توجه داشته باشید که محیط حمام اغلب گرم و همراه با بخار است که این امر بسیار بر روی شیرآلات حمام اثر گذار بوده و اغلب شیرها را با جرم یا پوسیدگی مواجه می‌کند.

خرید شیر دوش حمام باکیفیت این مشکل را برای شما به وجود نخواهد آورد. علاوه بر این موضوع هنگام خرید شیر دوش حمام به ارتفاع آن توجه داشته باشد. چرا که بنا به نحوه‌ی لوله‌کشی‌ها و نیز سلیقه‌ای که دارید انواع و ارتفاع شیر دوش حمام متفاوت هستند. به عبارتی می‌توان گفت شیر دوش حمام خوب همان شیری است که مناسب با فضا و محیط حمام، استفاده و کاربری که دارید، سلیقه‌ی شما، طراحی و مدل و رنگی را که در ذهن دارید و هزینه‌ای که در نظر گرفته‌اید، باشد. 

خرید محصولات بهداشتی ساختمانی

شیرآلات بهداشتی و ساختمانی را از کجا تهیه کنم؟

خرید مواد و مصالح ساختمانی از جمله مهم‌ترین اموری است که باید به آن توجه کافی داشته باشیم. چرا که جزء هزینه‌های اولیه و ثابت به شمار می‌روند و ممکن است جایگزین کردن آن‌ها گاهاً با دشواری‌های بسیاری همراه باشد. از جمله این مصالح، شیرآلات بهداشتی و ساختمانی می‌باشد. همانگونه که گفتیم کیفیت، مطلوبیت، داوم و عمر شیرآلات باید در کنار زیبایی و هنر طراحی در دنیای مدرن امروزه مد نظر قرار دهید.

به دست آوردن محصولی با پکیج کاملی از مواردی که گفته شد از طریق مسیری معتبر و مطمئن امکان‌پذیر می‌باشد. شرکت آریان فراز پرسام از جمله شرکت‌های بازرگانی و معتبری است که سال‌ها در این زمینه به هموطنان خود ارائه خدمت می‌کند. شما با مراجعه به وبسایت (arianfarazparsam.com) می‌توانید با عملکرد این مجموعه آشنا شده و با کارشناسان و متخصصان این مجموعه تماس داشته باشید و سؤالات و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

شرکت آریان فراز پرسام با 2 سال ضمانت محصولات و 5 سال خدمات پس از فروش، شیرآلات را که از این مجموعه خریداری کرده‌اید به صورت 24 ساعته و در تمام طول هفته پشتیبانی می‌نماید. همچنین شما می‌توانید با خیالی آسوده و راحت‌ترین مسیر، از طریق سایت، خرید خود را انجام دهید و منتظر ارسال و تحویل فوری آن باشید.

هدف اصلی مجموعه آریان فراز پرسام، رضایت کامل شما از سرعت خرید، کیفیت اجناس و پیگیری لحظه‌ای مراحل خرید می‌باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز