خبرگزاری کار ایران

دانلود آهنگ در میفا موزیک

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۹۰۷

سایت های زیادی به زبان های مختلف از جمله ایرانی و فارسی هستند که به شما اجازه می دهند موزیک های روز را دانلود و یا گوش کنید..

سایت میفا موزیک، به عنوان یکی از بهترین سایت دانلود آهنگ جدید، جدید ترین و برترین آهنگ های منتشر شده را در سبک های پاپ، ریمیکس، رپ، محلی، تلفیقی،  و همچنین نوحه، برای دانلود رایگان در اختیار عموم کاربران قرار می دهد.

در واقع سایت های زیادی به زبان های مختلف از جمله ایرانی و فارسی هستند که به شما اجازه می دهند موزیک های روز را دانلود و یا گوش کنید.

اما هر کدام از آن ها نواقص و معایبی دارند که باعث می شوند بازدید کننده ثابتشان نباشید. بسیاری از سایت های موزیک آن طور که باید و شاید بروز نیستند و مطالب را در اسرع وقت در دسترس شما قرار نمی دهند.

به هر حال در این وضعیت سایتی مرجع را به شما پیشنهاد می کنیم که چندین سال است در این حوزه فعالیت می کند و برای حمایت حداکثری از خوانندگان موزیک های روز آن ها را در دسترس شما قرار می دهد

دسته ریمیکس ها و پادکست ها جدید متنوع

به هر حال پس از مدتی گوش دادن موزیک های معمول شما نیاز به چند تک آهنگ انرژی بخش و همینطور الکترونیک دارید که در خلوت و تنهایی و یا در بین دوستان گوش کنید.

ریمیکس های جدید را همین حالا از وبسایت میفا موزیک، میتونید دانلود کنید

به همراه آرشیو ریمیکس بیشتر خوانندگان ایرانی آرشیو کاملی از پادکست دی جی های معروف رادیو جوان هر روز هفته در سایت قرار میگیرد که مناسب برای گوش در مسافرت که حتما توصیه میکنم دانلود کنید و لذت ببرید ( پادکست های خارجی برای سیستم و رقص قرار میگرد )

بیوگرافی خواننده خوش صدا و مردمی محسن ابراهیم زاده

دانلود آهنگ در  میفا موزیک

آقای محسن ابراهیم زاده خواننده جوان کشور متولد ۱۷ شهریور سال ۱۳۶۶ در شهرستان تربت حیدریه استان خراسان رضوی است، این شهر با مساحت تقریبی ۲۴ هزار کیلومتر پایتخت زعفران جهان میباشد.

محسن ابراهیم زاده تا مقطع دیپلم تحصیل کرده است، او از قرائت قرآن شروع و بعد به خوانندگی رسیده و سپس با اجرا در تلویزیون (قطعه سال نو) به شهرت رسید و حالا یکی از معروفترین و محبوبترین خوانندگان ساکن کشور ایران میباشد.

در این مطلب قصد داریم تعدادی از موزیک های پرطرفدار این خواننده برای شما قرار بدیم

دونه دونه

پانتومیم

عطر تو

گندمی

مرور خاطرات

علاقه محسوس

وابستگی

عاشق شدن

وو آرشیوی از تمام اهنگ های محسن ابراهیم زاده رو میتونید از سایت میفا موزیک رایگان با لینک مستقیم دانلود کنید.

و نکته پایانی برای خوانندگان تازه کار و دی جی ها

پخش آهنگ و ریمیکس بصورت رایگان در سایت قرار میگرد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز