خبرگزاری کار ایران

هدایای تبلیغاتی شورانگیز شما، میهمان ناخوانده سفره یلدای مردمان ایران‌زمین

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۴۲۹

این روزها دخترک دامن‌نارنجی پاییز به همراه تنها رفیق به جا مانده‌اش، آذربانو در خیابان‌های مفروش از برگ‌های زرد و نارنجیِ باران خورده‌ی درختان چنار و در کنار آتشِ پیرمرد پاکبان مهربان چشم‌انتظار ننه سرما نشسته‌اند. آنچنان که از آسمان پیداست زمستانی سرد و سوزناک در راه است و ننه سرمای بینوا باید به تنهایی بذر امید و آرزو را بر قلب‌های یخ‌زده‌ی زمینیان بپاشد. آری زمستانی سردتر از همیشه که سرمایش نه فقط بخاطر چرخش فصل‌ها و آمدن ننه سرما، بلکه بخاطر حضور ویروس ناخوانده و دوست‌نداشتنی کروناست که که گرد یاس و سرما را بر مردمان پاشیده است.

ایلنا؛ ننه سرما با شب یلدایی دیگر در راه است اما متفاوت‌تر از هرسال. چرا که شاید به ناچار باید یلدایی آرام و با انارهایی بی‌فروغ از عدم حضور عزیزانمان را به صبح برسانیم. این بار جشن و سرور ما برای پیروزی مهر بر اهریمن تاریکی شکل و شمایلی دیگر خواهد داشت.

حال نوبت یکایک ماست که به یاری ننه سرما بشتابیم و همدلانه در این شب مقدس که یادآور آئین‌ها و سنت‌های کهن ایران زمینمان و تداعی‌گر طلوع مهر و مهربانی ست هیزمی بر آتش دل مردمان این خاک بریزیم تا شاید یخ‌های قلبشان آب و جوانه‌های امید در دلشان هویدا شود.

شاید نتوان کرسی‌ها را به راه کرد، سفره‌ها را گستراند، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها را در کنار سماور در حال قل قل دید و لذت برد، شاید نتوان از آشامیدنی‌های یلدایی در کنار عزیزانمان لذت ببریم شاید نتوان به خانه‌های همسایه‌ها رفت و از آنها عیدی یلدایی گرفت و برایشان دعای خیر کرد اما اهدای هدیه‌ای هرچند کوچک می‌تواند همان هیزمی باشد که حرارت شور و شوق را در رگ‌های آنها جاری می‌سازد. هدیه رسالتی دارد سرشار از مهر و دوستی و عشق و این بار امید.

شما به عنوان مدیر دانای کسب و کارتان نقشی اساسی و ارزشمندی در این راه دارید. شب یلدای امسال فرصتی ست تا با ارسال هدایایی به مخاطبان خود بگویید که حضورشان همیشه در یاد شما سبز خواهد بود و ماندگار. هدایای تبلیغاتی شما شاید تنها میهمان سرزده‌ی شب یلدای مخاطبانتان باشد پس با نگاهی عمیق و ظریف به هر آنچه که از دستتان برمی‌آید قدمی هر چند کوچک برای گرما بخشیدن به خانه‌های سرد و آرام آنها بردارید.

هدایای تبلیغاتی، به بی‌کرانگی آسمان و به سرخی انار

یلدا از معدود شب‌های مقدس و پربرکتی ست که مردم خاکِ پاکمان همچون سال‌های دور برای برگزاری آن سر از پا نمی‌شناسند. عصرهای سی‌ام آذرماه سفره‌ها بود که گسترانده می‌شد. آئین سفره و سفره‌داری نزد ایرانیان پیشینه‌ای دارد بس طولانی و پر از مهر و عشق و احساس. سفره‌هایی از ترمه با بته جقه‌هایی خوش‌آب و رنگ که از آزادگی و فروتنی و خرد مردم این سرزمین سخن‌ها می‌گویند آنها را به دور هم جمع می‌کرد و تنها مهر و عشق و دانایی بود که بر آن تبادل می‌شد. گویی نطفه‌ی این خاک با مهر گره خورده است، هرسو که می‌نگری نمادی از عشق و امید است که از سوسوی آن چشمانتان می‌درخشد.

  • همین سفره‌های ترمه‌ و قلم‌کارِ پر نقش و نگار می‌توانند پیشکشی باشند گرانبها به پاس تمامی همراهی‌ها و حمایت‌هایی که مخاطبان شما هیچ گاه از شما دریغ نکرده‌اند. سفره‌هایی که برای آنها نویددهنده بازگشت روزهایی هستند که گرما و مهر بار دیگر در خانه‌هایشان حاکم خواهد شد و عزیزانشان را در کنار خود خواهند یافت.

یلدا در زندگی مردم ایران قدمتی دارد بس طولانی. که به جا آوردن آیین و سنت‌های آن دغدغه‌ی مردمی ست که به تاریخِ مرزو بومشان عشق می‌ورزند. و هر آنچه را همین تاریخِ پر فراز و نشیب نصیبشان کرده می‌ستایند. ایران زمینمان مهد هنر و زیبایی ست و صنایع دستی آن زبانزد خاص و عام در گستره‌ی این کره‌ی خاکی ست.

  • آن هنگام که آتش و آب این دو عنصر مقدس در هم می‌آمیزند و با نقش‌هایی اصیل و چشم‌نواز مس‌ها را جان می‌دهند و ردای لاجوردی آسمان را بر آن می‌پوشانند بار دیگر هنر ظریف و بی‌همتای ایرانی را به رخ جهانیان می‌کشند. میناکاری‌هایی با نقش‌هایی که تاروپود آن با فرهنگ و خاک این کهن‌دیار آمیخته شده و رنگ‌های چشم‌نوازی که تداعی‌گر بی‌کرانگی و عظمت آسمان‌ها و خورشید است، یکی از دلگرم کننده‌ترین هدایای تبلیغاتی ست که عصاره‌ی حیات را در روح و جان خسته‌ی مخاطبتان جاری خواهد ساخت. چه هدیه تبلیغاتی باشکوه‌تر از اینکه مخاطب شما به تکه‌ی نفیسی از هنر کیمیای ایران در قالب یک بشقاب یا گلدان مینا در گوشه‌ای از خانه‌ خود ببالد.
  • هرگاه که زیر گنبد دوار سخن از هنر ایرانیان به میان می‌آید بی‌شک حافظ شیرین سخن از پرنورترین ستارگانی ست که در آسمان تاریخ و هنر ایران زمینمان برای همیشه خواهد درخشید.  حافظی که صدای سخن عشقش در شب‌های یلدایمان در جای جای این دیارِ سبز طنین‌انداز می‌شود. دیوان حافظ یکی از خاطره‌انگیزترین و جاودانه‌ترین هدایای تبلیغاتی می‌باشد که شما می‌توانید با آن دل و جان مخاطبتان را در این شب‌های سرد، گرمایی بس روح‌انگیز ببخشایید.

آیین‌های این شب باشکوه و شورانگیز که امید و شوق را در رگ و پی زندگی مردمانِ بی‌نظیر مرز و بوممان جاری می‌سازند بسیارند و غنی. غنی از مفاهیم و معانی سرشار از بزرگی و عظمت و برکت.

در این شب که دربِ خانه‌ها به روی همگان باز است و دورهم بودن‌ها و نثار مهر و عشق به انسان‌ها بر شکوه این شب خواهد افزود. شبی که با حافظ‌خوانی و شاهنامه‌خوانی و بازی‌های جمعی مثل هفت‌سنگ و ... و پذیرایی از میهمان با خوراکی‌های لذیذ سپری می‌شد. از جذاب‌ترین بخش‌های آن می‌توان از خوراکی‌های مخصوص این شب یاد کرد که هر قوم و فرهنگی در کشورمان آیین‌ها و سنت‌های دیرینه‌ی مخصوص خودشان را دارند.

  • یلدای امسالمان به خاطر حضور ویروس دوست‌نداشتنی کرونا فرصتی را فراهم نمی‌آورد تا با پک‌های جذاب خوراکی بتوان مهر و عشق را نثار همراهان و مخاطبان کسب و کار خود کنید. چرا که حفظ سلامتی و شور زندگی در آنها همیشه در اولویت خواهد بود. اما می‌توان آنها را با جعبه‌های زیبای مزین شده با ترمه‌های خوش‌نقش و نگار و رنگ‌های چشم‌نواز و تلفیقی روح‌انگیز با جیر قرمز و هرآنچه که برگرفته از فرهنگ و تاریخ و هنر و اصالت دیارِ پاکمان هست شگفت‌زده و خوشحال کرد. جعبه‌ پذیرایی که می‌تواند به سفره‌ی یلدای مخاطبتان ارزش و جلوه‌ای خاص ببخشد یک هدیه تبلیغاتی فوق‌العاده و جذاب خواهند بود.

هدایای تبلیغاتی شورانگیز شما، میهمان ناخوانده سفره یلدای مردمان ایران‌زمین

  • شب سردی در راه است و صرف یک نوشیدنی داغ و دلنشین شاید کمی فقط کمی تحمل جای خالی عزیزانی که هرسال این شب را در کنار آنها به صبح می‌رساندند باعث شود. فنجان‌ها و لیوان‌هایی منقوش به هرآنچیزی که یلدا را برایمان خواستنی می‌کند شاید هدیه تبلیغاتی فوق‌العاده‌ای باشد برای این شب. و وقتی با نوشیدنی‌های موردپسند مردمانمان و همان جعبه‌ پذیرایی زیبا همراه شوند این دلگرمی و عشق دوچندان خواهد شد.  
  • گویی انار از بهشت آمده است. و جایگاه آن در سفره‌ی یلداییان فراموش‌ناشدنی ست. سرخی انار برای اجداد ما نماد مهر بود و خورشید. هر تمثال بی‌جانی که به شکل انار درآمده‌ است بر سر سفره‌ی خوش نقش و نگار یلدا حیات می‌یابد. انارهایی که ساخته‌ی هنرمندان چیره‌دست و زیبانگر ماست می‌توانند هدایای تبلیغاتی شورانگیزی از جانب شما باشند برای مخاطبانی که همیشه حامی و همراه شما و کسب و کارتان بوده‌اند. انارهایی که با شمع درونشان دل آنها را گرم می‌کنند و یا با شکلات‌های خوش‌طعم درون خود کام آنها را شیرین‌تر از گذشته می‌سازند.

داستان‌ها و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها یاران دیرینه و جدانشدنی یلدای ما بوده‌اند. پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌هایی که صدای قصه‌گویی‌هایشان با صدای قل قل سماور و خنده‌های از ته دل بچه‌ها در هم می‌آمیخت و یلدایی شیرین‌تر از هندوانه‌های قاچ‌خورده و لذیذ می‌ساخت.

  • کتاب‌ها می‌توانند یادآور همان شب‌های طولانیِ پرقصه باشند. شاهنامه یکی از اثرات ارزشمند و تکرارنشدنی هنر ایران زمین است که می‌تواند از دارایی‌های نفیس و گرانقدر هر خانه و هر خانواده‌ای باشد. و یک هدیه تبلغیاتی به یاد ماندنی از جانب شما.

یلدا این طولانی‌ترین شب سال تلنگری ست برای ما که روزهای زندگی‌مان گاه غافل از عمری که میگذرد دستخوش روزمرگی‌هایی می‌شود که تکه‌های ارزشمند آن را از یاد می‌بریم. و شبی ست که در کنار هم جمع می‌شویم تا به پاس طولانی‌تر شدن روزهایمان که می‌توانیم با بهره‌مندی شایسته‌تر از حضور گرمابخش خورشید و زمان‌های مفیدی که برایمان مهیا شده، برکت و پویایی را به زندگی‌مان باز گردانیم.

  • ساعت‌ها در اینجا از تداعی‌کننده ترین هدایای تبلیغاتی هستند که گذر چون بادِ زمان را به ما گوشزد می‌کنند.  هدایایی که در لحظه لحظه‌ی زندگی مخاطبتان حضور دارد و گاه او را به فکری عمیق نسبت به ابعاد گران‌بها و جبران‌نشدنی زندگی‌اش فرو خواهند برد.

شاید یلدایی سرد و خلوت در انتظار شما و تمام مخاطبینتان باشد. کارکنان شما و مشتریان کسب و کار شما در این روزها تنها به امید نیاز دارند و عشق و همدلی و هدایای تبلیغاتی شب یلدا  اگر بتوانند حاملان شایسته و امینی برای انتقال این سه عنصر باشند یلدایی به یاد ماندنی و خاص را برای آنها رقم خواهد زد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز