خبرگزاری کار ایران

قوی ترین ربات اینستاگرام چیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۶۴۰

در این مطلب به این موضوع میپردازیم که ربات اینستاگرام چیست و بهترین و قوی ترین ربات افزایش فالوور اینستاگرام چه رباتی است؟ سپس به تحلیل ربات های اینستاگرام با تست رایگان و تحت سرور و... می پردازیم.

ربات اینستاگرام چیست؟

درواقع ربات اینستاگرام می تواند یک نرم افزار یا یک پنل تحت وب یا یک سری کد باشد که شما می توانید آن را تنظیم کنید که وارد اکانت شما شود و دستور هایی که به آن دادید را انجام دهد.

درواقع ربات اینستاگرام همانند یک کارمندی است که شما استخدام کرده ایید اما سوال این است:

ربات اینستاگرام چه امکاناتی دارد؟

این بستگی دارد که شما از چه ربات اینستاگرامی استفاده کنید، هر ربات می تواند امکانات منحصر به فرد خود باشد، برای مثال ربات اینستاگرام آیفون می تواند امکانات متفاوتی نسبت به ربات اینستاگرام اندروید یا ربات اینستاگرام ویندوز داشته باشد، پس قبل از اینکه از خود بپرسید ربات اینستاگرام چیست؟ به این فکر کنید که چه امکاناتی دارد و چقدر امنیت و قدرت دارد که بتواند محدودیت و قوانین اینستاگرام را دور بزند.

برای همین است که همواره بر این موضوع تاکید دارم که به دنبال بهترین ربات اینستاگرام نباشید بلکه به دنبال قوی ترین ربات اینستاگرام باشید زیرا الگوریتم های اینستاگرام به شدت پیشرفت کرده اند و به راحتی می توانند ربات را تشخیص بدهند که همین امر باعث بلاک شدن پیج شما خواهد شد.

قوی ترین ربات اینستاگرام چیست

برخی از امکانات ربات اینستاگرام ربات پک:

ربات پک می تواند بر اساس موارد زیر، کاربران را فالو یا لایک کند یا به دایرکت آنها پیام دهد یا حتی زیر پست های آنها کامنت بگذارد. بر اساس:

  • موقعیت مکانی مخاطبان شما
  • هشتگ هایی که به آن می دهید
  • فالوور یا فالووینگ های یک پیج خاص (که می تواند رقیب شما باشد)

علاوه بر این موضوع چیزی که ربات پک را منحصر به فرد می کند این است تنظیمات پیشرفته ای دارد مانند:

  • امکان آنفالو کردن افرادی که به شما فالوبک نداده اند
  • امکان لایک یک یا چند عکس در هنگام فالو کردن شخص مورد نظر (برای افزایش احتمال فالو بک)
  • امکان کامنت خودکار بر اساس لیست کامنت رندوم شما
  • امکان اجرای چند ربات در یک سیستم یا یک سرور
  • نیازی به پرداخت هزینه ماهانه نیست، فقط یک بار ربات را خریداری می کنید
  • دارای سیستم لیست سیاه یا همان بلک لیست
  • امکان تنظیم زمان فعالیت حرفه ای ربات به طوری که بلاک نشوید و طبیعی رفتار کند
  • امکان افزودن پروکسی به ربات
  • تمام فعالیت ها کاملا به صورت خودکار انجام می شود
  • و چند ها امکان منحصر به فرد دیگر

قوی ترین ربات اینستاگرام

همانطور که گفتیم، درحال حاضر بهترین ربات اینستاگرام همان قوی ترین ربات اینستاگرام است یعنی رباتی که باعث بلاک شدن پیج شما نشود و امکان شگفت انگیزی که در ربات پک وجود دارد این است:

امکان ساخت ربات اینستاگرام به صورت اختصاصی

درواقع ما به شما یاد می دهیم که چگونه این ربات را بر روی گوشی خود به صورت اختصاصی بسازید، اینکار باعث می شود احتمال بلاک شدن پیجتان به حد صفر برسد! طبق تجربیات من، بهترین نوع ربات اینستاگرام همین ربات اینستاگرام اختصاصی است زیرا نسبت به تمام ربات های دیگر امن تر است

قوی ترین ربات اینستاگرام چیست

ربات اینستاگرام بدون نیاز به پسورد ؟!!

چنین رباتی وجود ندارد! زیرا ربات اینستاگرام برای اینکه بتواند فعالیت کند نیازمند این است که وارد پیج شما بشود و وقتی که پسورد و یوزرنیم شما را نداشته باشد چگونه می تواند وارد پیج شما شود؟ برای همین همواره پیشنهاد می کنیم از هر ربات اینستاگرامی استفاده نکنید و به هر سایت ربات اینستاگرامی اطمینان نکنید به خصوص سایت های خارجی ارائه دهنده سرویس ربات اینستاگرام که اکثریت آنها امن نیستند.

چرا باید از ربات اینستاگرام استفاده کنیم؟

با توجه به توضیحات بالا احتمالا دلیل استفاده از آن را فهمیده اید، جواب ساده می باشد. زیرا هزینه به شدت کمتری نسبت به سایر شیوه های جذب فالوور واقعی دارد و علاوه بر آن بیشترین بازدهی و بالاترین کیفیت را دارد.

فرض کنید شما فروشنده لباس در تهران، در منطقه ای خاص هستید، می توانید ربات را تنظیم کنید که فقط کسانی را فالو کند یا فقط به کسانی پیام دهد که در آن منطقه زندگی می کنند و این بهترین روش برای جذب فالوور هدفمند است. پس وقتی صحبت از افزایش فالوور با ربات اینستاگرام می شود، منظور همین موضوع است زیرا اهمیت فالوور به هدفمند بودن آن است.

اگر بلاک شدم چکار کنم؟

درباره بلاک شدن پیج اینستاگرام خود هیچ ترسی نداشته باشید زیرا اگر از ربات اینستاگرام استفاده کنید در مراحل اول فقط یک بخش از پیج شما به صورت موقت بلاک خواهد شد، برای مثال تا 24 ساعت دیگر نمی توانید کسی را لایک یا فالو کنید و کاملا به صورت موقت می باشد اما پیشنهاد می کنیم از سرویسی استفاده کنید که حتی یک بار هم باعث بلاک شدن پیج شما نشود تا آرامش بیشتری داشته باشید و خوشبختانه تا الان 581 مشتری که از ربات پک استفاده کرده اند هیچ مشکلی در این قضیه نداشته اند زیرا بعد از خرید ویدیو های آموزشی را دریافت خواهید کرد که چگونه به بهترین شکل بر اساس پیج خود ربات را تنظیم کنید.

بهترین تعداد فالوور برای استفاده از ربات اینستاگرام

بعضی از افراد هم سوال می پرسند که بهتر است چه تعداد فالووری داشته باشیم تا شروع به استفاده از ربات اینستاگرام کنیم؟! پیشنهاد من این است برای اینکه اینستاگرام به شما شک نکند تمام اطلاعات خود را در پروفایلتان تکمیل کنید و اگر می توانید یک حساب فیس بوک هم بسازید و اکانت خود را به آن متصل کنید تا اینستاگرام بداند که اکانت شما یک اکانت هدفمند است.

بعد از آن حتما بگذارید یک ماه از زمان ساخته شدن پیجتان بگذرد و در این مدت حتما هر هفته حداقل 3 پست بگذارید تا الگوریتم های اینستاگرام متوجه شوند پیج شما فعال است و اگر تعداد فالوور های شما کمتر 50 تا می باشد اصلا از ربات استفاده نکنید و اگر بین 100 تا 300 فالوور دارید می توانید استفاده کنید اما طبق ویدیو آموزشی که در محصول ربات پک گذاشته ایم عمل کنید و سرعت ربات را کم کنید و تنظیم های خاص را اعمال کنید.

کسب درآمد ماهیانه 4 میلیون تومان از 2 هزار فالوور هدفمند!

یکی از مشتریان ربات پک که به ما پیام داده بود تجربه خود را در رابطه با هدفمند سازی فالوور های خود با استفاده از آموزش های ربات پک گفته بود، او که 500 فالوور داشت و ماهانه زیر یک میلیون درآمد کسب می کرد، با هدفمند سازی کاربران خود و ارائه محصول مجازی و ترفند های اینستاگرام مارکتینگ توانست در 3 ماه 500 فالوور خود را به 2 هزار فالوور هدفمند تبدیل کند و از همین 2 هزار فالوور به صورت ماهیانه ماهانه بالای 3 میلیون تومان درآمد دارد!

افزایش فالوور هدفمند با ربات اینستاگرام

بله دوستان عزیز، فالوور های بالا و بی هدف درآمد خاصی ندارند بلکه در عصر جدید بازاریابی دیجیتال مهم ترین عامل درآمد میلیونی این است که فالوور های شما هدفمند باشد، پیج های زیادی را می شناسم که درباره اجاره ویلا هستند و با چند هزار فالوور درآمدشان چند برابر پیج های معمولی با +50 هزار فالوور می باشد.

پس شما با ربات اینستاگرام و تنظیماتی که بر روی آن انجام می دهید می توانید به بهترین شکل ممکن فالوور های هدفمندی جذب کنید که هم تبدیل به مشتری شوند و هم تبدیل به هوادار! شما به فالوور های هدفمندی نیاز دارید که همیشه لایک کنند، عاشق مطالب شما باشند و زیر پست های شما کامنت بگذارند و همواره منتظر آپدیت شدن پیج شما باشند که جذب این فالوور ها فقط با ربات اینستاگرام امکان پذیر است.

همین الان از ربات اینستاگرام استفاده کنید!

هر روز افراد زیادی به سمت استفاده از ربات اینستاگرام می آیند به طوری که کلمه "ربات اینستاگرام چیست" و سایر کلمات مشابه روزانه سرچ های زیادی از طرف گوگل دریافت می کند و همین موضوع باعث می شود کسب و کار های اینستاگرامی هوشمند تر و آپدیت تر شوند و از رقیب های خود جلو بزنند، برای همین ما پیشنهاد می کنیم هرچه سریع تر اقدام کنید و از رقیب های خود جلو بزنید زیرا ممکن است حتی یک روز دیرتر استفاده کردن از ربات، باعث شود ده ها فالوور هدفمند را از دست بدهید.

چگونه ربات اینستاگرام ربات پک را تهیه کنم؟

برای اینکار کافیست بر روی دکمه زیر کلیک کنید تا وارد سایت ربات پک شوید و لطفا توضیحات این سایت، مخصوصا ویدیویی که در سایت قرار داده شده را با دقت ببینید و سپس اقدام به خرید کنید

برای ورود به سایت ربات پک و توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز