خبرگزاری کار ایران

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دوو در غرب و شرق تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۳۱۷

در این مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی ویژگی های تعمیرگاه دوو تک سرویس بعنوان نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دوو در غرب و شرق تهران بپردازیم.

محصولات خانگی دوو به دلیل کیفیت بالا به ندرت دچار خرابی می گردند. اما خرابی و نقص در هر وسیله برقی که شما روزانه از آن استفاده می کنید اتفاقی دور از باور نیست. در این زمان است که می توانید روی خدمات تعمیرات دوو تک سرویس در غرب و شرق تهران حساب ویژه ای باز کنید!

ما بعنوان نمایندگی دوو در غرب تهران و همچنین منطقه شرق قصد داریم با ارائه خدمات نوین تعمیراتی و پس از فروش، اعتماد مشتریانمان را جلب کنیم. پس به ما اعتماد کنید! سرویس تعمیراتی تعمیرگاه دوو، مشکلات فنی لوازم برقی خانه شما را با بهترین کیفیت برطرف می کند. پس نمایندگی تعمیرات دوو یعنی ارائه خدماتی درخور نام این برند سرشناس!

خدمات نمایندگی تعمیرات دوو در غرب و شرق تهران

نمایندگی تعمیرات دوو تک سرویس در غرب و شرق تهران به شما خدمات پس از فروش مختلفی را ارائه می دهد که می توان به خدمات پس از فروش یخچال فریزر و ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروفر، مایکروویو،کولرگازی اسپیلت و سایر لوازم خانگی که همگی از برند سرشناس دوو هستند، اشاره کرد.

به ما اعتماد کنید

سپردن محصولات خانگی دوو به افراد غیر حرفه ای برای تعمیر ممکن است نه تنها باعث درست شدنشان نشود بلکه باعث خرابی بیشتر و مجدد این محصولات هم بشود. اگر شما می خواهید محصولات خانگی خود را به یک جای مطمئن بسپارید تا از درست شدنشان مطمئن شوید بهترین گزینه شما دوو تک سرویس بعنوان نمایندگی دوو در شرق تهران و همچنین منطقه غرب است. پس با توجه به مزایای زیر به ما اعتماد کنید.

  • مجهز به سرویس دهی فوری
  • 24 ساعته در سراسر غرب و شرق تهران
  • بدون تعطیلی، تعمیر کمتر از 2 ساعت
  • 100% در منزل
  • قطعات اورجینال
  • 36 ماه ضمانت کتبی
  • نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی دوو در غرب و شرق تهران

استفاده از قطعات اورجینال در نمایندگی دوو

پیدا کردن قطعات اورجینال برای تعمیر لوازم خانگی یکی از کارهایی است که شاید بسیاری از تعمیرکاران توانایی انجام آن را نداشته باشند. از طرفی شما هم نمی توانید مطمئن باشید که قطعات استفاده شده اورجینال بوده یا به قیمت اورجینال به شما فروخته شده است!

ما در نمایندگی تعمیرگاه دوو تک سرویس در غرب و شرق تهران، تماما از قطعات اورجینال برای تعمیر استفاده می کنیم. پس اگر به دنبال قیمت مناسب و صرفه جویی در زمان خود هستید با خیالی آسوده تعمیرات خود را به ما بسپارید.

ما در نمایندگی دوو در غرب و شرق تهران کارها را برای شما آسان کرده ایم

حتما شما تا به حال برای تعمیر لوازم خانگی خود آن ها را حمل کرده اید و به یک تعمیرگاه سپرده اید و دوباره پس از تعمیر شدنشان آن ها را با یک وسیله نقلیه به خانه بازگردانده اید؛ اما ما پیشنهاد بهتری برای شما داریم.

ما در نمایندگی تعمیرات دوو در غرب و شرق تهران برای راحت تر کردن کار شما عزیزان خدمات خود را در خانه به شما ارائه می دهیم. کافیست تلفن خود را بردارید و با ما تماس بگیرید.

سرعت عمل، یکی از ویژگی های تعمیرکاران متخصص ما

سرعت عمل یکی از ویژگی های ماست؛ چرا که تعمیرکاران فعال در نمایندگی تعمیرات دوو در غرب و شرق تهران، از بهترین متخصص های رشته خود هستند. این متخصصان با تمامی اجزاء لوازم خانگی دوو آشنا هستند و از علل خرابی آن ها باخبرند. به همین دلیل است که تعمیرات در کمتر از 2 ساعت انجام می شود چون ما خواسته شما را می دانیم و به سرعت محصولاتتان را تعمیر می کنیم تا زندگیتان به روال عادی برگردد. پس اگر نیاز به مشاوره دارید حتما با تماس بگیرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز