خبرگزاری کار ایران

نایلون حبابدار و کاربرد های آن : شرکت ناب پلاستیک

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۵۹۳

شرکت ناب پلاستیک از سابقه و تجربه طولانی در زمینه فروش انواع نایلون حبابدار، نایلون شیرینگ، فیلم استرچ ، نایلون پشت چسبدار و به طور کلی محصولات بسته بندی نایلونی نه تنها در شهر تهران بلکه به سراسر کشور برخوردار است که میتوانید با انتخاب از این مجموعه با کیفیت محصولات و با قیمت مناسب را سفارش دهید.

بسته بندی یکی از مهمترین مراحل تولید کالا میباشد که باید به صورت کاملا اصولی و با محصولات مناسبی انجام شود. از جمله محصولات بسته بندی که بیشترین میزان حفاظت را از محصول  مانند محصولات شکستنی بوجود می آورد نایلون حبابدار میباشد.

نایلون های حبابدار از دسته نایلون هایی هستند که حباب های روی آنها میتواند بیشسترین سطح حفاظت را از محصول بوجود آورد و اجازه آسیب دیدن و شکستگی به آنرا ندهد.

در این مطلب قصد داریم تا در مورد نایلون حبابدار و کاربرد های آن مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم تا بیشتر با آن آشنا شوید. نایلون حبابدار در کنار دیگر محصولات بسته بندی مانند فیلم استرچ، نایلون شیرینگ ، نایلون پشت چسب دار از مواد درجه یک و یا مواد بی کیفیت تولید میشود که نوع مواد به کار رفته در تولید آن تعیین کننده کیفیت آن خواهد بود. کیفیت نایلون حبابدار بسیار مهم است و در صورتی که کیفیت بالایی داشته باشد در نتیجه در برابر فشاری که به نایلون وارد می آید مقاومت بسیار بیشتری را از خود نشان خواهد داد.

نایلون حبابدار و کاربرد های آن در صنایع

یکی از عمده مصرف کنندگان نایلون های حبابدار صنایع بخصوص واحد های تولیدی هستند. امروزه کارخانجات و واحد های تولیدی زیادی در کشور ما وجود دارند که هر یک محصولات زیادی را تولید و روانه بازار میکنند که اغلب این محصولات نیز باید به خوبی بسته بندی شوند تا سالم به دست مشتری برسند. سالم رسیدن محصول به دست مشتری نیازمند استفاده از محصولات بسته بندی مناسب است.

محصولات بسته بندی مانند نایلون شیرینگ ، فیلم استرچ و نایلون پشت حبابدار هیچ یک در بسته بندی نمیتوانند مانند نایلون حبابدار سطح حفاظتی خوبی را از محصول به عمل آورند. نایلون حبابدار و کاربرد های آن در واحد های تولیدی باعث شده تا کالا بدون اینکه کوچکترین آسیبی ببیند به دست فروشنده و سپس به دست مشتری برسد و هیچ مشکلی برای کالا حین حمل ایجاد نشود.

کاربرد نایلون حبابدار  در کارخانجات تولید لوازم خانگی

از پر مصرف ترین واحد های صنعتی و تولیدی که برای حفاظت هر چه بیشتر محصولات خود  از نایلون حبابدار استفاده بسیار زیادی دارند کارخانجات تولید لوازم خانگی هستند. نایلون حبابدار و کاربرد های آن در کارخانجات تولید لوازم خانگی مزیت های زیادی را برای این دسته از تولید کنندگان ایجاد کرده است.  حمل لوازم خانگی از کارخانه تا فروشگاه و سپس ارسال آن به مصرف کننده مراحلی را در پی دارد که هر یک از این مراحل باعث میشوند تا خواه نا خواه آسیبی به کالا وارد شود.

اما چگونه میتوان از بروز آسیب هایی که در هنگام حمل ممکن است به کالا وارد شود جلوگیری نمود. برای جلوگیری از هر گونه آسیب وارد آمده به کالا باید از نایلون حبابدار استفاده شود. هیچ جایگزین دیگری مانند نایلون شیرینگ، فیلم استرچ و نایلون پشت چسبدار وجود ندارد و تنها نایلون حبابدار است که حفاظت خوبی را از کالا به عمل می آورد.

نایلون حبابدار کاربرد بسیار زیادی در فروشگاه های بزرگ لوازم خانگی دارد

برخی از فروشگاه های لوازم خانگی و یا حتی فروشگاه های زنجیره ای برای اینکه بتوانند محصولات خود که میتواند لوازم خانگی و به طور کلی کالاهای آسیب پذیر باشد را برای مشتری بدون اینکه آسیب ببیند ارسال کنند باید از نایلون حبابدار کمک بگیرند.

این فروشگاه ها کالاهایی را در فروشگاه و انبار خود موجود دارند که این کالا ها بعد از انتخاب مشتری باید بصورت بسته بندی شده برای او ارسال شوند که ارسال کالا نیز باید بگونه ای انجام شود که در حین حمل به هیچ وجه آسیب نبیند. بهترین راه بسته بندی این کالاها استفاده از نایلون حبابدار میباشد.

نایلون حبابدار و کاربرد های آن در منازل

تنها صنایع و کارخانجات تولیدی نیستند که از نایلون حبابدار برای بسته بندی محصولات خود استفاده میکنند بلکه این نایلون ها در منازل نیز مورد استفاده بسیار زیادی دارند. دیگر محصولات بسته بندی مانند نایلون شیرینگ، فیلم استرچ و نایلون پشت چسبدار در صنایع و واحد های تولیدی بیشترین کاربرد را دارند و کمتر درمنازل استفاده میشوند اما نایلون های حبابدار اینگونه نیستند و کاربرد بسیار زیادی در منازل نیز دارند.

اما نایلون حبابدار چه کاربرد میتواند در منازل داشته باشد؟ حتما بارها اتفاق افتاده که وسایل شما در هنگام اثاث کشی و انتقال از یک مکان به مکان دیگر آسیب ببیند که از این رو باید با محصولات بسته بندی مناسبی پوشانده شوند تا هیچگونه آسیبی نبینند. برای بسته بندی اثاثیه منزل میتوان از نایلون حبابدار استفاده نمود که بهترین محافظت را از وسایل به عمل می آورد.

نایلون حبابدار و کاربرد های آن : شرکت ناب پلاستیک

نایلون حبابدار چند لایه را خریداری کنیم؟

برای خرید نایلون حبابدار یکی از مواردی که باید بر  روی آن توجه داشته باشیم لایه به کار رفته در تولید نایلون است.  برای خرید نایلون حبابدار اغلب دو نوع متفاوت به شما پیشنهاد میشود که میتوانید  بر اساس نیاز و همچنین کالایی که قرار است بسته بندی کنید نوع مناسبی از نایلون را انتخاب نمایید.  فروش نایلون حبابدار از در انواع دو لایه و همچنین سه لایه انجام میشود . نو ع دو لایه نایلون های حبابدار همانطور که از نامش پیداست از دو لایه نایلون و سه لایه نیز از سه لایه نایلون تشکیل شده است.

اما تفاوت میان نایلون های حبابدار دو لایه و سه لایه در چیست؟ این نایلون ها از لحاظ ظاهری تفاوتی با یکدیگر ندارند اما نایلون های حبابدار سه لایه به دلیل اینکه از سه لایه در ساخت بهره برده اند از مقاومت و کیفیت بالاتری نیز برخوردار میباشند. اگر قصد دارید تا اجسام و کالای سنگینی را بسته بندی کنید بهتر است نوع سه لایه  نابلون حبابدار را تهیه نمایید که مقاومت بیشتری را نیز از خود نشان میدهد.

نایلون حبابدار سه لایه از قیمت بالاتری نیز نسبت به نایلون های دو لایه برخوردار میباشد. برای خرید نایلون حبابدار دو لایه و سه لایه با بهترین قیمت با شرکت ناب پلاستیک تماس حاصل نمایید. شرکت ناب پلاستیک تنها برای جلب رضایت مشتریان خود نایلون های حبابدار، فیلم استرچ، نایلون شیرینگ و نایلون پشت چسبدار را با قیمت مناسب بفروش میرساند.

نایلون حبابدار با حباب ریز یا درشت؟

فروش نایلون حبابدار علاوه بر اینکه بصورت چند لایه انجام میشود در دو نوع حباب ریز و حباب درشت نیز  صورت میگیرد که از میان این دو نوع نایلون باید متناسب با نیاز خود بهترین نایلون را انتخاب و خریداری نمایید. در صورتی که کالای کوچکی را در اختیار دارید که وزن کمی دارد باید نایلون حبابدار با حباب های ریز را خریداری نمایید که میتوانند محافظت بسیار خوبی را از کالای با وزن و ابعاد کم به عمل آورند.

به طور مثال برای بسته بندی موبایل و تجهیزات این چنینی بهتر است نایلون حبابدار ریز را انتخاب نمایید. اما در صورتیکه قصد دارید تا کالای بزرگی را بسته بندی کنید که به محافظت بیشتری نیاز دارد باید از نایلون های حبابدار با حباب درشت استفاده کنید. نایلون های حبابدار با حباب درشت میتوانند بخوبی وزن وارد آمده از کالا را تحمل کنند و اجازه آسیب رسیدن به آن را ندهند. برای خرید نایلون حباب ریز و حباب درشت و همچنین چند لایه با قیمت مناسب پیشنهاد ما به شما شرکت ناب پلاستیک میباشد.

نایلون حبابدار و کاربرد های آن : شرکت ناب پلاستیک

برای خرید نایلون حبابدار به سایت ناب پلاستیک مراجعه نمایید:

https://naabplastic.com/

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز