خبرگزاری کار ایران

کمپین «سفیر مهربانی» تپسی برای همراهی با آقای مکوندی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۶۳۹

شرکت تاکسی اینترنتی تپسی، با اضافه کردن سرویسی به نام «سفیر مهربانی»، از مردم دعوت کرد به پویش قدردانی از کادر درمان بپیوندند.

هفته گذشته، انتشار صدای آقای مکوندی، یکی از سفیران تپسی در تماس با اپراتور پشتیبانی این شرکت، مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها قرار گرفت. این سفیر، از کارشناس پشتیبانی تقاضا می‌کرد که پول پرداخت شده از سوی یکی از مسافران را به او برگرداند چرا که مسافر از پرستاران بخش کرونا بوده و او از پرستاران این بخش، کرایه نمی‌گیرد.

به دنبال این موضوع و بازنشر گسترده‌ی آن در شبکه‌های اجتماعی، تعدادی از کاربران پیشنهاد کردند که تپسی سازوکاری برای همراهی با این اقدام انسانی و تاثیرگذار سفیر تپسی در نظر بگیرد.

به همین منظور، تپسی پویش «سفیر مهربانی» را از ۲۲ تا ۳۰ آذر ماه راه‌اندازی کرده است. در این پویش، سرویس جدیدی به نام «سفیر مهربانی» به سرویس‌های تپسی اضافه شده که سفرهای آن کاملا مشابه سرویس کلاسیک است، اما مبلغ سفر در این سرویس ۳ هزار تومان بیشتر خواهد بود. این مابه التفاوت، به صورت کامل صرف ارائه‌ی سرویس رایگان به کادر درمان خواهد شد.

تپسی نیز برای مشارکت در پویش «سفیر مهربانی»، مبلغی معادل کل مبالغ جمع‌آوری شده از پویش را به آن اضافه کرده و کل مبلغ را به صورت کد سفر رایگان، در اختیار بخشی از کادر درمان کشور قرار می‌دهد.

گفتنی است مبلغ مابه التفاوت سرویس «سفیر مهربانی»، شامل کمیسیون و عوارض نمی‌شود و به صورت کامل، به قدردانی از کادر درمان اختصاص پیدا خواهد کرد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز