خبرگزاری کار ایران

آیا خرید اینترنتی لوازم یدکی خودرو مورد اعتماد است؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۹۸۳

خرید لوازم یدکی ماشین در عصری که اجناس تقلبی به ­خوبی نقاشی شده و به ­جای قناری فروخته می­شوند، بی­ شک کار راحتی نخواهد بود. در خیابانی راه می­روید که گله به­ گله مغاز ه­های فروش لوازم یدکی خودرو به ­چشم می­خورد، یکی برای خرید عمده لوازم یدکی خودرو مناسب است و دیگری نوشته فقط تک ­فروشی دارد.

تابلوهای رنگارنگ مغازه­ ها مدام توجه شما را جلب می­کند، اما قیمت ­­های متفاوتی که از آن ­ها می­گیرید، شما را نسبت به خرید لوازم یدکی ترغیب نمی­کند. اولی می­گوید دلیل گران ­فروشی­اش این است که دارد جنس اصل به­دست شما می­دهد، و دومی با چهره­ای حق­ به­ جانب می­گوید ارزان­تر می­فروشد چون قیمت اصلی­ برای خرید لوازم یدکی همین است. در آخر هم دو سه ­تا فحش نثار مافیای گران ­فروشی می­کند!

حالا شما می­مانید بین دو «اصل»:

" اولی گرون می­فروشه چون جنسهاش اصله یا دومی ارزون­تر می­ده چون قیمت اصلی همینه؟"

خرید لوازم یدکی ماشین

احتمالا دل را می­زنید به دریا و یکی از گزینه ­های پیش روی­تان برای خرید لوازم یدکی را انتخاب می­کنید. البته توصیه­ی ما این است که سعی کنید هنگام خرید خرید لوازم یدکی هرچه سریع­تر به انتخاب نهایی برسید، زیرا طبق گفته ­های پروفسور مارک لپر، که از اساتید برجسته­ی دانشگاه استنفورد آمریکا هستند، بهتر است خرید خود را در همان لحظات ابتدایی به سرانجام برسانید، زیرا هرچه خرید لوازم یدکی شما طولانی­تر شود، آشفتگی و برانگیختگی­تان بیشتر خواهد شد. پروفسور لپر به شما می­گوید یکی از محاسن خریدکردن در دقایق ابتدایی خرید این است که به شما این کمک را می­کند تا دیگر نگران گزینه­های ازدست ­رفته ­تان نباشید. زیرا نمی­دانید چه فرصت­های خرید دیگری وجود داشته و شما از دست داده­اید.

اما اگر در همان لحظات ابتدایی به ­سراغ خرید لوازم یدکی خودرو رفتید و جنس تقلبی نصیب­تان شد چه؟

آیا خرید اینترنتی لوازم یدکی خودرو مورد اعتماد است؟

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی

با گسترش کسب­ وکارهای اینترنتی و فراگیرشدن فروشگاه­های مجازی، مردم تلاش می­کنند با یاری­گرفتن از فروشگاه­های اینترنتی، اتلاف وقت خود را به حداقل رسانده و بدون سروکله­زدن با انواع و اقسام فروشنده­ها و بدون شنیدن ادبیات­ مختلف، محصول خود را خریداری نمایند. خرید لوازم یدکی هم از این قاعده مستثنی نبوده و سایت ­های مختلفی برای عرضه ­ی آنلاین محصولات اتومبیل ایجاد شده­اند. اما کدام سایت خرید لوازم یدکی خودرو مورد اعتماد است؟

6+1 شرطی که یک فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو باید داشته باشد

خرید آنلاین لوازم یدکی خودرو همانند چرخیدن در کوچه و بازار برای انتخاب قطعات مناسب برای ماشین­تان، دغدغه ­هایی به­همراه دارد. به­طور مثال اگر به ­دنبال خرید آینه خودرو هستید، باید سایت مورد نظرتان اطلاعات تکمیلی پیرامون مدل­ها و شرکت­های مختلف سازنده آینه خودرو را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید بهترین و مناسب­ترین آینه ممکن را برای اتومبیل­تان خریداری نمایید.

با این تفاصیل می­خواهیم شرایطی که یک فروشگاه اینترنتی خرید لوازم یدکی می­بایست داشته باشد را برای­تان عنوان کنیم.

  1. امکان مقایسه: بزرگترین ویژگی ­ای که یک سایت خرید لوازم یدکی خودرو می­بایست داشته باشد، امکان مقایسه ­ی محصولات مختلف است. مطمئنا نمی­خواهید در بین مدل­های مختلف گیر کنید و قدرت انتخاب­تان را از دست بدهید. لذا بهتر است این موضوع را به سایت مورد نظرتان بسپارید تا با یک مقایسه­ی ساده و سریع، شما را در انتخاب محصول مورد نظرتان یاری نماید.
  2. امتیازدهی: یکی از امکاناتی که عمده ­ی فروشگاه­های اینترنتی در اختیار کاربران قرار می­دهند، امکان امتیازدهی به محصولی­ست که برای فروش گذاشته شده تا میزان رضایت مشتری نشان داده شود. اما ما نمی­خواهیم پیرامون این­نوع امتیازدهی در زمان خرید لوازم یدکی صحبت کنیم. منظور ما امتیازدهی­ایست که خود سایت انجام داده و به ­واسطه­ی آن، کاربر به صداقت فروشنده پی می­برد. متاسفانه همیشه دیده­ایم که فروشنده­ها از کالای خودشان تعریف کرده و کمتر پیش می­­آید که بگویند ماست من ترش است! اما این قابلیت باعث می­شود صاحب فروشگاه­های اینترنتی محصولات خود را نقد کنند و متناسب با کیفیت و قیمت ­شان، امتیازدهی نمایند. به این ترتیب نگرانی شما از بابت کیفیت خرید لوازم یدکی کاهش می­یابد.
  3. نقد و بررسی: وقتی شما به صفحه­ای وارد می­شوید که می­خواهید اقدام به خرید لوازم یدکی نمایید، باید بدانید این محصول چه نقاط ضعف و قوتی دارد. شما برای اعتمادکردن به آنچه که قرار است بابتش هزینه پرداخت کنید، نیاز به شناخت دقیق دارید. پس قسمت نقد و بررسی یک سایت خیلی می­تواند به شما کمک کند. در اصل نقد و بررسی به شما توضیح می­دهد که به­طور مثال چرا خرید لوازم یدکی پراید در حوزه­­ی سیستم روشنایی بیشتر توصیه شده و امتیاز بالاتری را کسب کرده است.
  4. مجوزهای مربوطه: فروشگاه­های اینترنتی همانند فروشگاه­های حقیقی نیاز به دریافت مجوز دارند. داشتن مجوز اولین شرطی­ست که یک سایت اینترنتی لوازم یدکی خودرو می­بایست داشته باشد. پس لطفا بدون بررسی مجوزهای یک سایت، اقدام به خرید لوازم یدکی نکنید.
  5. شیوه پرداخت: همانطور که از نامش پیداست، مجازی­ست. یعنی هنگام خرید لوازم یدکی، شما به یک درگاه پرداختی ارجاع داده می­شوید تا فرآیند خرید لوازم یدکی تکمیل گردد. اما برخی از کاربران در زمان پرداخت اینترنتی نگرانی­های متعددی را به­خود راه می­دهند که مبادا حساب­شان توسط هکرها خالی شود، یا هزینه را پرداخت کنند و محصولی به­دست­شان نرسد. از این رو، برخی از صاحبان فروشگاه­های آنلاین گزینه­ای را قرار داده­اند که شما می­توانید با انتخاب آن گزینه، هزینه را در درب منزل پرداخت نمایید.
  6. تیم متخصص: گاهی اوقات لازم است تا پیرامون قطعه­ای که قصد خرید آن را دارید، اطلاعات جامع­تر و مفیدتری کسب نمایید. عموما این اطلاعات در سایت وجود نداشته و شما نیاز دارید تا برای خرید لوازم یدکی خودرو، با یک شخص متخصص صحبت نمایید. به همین منظور فروشگاه­های آنلاین مجاز و حرفه ­ای از یک تیم پشتیبانی متخصص بهره می­برند تا در زمان­های لازم، به کاربران مشاوره رایگان ارائه دهند.

چرخ آخر

چنانچه می­خواهید به­ چرخ ­زدن ­هایتان در کوچه و پس­کوچه پایان دهید و دغدغه ­ی ساعت ­ها گذشت ­وگذار در خیابان­ها را کنار بگذارید، وقتش رسیده تا به­سراغ «چرخ5» بروید. چرخ 5 اولین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو در ایران بوده و به­واسطه­ی همین موضوع توانسته رابطه ­ی نزدیک و مستقیمی با تولیدکنندگان اصلی لوازم یدکی داشته باشد.

لازم به ذکر است تمام شروطی که در بخش قبلی ذکر کردیم، سایت «چرخ5» همه را داراست، به­علاوه­ی یک ویژگی منحصربه ­فرد دیگر! فروشگاه اینترنتی چرخ5 قابلیت تشخیص قطعات مناسب خودروی شما را داشته و برای آنکه بتوانید از این ویژگی بهره ببرید، فقط کافی ­ست خودروی مورد نظرتان را در سایت چرخ5 انتخاب نمایید. همچنین اگر شما ساکن تهران باشید، ارسال محصول به درب منزل­تان رایگان بوده و می­توانید هزینه را همان­جا پرداخت نمایید.

با این تفاصیل، اگر بخواهیم به سوالی که در ابتدای مقاله مطرح کردیم پاسخ دهیم، باید بگوییم:

بله! خرید اینترنتی لوازم یدکی از چرخ5 مورد اعتماد است!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز