خبرگزاری کار ایران

جدیدترین برندهای تجهیزات آشپزخانه در بازار کدام است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۲۲۶

تجهیزات آشپزخانه در ایران همواره خواهان زیادی داشته و مشتریان همیشه به دنبال بهترین محصولات با بهترین کیفیت و بهترین قیمت گشته‌اند.

در بازار امروز که شرکت های زیادی وارد گود شده اند هر کدام محصولات خود را به طریقی خاص روانه بازار کرده اند که در این میان به چند نمونه از جدیدترین مدل های آنها می پردازیم.

محصولات اسنوا

اسنوا محصولی با اصالت در بازار ایران است که قریب به 20 سال است اقدام به تولید تجهیزات و لوازم خانگی در ایران کرده است.این برند محبوب که از سابق رده پای آن را در یخچال،تلوزیون،ماشین لباسشویی می دیدیم امروزه حضور فعالی در حوزه تجهیزات آشپزخانه پیدا کرده است.

از محصولات آشپزخانه اسنوا می توان به گاز صفحه ای اسنوا،هود آشپزخانه اسنوا،فر توکار،مایکروویو اسنوا و سینک اسنوا اشاره کرد.

کیفیت محصولات اسنوا مثل گذشته مثال زدنی بوده و مشتریان وفاداراش هیچگاه آن را فراموش نکرده اند.امروزه نیز با شعار فقط یه ایرونی می دونه با قدرت پا در فضای بازار ایران و بین المللی نهاده و در سبد کالایی خود هیچ کسری را نگذاشته است.

در نظر داشته باشید که در بازار بزرگ ایران واسطه ها همیشه نقش فعالی را داشته اند و از این رو شرکت بر آن شد که محصولات خود را از طریق نمایندگی های رسمی به دست مشتریانش برساند.

خرید اینترنتی محصولات اسنوا از طریق فروشگاه زرناز به عنوان نماینده رسمی امکان پذیر خواهد بود.

محصولات کلایبرگ

کلایبرگ شرکتی تولید کننده در زمینه تجهیزات آشپزخانه شامل انواع گاز رومیزی،هود،سینک ، فر و مایکروویو و گرمکن می باشد که آغازش به دهه 70 میلادی بر می گردد.

تکیه بر مهندسی روز دنیا،طراحی چشم نواز،استانداردهای بین المللی، و تنوع محصصولات از دلایلی است که کلایبرگ را به عنوان یک محصول موثر به مشتری و مصرف کننده پیشنهاد میدهد.

گازصفحه ای کلایبرگ در رده برترین اجاق گازهای ایرانی بوده و با تنوعی که در جنس و نمای ظاهری محصولات خود داشته توانسته تمامی سلیقه ها را اقناع کند

گاز رومیزی کلایبرگ دارای شیشه شات آلمان،سرشعله های ایتالیایی،فندک و ترموکوپل تاپ تایم و گارانتی 24 ماهه بی قید و شرط می باشد.

هود و فر کلایبرگ نیز از بالاترین کیفیت قطعات بازار برخوردار بوده و توانسته رقابت سطح بالایی را با برندهای اروپایی و داخلی بوجود آورد.

 

برای نمایش محصولات کلایبرگ به فروشگاه اینترنتی زرناز مراجعه کنید.

 

محصولات تکنوگاز

تکنوگاز tecnogas -  یک برند ایتالیایی با اصالت و سابقه دار در صنعت تجهیزات آشپزخانه در دنیا می باشد.

این کمپانی بزرگ علاوه بر توسعه خط تولید خود در راند جدید وارد لاین تجهیزات آشپزخانه توکار شده است.

در سبد کالایی جدید این شرکت محصولاتی از قبیل گازصفحه ای تکنوگاز،هود تکنو،و فر و مایکروویو به صورت ویژه ای خواهان دارد.

این برند که از 50 سال پیش در ایران نمایندگی و خدمات پس از فروش داشته امروزه با جدید شدن صنعت تولید نیز محصولات خود را از طریق نمایندگان فروشش عرضه می کند.

از خصوصیات مهم برند تکنوگاز می توان به اصالت در تولید،سابقه درخشان،صادرات به بیش از 200 کشور دنیا،تنوع در محصولات،طراحی مهندسی،امنیت،ظرافت و کیفیت اشاره کرد.

به گزارش زرناز نماینده رسمی فروش محصولات تکنوگاز این برند در سال 98 و 99 بیشتر خواهان را دربازار ایران در بین سایر برند های اروپایی و ایتالیایی داشته و این حاکی از رضایت مصرف کنندگان دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز