خبرگزاری کار ایران

معرفی قالیشویی خوب در کرج

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۷۴۸

یکی از نکاتی که قالیشویی در شستن فرش ها رعایت می کند عدم چروک فرش هست ، زیرا فرشی که بر اثر شستشو و نحوه خشک کردن چروک شود دیگر کیفیت و زیبایی سابق را ندارد، بنابراین قالیشویی خوب فرش ها را به صورت رول شستشو می دهد تا کوچکترین چروک و چین خوردگی روی فرش ایجاد نکند .

قالیشویی خوب چه نکاتی را درشستشوی فرش رعایت می‌کند؟

یکی از نکاتی که قالیشویی در شستن فرش ها رعایت می کند عدم چروک فرش هست ، زیرا فرشی که بر اثر شستشو و نحوه خشک کردن چروک شود دیگر کیفیت و زیبایی سابق را ندارد،  بنابراین قالیشویی خوب فرش ها را به صورت رول شستشو می دهد تا کوچکترین چروک و چین خوردگی روی فرش ایجاد نکند.

یکی دیگر از نکاتی که قالیشویی باید رعایت کند خاک گیری فرش است هنگامی که خاک فرش گرفته شود دیگر نیاز به شستشو چندباره فرش برای از بین بردن آلودگی ها نیست زیرا با انجام خاک گیری ، تمامی گرد و غبار و حتی کوچکترین اجسام خارجی آلوده که در جان تار و پود فرش هست کاملا از بین می رود .

همچنین قالیشویی فرش را بدون هیچ آسیبی شستشو می دهد و پس از پایان کار ریشه ها پاره نمی‌شوند  و شیرازه ها دچار زدگی نمی شوند.

در شستشو فرش دستبافت ابتدا رنگ فرش را به ثبات می رساند و طبق دستورالعمل های خاص فرش دستبافت را توسط متخصصین این کار شستشو می‌دهد .

قالیشویی فقط در شستشوی قالی خوب نیست بلکه در ترمیم و مرمت قالی هم تبهر دارد و انواع روشهای رفو ، ریشه بافی ، شیرازه دوزی و رنگبرداری را انجام می دهد .

با توجه به اینکه فرش نشسته بسیار آلوده می باشد یک قالیشویی خوب فرشها را به نحوی شستشو می دهد که هرگز با یکدیگر تماسی نداشته باشند تا آلودگی یا نجاست از فرشی به فرش دیگر منتقل شود .

پس از پایان کار فرش ها رول شده و در کاور گذاشته می شوند .

در قالیشویی برای هر فرش متناسب با جنس و نوع شستشو مورد نظری مشتری از مواد شوینده مخصوص استفاده می‌شود و برای فرشی که لکه های عمیق و کهنه دارد از شوینده قوی اسفاده می کند و این شوینده را هرگز به فرشی که دارای لک های سطحی است نمی زند زیرا استفاده از شوینده متناسب با نیاز فرش است .

قالیشویی علاوه بر رعایت تمامی موارد بالا از پاسخگویی و پیگیری قوی برخوردار است و با بهترین شیوه و بهترین اخلاق در جهت رفع نیازهای مشتریان خود اقدام می کند و در کل مشتری مدار است و پایه ی کار خود را بر رضایت مشتری بنا کرده است . در صورت بروز هر گونه مشکل برای فرش خود با قالیشویی تماس حاصل نمایید و تا حد امکان از سپردن فرشهای خود به قالیشویی که از طرف اتحادیه قالیشویان مجوز ندارد خودداری کنید .

نکات کلی که یک قالیشویی خوب رعایت می کند:

  • قیمت متناسب با نرخ اتحادیه و لحاظ تخفیف برای مشتریان ثابت
  • شستشو با بهترین کیفیت
  • ثبت سفارش آنلاین از طریق سایت قالیشویی

ما قالیشویی وزیر را تحت عنوان یک قالیشویی خوب به شما معرفی میکنیم:

زیرا علاوه بر رعایت تمامی نکات فوق ، مدیریت این مجوعه از شاگردان استاد حاج علی حسین زاده بوده که بزرگترین استاد و متخصص در زمینه شستشو و انواع خدمات فرش دستبافت بوده‌اند.

دفتر مرکزی قالیشویی وزیر در گلشهر کرج بوده و آمادگی ارائه خدمات در تمام مناطق کرج را دارد ، هر یک از ماشین های قالیشویی در یک منطقه از استان البرز مستقر است و با تماس مشتری سریعا به آدرس اعلام شده اعزام میشود .

پل ارتباطی با قالیشویی وزیر :                                                 02691001818          02634656506

www.ghalishoei-vazir.com

https://instagram.com/vazir.carpets

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز