خبرگزاری کار ایران

طراحی داخلی ایده آل و بازسازی آپارتمان در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۶۴۸

گروه معماری ایوان سبز با بهره گیری از طراحان حرفه ای خود و تیم اجرایی مجرب، کلیه فضاهای منزل شما را به نحوی خلق میکند که علاوه بر تنوع و زیبایی، آرامشی خاص برای ساکنینش به ارمغان خواهد ‌آورد.

احتمالا تعجب خواهید کرد که به این زودی نباید میرفتیم سراغ اصل مطلب! و شاید باید کلی مقدمه میچیدیم تا به این قسمت برسیم، اما همیشه وقت برای صحبت در مورد نکات عادی و روتین هست. ما با توجه به تجربه چندین ساله خود، هرماه آنالیز دقیقی از هزینه های بازسازی آپارتمان در تهران انجام میدهیم.

برای این منظور، آپارتمان ها را به چهار گروه متراژی تقسیم کردیم و برای بازسازی هر کدام سه بازه قیمتی حداقلی، متوسط و خوب در نظر گرفته ایم ( با تقریب بسیار دقیق ). برای متوجه شدن از هزینه بازسازی منزل خود در تهران حتما لیست قیمت بازسازی (به روز) را مشاهده کنید.

طراحی داخلی

یک طراح شایسته ایده‌های خود را بر حسب کاربرد آن در یک فضای معین مطرح می کند. در طراحی داخلی ، هر مکانی کاربرد و معنای خاص خود را دارد. 

یک طراح متبحر، با توجه به نیاز مشتری طراحی خود را اجرایی می‌کند. کاربردی بودن یک طراحی، یکی از اثرگذارترین فاکتورها در موفقیت طراح داخلی محسوب می شود. دنیای کاری یک دکوراسیون داخلی فقط انتخاب وسایل و طراحی کردن نیست. همکاری و  سازماندهی نیروها در کار، بخشی بسیار مهم است.

یک مشاوره طراحی داخلی خوب باید یک رهبر باشد و در طراحی و مدلسازی خود حضوری فعال و مشارکت آمیز با دیگران داشته باشد. کسی که نکات فنی و طراحی کار را با هم پیش میبرد و از نیروی انسانی به خوبی بهره می‌گیرد. برای اینکه یک طراح، مفهوم طراحی خود را به واقعیت تبدیل کند بهتر است مرحله به مرحله در اجرا حضور داشته باشد. بنابراین او باید مهارت کار تیمی را به خوبی بلد باشد. این مهارت در بازسازی ساختمان برای هماهنگی اکیپ های کاری با هم، بسیار ضروری است.

 

طراحی داخلی ایده آل و بازسازی آپارتمان در تهران

نقش طراحی کابینت در شرایط آشپزخانه ایده آل

یک آشپزخانه ایده آل، باید تمام ویژگی های زیر از قبیل : 1- فضای مناسب 2- جانمایی مناسب تجهیزات پر کاربرد 3- نور پردازی مناسب 4-لزوم جریان داشتن هوا را دارا باشد. نظر به اینکه شخص خانه دار مدت زمان قابل توجهی را در آشپزخانه سپری میکند، طراحی فضای آشپزخانه و طراحی کابینت آشپزخانه باید به گونه ای باشد که شخص، زمان کار مسافت کمتری را در آشپزخانه طی کند.

بر همین اساس در آشپزخانه فاصله وسایل اصلی شامل سینک ظرفشویی، یخچال و اجاق گاز نه باید آنچنان زیاد باشد که باعث رفت و آمد زیاد شود و نه آنچنان کم که محدوده کاری و حرکتی را برای هر یک از آنها مخدوش کند.

بر این اساس یک استانداردی در مورد طراحی کابینت آشپزخانه بوجود آمده است به نام ” مثلث کار “، که در استانداردهای معماری محیط این مثلث بین دو عدد ۴ متر و 8 متر مشخص شده است، که هیچ ضلعی از این مثلث نباید کمتر از 1.2 متر و یا بزرگتر از 2.7 متر باشد.

مهمترین قسمت هر خانه آشپزخانه میباشد؛ از این رو در انتخاب طرح و رنگ آن بهتر است کمی دست و دلبازتر هزینه کنیم. درواقع هزینه ای که صرف کابینت میشود (در صورتی که به درستی انجام شود)، هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است. از این رو بایستی اهمیت ویژه ای برای طراحی کابینت آشپزخانه خود قائل شویم.

طراحی داخلی ایده آل و بازسازی آپارتمان در تهران

گروه معماری ایوان سبز با بهره گیری از طراحان حرفه ای خود و تیم اجرایی مجرب، کلیه فضاهای منزل شما را به نحوی خلق میکند که علاوه بر تنوع و زیبایی، آرامشی خاص برای ساکنینش به ارمغان خواهد ‌آورد. وظیفه آن ها آفرینش فضاست، فضایی که در عین زیبایی و خاطره انگیز بودن، کارآمدی خود را از دست نمیدهد.

کارشناسان طراحی داخلی گروه معماری ایوان سبز با تنیدن اصول فنی و تخصصی معماری با اصول زیبایی شناسی و روانشناسی، فضایی را طراحی می‌کنند که بیانگر هویت، نیاز، درک و خواسته های شماست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز