خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید تردمیل; خرید تردمیل از فروشگاه هایپرجیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۶۰۱

در زمان کنونی که بسیاری از افراد در پی خرید وسیله‌ای ورزشی برای تمرین در خانه یا باشگاه هستند و تردمیل را به عنوان گزینه انتخابی خود برگزیده‌اند، نیاز به دانستن ویژگی‌هایی است که خرید تردمیل را برای همه مردم آسان‌تر سازد. ما در این نوشتار تلاش داشته‌ایم تا آنچه را که شما باید در خرید انواع تردمیل از هر فروشگاه ورزشی مانند فروشگاه هایپرجیم در نظر داشته باشید را یادآوری کنیم.

در خرید تردمیل ورزشی از فروشگاه هایپرجیم و هر فروشگاه دیگری به موارد مختلفی مانند ساختار بدنه، قدرت موتور، نمایشگر تردمیل و توانائی‌های آن، ظرفیت، سرعت، نام برند، گارانتی، قیمت تردمیل، و ویژگی‌های دیگری که دانستن آنها در انتخاب و خرید انواع تردمیل ضروری است می‌پردازیم.

ساختار بدنه و نوع و قدرت موتور تردمیل:

از نخستین گزینه‌هایی که در خرید تردمیل خانگی یا باشگاهی از فروشگاه هایپرجیم باید مورد توجه قرار گیرد، ساختار بدنه و نوع موتور و قدرت موتور یک تردمیل است. به‌طور طبیعی هرچه ساختار بدنه و استحکام یک تردمیل باشگاهی یا خانگی بیشتر باشد، مقاومت آن و مقدار تحمل وزن آن هم بیشتر است.

جنس بدنه بسیاری از انواع تردمیل خانگی و باشگاهی از فولاد ساخته شده‌، اما شمار کمی از آنها نیز از آلومینیوم ساخته شده‌اند. باید توجه داشت ساختار آلومینیومی بدنه، قدرت کمتری از ساختار بدنه فولادی دارد و فقط مناسب انواع تردمیل خانگی است. بدنه بعضی از انواع تردمیل هم از استیل ساخته شده‌اند و قیمت تردمیل باشگاهی یا خانگی ساخته شده از استیل بالاتر از انواع مشابه آن با ساختار فولادی یا آلومینیومی است.

به‌طور کلی بدنه انواع تردمیل باشگاهی باید بزرگ، سنگین، و قدرتمند باشند، اما بدنه انواع تردمیل خانگی می‌توانند کوچک‌تر و سبک‌تر باشند. یک نکته که در خرید تردمیل خانگی برای کسانی که نیاز به فضای موجود در خانه دارند، باید مورد توجه قرار گیرد، تاشو بودن آن است، پس درصورتی‌که استفاده از فضای کامل خانه برای شما مهم است، بهتر است نوع تاشوی تردمیل خانگی را خریداری کنید.

این نکته را در نظر داشته باشید که همکاران ما در فروشگاه هایپرجیم همواره آماده همراهی شما در انتخاب بهترین تردمیل خانگی یا باشگاهی مورد نیازتان هستند. خرید و فروش تردمیل باشگاهی و خانگی با همه ویژگی‌های یاد شده در فروشگاه هایپرجیم صورت می‌گیرد، و یک نکته کلی که دانستن آن ضروری است، این است که قیمت تردمیل خانگی در شرایط مشابه، معمولا از قیمت تردمیل باشگاهی پائین‌تر است.

نوع و قدرت موتور انواع تردمیل خانگی و باشگاهی نیز نقش مهمی در انتخاب و خرید آن دارد. انواع موتور تردمیل که از انرژی برق DC یا برق مستقیم استفاده می‌کنند، دارای قدرت کمتری هستند و مناسب انواع تردمیل خانگی هستند، و موتورهای AC که از برق متناوب بهره می‌برند، قدرتمندترند و مناسب انواع تردمیل باشگاهی هستند.

قدرت موتور هم گزینه بعدی قابل توجه در انتخاب و خرید و فروش تردمیل باشگاهی و خانگی است. برای انواع تردمیل خانگی قدرت موتوری از 1 تا 4 اسب بخار لازم است که وزن افرادی از 100 کیلوگرم تا بیش از 150 کیلوگرم را پشتیبانی می‌کند، اما برای یک تردمیل باشگاهی که افراد مختلفی از آن بهره می‌برند، قدرت مقاومت بالای موتور و تحمل بالای وزن آن بسیار مهم است.

بهتر است در خرید تردمیل باشگاهی بیشترین ظرفیت موتور تردمیل که تا حدود 7 اسب بخار می‌رسد، مورد توجه مدیران باشگاه‌ها قرار گیرد. معمولا نسبت مستقیمی بین قدرت موتور تردمیل و قیمت آن وجود دارد و قیمت تردمیل باشگاهی به دلیل استفاده از موتور قدرتمندتر، از قیمت تردمیل خانگی بالاتر است. خرید و فروش تردمیل خانگی و باشگاهی با هر نوع قدرت موتوری نیز در فروشگاه هایپرجیم صورت می‌گیرد.

نمایشگر تردمیل و توانائی‌های آن:

اگرچه نمایشگر تردمیل خانگی و باشگاهی نقش چندانی در استفاده از آن و تمرین ورزشی و چربی سوزی و رسیدن به تناسب اندام ندارد و فقط به حاشیه‌های استفاده از تردمیل می‌پردازد، امروزه مورد توجه بیشتر کاربران انواع تردمیل قرار گرفته است. نمایشگر انواع تردمیل یا از نوع LCD است و یا از نوع LED، و نمایشگرهای LED صفحه نمایش گویاتر و شفاف‌تری دارند.

قابلیت‌های دیگری که نمایشگر هر تردمیل می‌تواند در اختیار کاربر بگذارد سرعت تمرین، مسافت پیموده شده، زمان صرف شده، کالری مصرف شده، و شمار تپش قلب کاربر در دقیقه است.

نمایشگر یک دستگاه تردمیل خانگی یا باشگاهی می‌تواند قابلیت‌های دیگری همچون دیدن فیلم یا گوش سپردن به آوای موسیقی را هم در اختیار کاربر یا کاربران آن بگذارد که امروزه مورد توجه بسیاری از کاربران انواع تردمیل خانگی و باشگاهی قرار گرفته است. نوع نمایشگر، اندازه آن، لمسی بودن نمایشگر، و قابلیت‌های دیگر آن هم تاثیر مستقیم در قیمت تردمیل خانگی و باشگاهی دارد.  

تحمل وزن و سرعت و شیب تردمیل:

مقدار تحمل وزن هر تردمیل یکی از مهم‌ترین گزینه‌های مورد نظر در زمان خرید تردمیل خانگی و باشگاهی است و مقدار آن بستگی به ساختار بدنه تردمیل و قدرت موتور آن دارد. سازندگان هر تردمیل با توجه به قدرت موتور و ساختار بدنه دستگاه، ظرفیت خاصی را برای آن تعیین کرده‌اند که استفاده از تردمیل نباید با وزنی بیشتر از ظرفیت تعیین شده آن صورت بگیرد. برای انواع تردمیل باشگاهی ظرفیت بالاتری در نظر گرفته می‌شود که قدرت تحمل وزن افراد مختلف ورزشکار را داشته باشد و قیمت تردمیل باشگاهی هم با توجه به قدرت تحمل وزن بیشتر و در نتیجه استحکام و قدرت موتور بالاتر، بیشتر است.

سرعت انواع تردمیل معمولا از 1 تا 20 کیلومتر در ساعت است و برای خرید تردمیل خانگی سرعت تا 7 کیلومتر در ساعت هم مناسب است، اما سرعت تردمیل باشگاهی باید بیشتر باشد تا ورزشکاران حرفه‌ای هم بتوانند بر روی آن تمرین کنند. انواع تردمیل باشگاهی و خانگی می‌توانند از 1 تا 20 درجه شیب‌دار شوند.

شیب‌دار کردن تردمیل، مقدار مصرف انرژی را در کاربر هر تردمیل خانگی یا باشگاهی بیشتر می‌کند و این ویژگی بهتر است در خرید تردمیل باشگاهی حتما مورد توجه قرار گیرد، اما تصمیم خرید تردمیل خانگی شیب‌دار یا بدون شیب بر عهده خریدار خانگی آن است. خرید و فروش تردمیل باشگاهی و خانگی در فروشگاه هایپرجیم با هر ظرفیت و سرعت و شیبی در دسترس شماست.

نام برند، گارانتی و قیمت تردمیل:

برند تردمیل یکی از موارد مهمی است که می‌تواند ذهن بسیاری از خریداران تردمیل را به خود مشغول سازد. در هر زمانی استفاده از انواعی از تردمیل با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی جامعه همگانی می‌شود و انتخاب و خرید باید از بین همان برندها صورت گیرد.

آگاهی‌های لازم درباره انواع برندهای تردمیل را همکاران ما در فروشگاه هایپرجیم در اختیار شما می‌گذارند، اما به‌صورت معمول، قیمت تردمیل خانگی و باشگاهی برندهای معتبر و شناخته‌شده‌تر، بالاتر از قیمت تردمیل خانگی و باشگاهی برندهای کمتر شناخته‌شده هستند.

گارانتی و خدمات پس از فروش تردمیل، یکی از مهم‌ترین گزینه‌هایی است که هنگام خرید تردمیل باشگاهی و خانگی از فروشگاه هایپرجیم یا هر فروشگاه دیگری باید به آن توجه داشته باشید.

قیمت تردمیل نیز عامل مهمی در استقبال از خرید یک تردمیل است و اگرچه قیمت پائین و ارزان تردمیل باشگاهی و خانگی می‌تواند وسوسه کننده باشد، اما به جرات می‌توان گفت قیمت تردمیل خانگی و باشگاهی آخرین نکته‌ای است که باید به آن توجه کرد، و ابتدا باید کیفیت و قدرت و دیگر ویژگی‌های یک تردمیل را مورد ارزیابی قرار داد. چنانچه درباره هر یک از موارد گفته شده خواستار آگاهی‌های بیشتری هستید، همکاران ما در فروشگاه هایپرجیم پاسخگوی شما خواهند بود.

موارد دیگر مورد توجه در خرید تردمیل:

موارد مختلف دیگری نیز در خرید انواع تردمیل باشگاهی و خانگی مورد نظر است که در اینجا به چند مورد از آنها اشاره می‌شود. استفاده از ابزار ایمنی در ساخت تردمیل یکی از مهم‌ترین موارد در خرید تردمیل خانگی و باشگاهی است. بهره‌گیری از انواع ضربه‌گیرهای محافظت کننده از مفصل‌های زانو و مچ پا و مهره‌های کمر یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که هر تردمیل باشگاهی و خانگی می‌تواند داشته باشد.

داشتن گیره ایمنی نیز یکی دیگر از ابزارهای ایمنی تردمیل است که در زمان برهم خوردن تعادل کاربر، دستگاه را خودبه‌خود خاموش می‌کند و به قفل کودک هم معروف است. چندکاره یا چندمنظوره بودن تردمیل هم یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که شاید شما هم به دنبال آن باشید.

تردمیل‌های چندمنظوره به وسیله‌های دیگری مانند چرخ مسگری و ویبراتور یا ماساژور و تخته شنا و دمبل مجهز هستند. داشتن جایی برای گذاشتن گوشی تلفن همراه، و جای شیشه آب و داشتن خنک کننده بدن و امکان اتصال به اپلیکیشن‌های مختلف از راه اینترنت نیز از نمونه قابلیت‌های اضافه و کاربردی است که یک تردمیل حرفه‌ای می‌تواند مجهز به آنها باشد.

فروشگاه هایپرجیم خرید و فروش تردمیل خانگی و باشگاهی را از برندهای مختلف و با توانائی‌های گوناگون در اختیار دارد. اگر شما کاربر خانگی هستید و برای رسیدن به تناسب اندام یا نگهداشتن وزن خود به دنبال خرید تردمیل خانگی هستید، یا اگر مدیر باشگاهی هستید و در پی خرید تردمیل باشگاهی پرقدرت برای باشگاه مورد نظر خود هستید، با ما تماس بگیرید تا ما هم در انتخاب بهترین تردمیل با شما همراهی کنیم.

راهنمای خرید تردمیل; خرید تردمیل از فروشگاه هایپرجیم

برای خرید تردمیل به سایت تردمیل آنلاین متعلق به فروشگاه بزرگ هایپرجیم مراجعه نمایید:

https://teredmilonline.com/

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز