خبرگزاری کار ایران

در انتخاب تورهای کیش باید چه مواردی را در نظر بگیریم ؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۱۷۷

جزیره ی کیش یکی از جذاب ترین مقاصد گرشگری ایران است که در بیشتر ایام سال مسافران زیادی دارد. در این جزیره جاذبه‌های گردشگری زیادی مانند درخت سبز، پلاژ بانوان و آقایان، شهر باستانی حریره، پارک هنگام و... وجود دارد، با سفر به این نقطه از ایران و سکونت در یکی از هتل های کیش می توانید لحظات خاطره انگیزی را برای خود و همراهانتان به ارمغان بیاورید.

عده ی زیادی هستند که سفر با تور را ترجیح می دهند به همین منظور تورهای مختلف با خدمات مجزا برگزار میشود نکات مهم در مورد انتخاب تورهای کیش یکی از موارد مهم در انتخاب تور و شرکت گردشگری است.

هتل های کیش به دلیل گردشگری و توریستی (tourist) بودن این جزیره جزء بهترین ها محسوب می شوند. هتل های 5 ستاره زیادی در کیش ساخته شده اند؛ هتل دریایی ترنج، هتل داریوش، هتل پانوراما، هتل ویدا و ... جزء هتل های پرطرفدار کیش هستند.

هتل ترنج کیش (https://www.iranhotelonline.com/kish-hotels/هتل-ترنج) با طراح ی منحصربه فردش، هتل داریوش کیش و هتل مارینا پارک کیش با امکاناتی که ارائه می دهند جز بهترین هتل های کیش محسوب میشوند.

ارائه دهنده ی تورهای کیش نیز مانند بقیه تورها آژانس های مسافرتی هستند. اکثر نکاتی که در مورد انتخاب تور کیش باید به آن توجه کرد مربوط به آژانس

ی می باشد که این تور را ارائه می دهد. پس ذکر نکات مهم در مورد انتخاب آژانس مسافرتی ضروری است.

خدمات آژانس های مسافرتی

امروزه تعداد بسیار زیادی از آژانس های مسافرتی در حال ارائه ی خدمات به مسافران هستند. بیشتر این آژانس ها به صورت اینترنتی فعالیت می کنند پس اگر قصد سفر به کیش را دارید تنها کافی است وارد وبسایت یک آژانس مسافرتی شوید و بعد از مطالعه ی شرایط عقد قرارداد در یکی از تورهای کیش ثبت نام کنید

لازم است بدانید هر آژانس مسافرتی در مقابل خدماتی که ارائه می دهد هزینه ی متفاوتی از مسافران دریافت می کند. پس باید در انتخاب آژانس دقیق باشید. بعد از انتخاب آژانس مناسب می توانید تورهای کیش آژانس را بررسی و با توجه به زمان سفر و هزینه ای که قصد پرداخت آن را دارید تور مورد نظر خود را انتخاب و در آن ثبت نام کنید. البته دقت کنید هزینه تورهای کیش در ایام مختلف سال متفاوت است.

 

مهم ترین نکته ای که در انتخاب تورهای کیش باید به آن توجه کنید این است که آژانس برگزارکننده ی تور مجوز لازم از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را دشته باشد.

یک موضوع مهم دیگر برای سفر به کیش اینکه حتما با آژانس مسافرتی ارائه دهنده ی تور، قرارداد کتبی ببندید و جزئیاتی مانند تاریخ رفت و برگشت، هتل های کیش، وعده های غذایی، ترانسفر فرودگاهی، بیمه‌، نوع وسیله‌ ی رفت و آمد در مقصد و شرایط ابطال تور را در قرارداد ذکر کنید. حتما نسخه ای از قرارداد را نزد خود نگه دارید.

نکاتی که در انتخاب هتل های کیش در تورها باید به آن ها توجه کنید

در انتخاب تورهای کیش باید چه مواردی را در نظر بگیریم ؟

سفر با تورهای کیش به سواحل مرجانی خلیج فارس

 1. سابقه‌ ی آژانس مسافرتی

سابقه هر آژانسی نشان گر وضعیت کار آن است برای اطلاع از سابقه ی آژانس بهترین منبع افرادی هستند که قبلا از خدمات آژانس بهره برده و در تورهای آن ثبت نام کرده اند، مخصوصا اینکه تجربه ی مسافرات با تورهای کیش آژانس را دارند.

همکاری با هتل های کیش در تورهای مختلف یک کار مشترکی است که بر اساس هتل مد نظر خود در کیش میتوانید آژانس خود را انتخاب کنید.

 2. اطلاعات کلی در مورد شرکت‌ کنندگان در تور

هرچه تعداد افراد شرکت کننده در تور کیش مد نظر شما محدود تر باشد نظم و مدیریت پایدارتر خواهد بود، اطلاع از سن و سال اکثر شرکت کنندگان می تواند در انتخاب تور موثر باشد. قطعا افراد با سن و سال بسیار متفاوت علایق مختلفی دارند.

 3. هزینه ی تور و خدماتی که در مقابل آن ارائه می شود

در زمان عقد قرارداد از آژانس بخواهید ریز خدماتی را که در مقابل پرداخت هزینه ارائه می دهد ذکر کند مهم ترین نکته هتل های کیش است تا مطمئن شوید که در مقابل هزینه ی پرداختی خدمات مناسبی دریافت خواهید کرد یا خیر.

 4. انتخاب هتل های کیش

حتما از آژانس بپرسید قرار است در چه کدام یکی از هتل های کیش اسکان داشته باشید و آیا هماهنگی های لازم از قبل با این هتل انجام شده یا نه و اینکه آیا هزینه ی هتل شامل وعده های صبحانه و نهار و شام هم می شود یا خیر.

 5. راهنمای تورهای کیش

بهتر است در مورد شخصیت راهنمای تورتان نیز اطلاعاتی کسب کنید. اینکه چگونه فردی است و تا چه حد در زمینه ی فعالیت خود مهارت و تجربه دارد. شما باید اطمینان حاصل کنید که راهنمای تورتان به زبان مقصد مسلط بوده و در زمینه‌ ی کمک های اولیه و مدیریت زمان و گروه ماهر باشد.

 6. شرایط استرداد هزینه‌ ها در صورت انصراف از شرکت در تور

به هر دلیلی ممکن است از سفر با تور منصرف شوید، باید بدانید در این صورت آیا هزینه های شما پس داده می شود یا خیر مانند ایران هتل آنلاین که کنسلی هتل های کیش و ... از این درگاه رایگان است.

 7. برنامه ریزی

قبل از سفر باید بدانید با توری که انتخاب کرده اید قرار است از کدام جاذبه های کیش دیدن کنید و اینکه آیا بیشتر زمان سفر را در گشت و گذار به سر می برید یا در اختیار خودتان هستید. این مورد از اهمیت زیادی برخوردار است و باید حد اعتدال در مورد آن رعایت شود.

مواردی که در سفر با تورهای کیش باید رعایت کنید

  • قبل از ثبت نام در تور کیش باید تاریخ سفر، فعالیت ‌های تفریحی مورد علاقه و مقدار هزینه ای را که می توانید پرداخت کنید تعیین نمایید.
  • توصیه های راهنمای تور را جدی بگیرید و به تک تک آنها عمل کنید.
  • طبق برنامه ای که از طرف راهنمای تور تعیین می شود رفتار کنید. مثلا اگر قرار است در ساعت مشخصی در لابی هتل باشید حتما سر وقت در لابی حضور یابید و اجازه ندهید دیگران منتظر شما بمانند.
  • اگر با هر یک از مسافران مشکلی داشتید آن را با راهنمای تور مطرح کنید و شخصا با فرد مسافر برخورد نکنید.
  • اگر صندلی خاصی در اتوبوس یا هواپیما یا اتاق ویژه ای در هتل را مد نظر دارید حتما در زمان عقد قرارداد با مسئول برگزاری تور این مورد را هماهنگ کنید.

نحوه تعیین محل سکونت در هتل های کیش

سفر به تور برای افرادی که اولین بار است راهی جزیره ی کیش می شوند گزینه ی بسیار مناسبی است. اما گاهی پیش میاید که برنامه ای برای تور ندارید و فقط برای اسکان، نیاز به رزرو هتل در کیش است که برای برنامه ریزی و دقت در انتخاب هتل های کیش میتوایند از طریق مجموعه ایران هتل آنلاین اقدام کنید.

صرفه جویی در وقت و هزینه، برنامه ریزی منسجم، آسودگی خیال از جمله مواردی است که رزرو هتل در کیش با ایران هتل آنلاین (مجموعه ای منسجم برای رزرو هتل) در اختیار شما قرار میگیرد.

در واقع امکان مقایسه هتل ها و نیز امکانات و قیمت های آن ها، بررسی خدمات نظرسنجی ها و میزان رضایت مشتریان از جمله نکات مثبت و قابل توجه رزرو هتل های کیش از طریق ایران هتل آنلاین محسوب می شود.

برای بررسی و رزرو هتل های کیش سربزنید:

آدرس وب سایت: www.iranhotelonline.com

تلفن تماس: 05191005105

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز