خبرگزاری کار ایران

ساخت انواع گلخانه در ایران و خاورمیانه با تکنولوژی روز

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۷۶۳

هیتر گلخانه در فضای گلخانه شرایط رشد طبیعی را برای انواع زیادی از گیاهان و گل ها و همچنین محصولات خوراکی به وجود می آورد تا بتوانید در هوای سرد انواع همچنان فعالیت خود را ادامه دهید.

هیتر گلخانه باید چه امکاناتی داشته باشد

داشتن دمای مناسب در فصل زمستان یکی از مهم ترین عوامل رشد گیاهان است که در فضای گلخانه ای توسط  هیتر گلخانه وجود می آید. علاوه بر گرما، وجود هوایی با میزان آلاینده هایی مناسب برای رشد گیاهان ضروری است. دقت داشته باشید که میزان آلاینده ها نه خیلی کم باشد و نه خیلی زیاد، چرا که در هر دو صورت رشد اندام های رویشی گیاه با مشکل مواجه خواهد شد. در صورت زیاد بودن آلاینده ها، سموم خطرناک وارد بدن گیاه می شود و رشد آن ها را با مشکل مواجه می کند و در صورت نبود آلاینده ها، گیاهان بسیار حساس و شکننده می شوند و در برابر کوچک ترین آفت ها ضعیف می شوند، که این نیز بسیار خطر ناک است.

انواع هیتر گلخانه

 

هیتر گلخانه ای در سه نوع گاز سوز، دو گانه سوز و گازوئیلی سوز وجود دارد، که هر کدام از آن ها با توجه به نوع سوخت خود، دارای اجزا و امکانات خاصی هستند تا بتوانند هوایی گرم و پاک را در فضای گلخانه ای ایجاد کنند. در بین سه نوع هیتر های گلخانه ای ذکر شده، هیتر های گازوئیلی سوز در درجه ی اول نسبت به سایرین بهتر هستند چرا که از نظر هزینه به صرفه تر هستند اما در صورتیکه به سوخت هیتر های گازوئیلی سوز دسترسی ندارید، هیتر گلخانه برقی مورد بهتری می باشد. 

تولید هیتر گلخانه ای شرکت گل سبز میثاق با چند ویژگی برتر

به هنگام خرید هیتر گلخانه با انواع زیادی از آن ها روبرو می شوید که هر کدام ویژگی های خاصی را در اختیار شما قرار می دهند و همچنین با توجه به ویژگی ها، قیمت های مختلفی نیز دارند که می توانید از الگوی زیر برای مقایسه هیتر های گلخانه ای استفاده کنید.

 

 

نایلون گلخانه:

استفاده از نایلون گلخانه برای ساخت گلخانه شخصی شما فواید زیادی دارد. ساخت نایلون گلخانه و استفاده از آن بسیار آسان است و هزینه بسیار کمتری نسبت به یک قاب بزرگ شیشه ای دارند. نایلون همان چیزی است که می تواند گرما و رطوبت گلخانه را حفظ کند. بسته به نوع نایلون مورد استفاده ، می توانید حتی در شرایطی که هوا در زمستان تنظیم می شود ، انواع مختلفی از گل ها را پرورش دهید.

نایلون گلخانه چیست؟

نایلون گلخانه از دوام بیشتری نسبت به نایلون معمولی برخوردار است. ورق های نایلون معمولی هنگام برش به راحتی پاره می شوند زیرا انتهای آن می پیچد ، اما پوشش گلخانه مخصوص ساخته شده است تا در برابر پاره شدن و ایستادگی در برابر آب و هوا مقاومت کند. در واقع به جای اینکه فقط از ورق ها تشکیل شود ، بافت هایی نیز درون ان قرار می گیرد. این نوع نایلون برای پوشاندن اندازه ها و شکل های مختلف سازه های گلخانه ای مناسب است و می توان در اطراف دریچه ها ، درها و پنجره ها قاب بندی شود.

 

انواع نایلون گلخانه:

پوشش گلخانه بیشتر از چهار نوع مختلف پلاستیک ساخته می شوند. این پلاستیک ها عموماً حدود 2 تا 3 سال دوام دارند. البته  هوای شدید مانند طوفان ها ، گردبادها ، تگرگ و یخ زدگی شدید در از بین رفتن نایلون گلخانه تاثیری زیادی ندارد.

نایلون پلی اتیلن:

اولین نوع پوشش گلخانه از نوعی ساخته می شود که به آن پلی اتیلن می گویند. این نوع نایلون از دو نوع درجه مختلف وجود دارد: درجه تجاری برای کاربردهای بزرگ صنعتی و درجه ابزاری برای مصارف شخصی. اکثر مراکز خانگی درجه خدماتی را دارند. نایلون پلی اتیلن در صورت نگهداری خوب به مدت یک یا دو سال دوام دارد و معمولا بعد از این مدت نیز می تواند تعمیر شود.

 

پد سلولزی گلخانه یکی از مهم ترین واسط های تبخیری برای سیستم های سرمایشی محسوب می شود که به دلیل کارایی منحصر به فرد و رضایت بخشی که دارد این روزها بسیار مورد استقبال کاربران اعم از صاحبان گلخانه های صنعتی واقع شده است. ساختار این پدها به گونه ای است که از ورقه های کاغذی سلولزی و با استانداردهای بسیار بالایی ساخته شده است. در واقع این مزیت موجبات تمایز چنین تجهیزات خنک کننده ای را از سایر سیستم های سرمایشی فراهم آورده است. این سیستم قابلیت نصب به صورت افقی و عمودی، طولی و عرضی را در سالن های گلخانه دارد.

جالب اینجا است که تمامی ورقه های تعبیه شده در این پدها قابلیت جذب آب در میزان بالایی را دارند و این خود سبب به وجود آمدن سرمایش تبخیری می شود. ساختار هندی انواع پد سلولزی گلخانه بسیار منظم و دقیق است که همین مشخصه بارز باعث می شود تا آب وارد شده به سیستم به طور یکسان و دقیق در تمامی ابعاد پد به سمت بیرون انتشار یابد.

سیستم خنک کننده پد و فن گلخانه یک سیستم سرمایشی می باشد

که جهت خنک کردن گلخانه های صنعتی و مرغداری ها در مناطق گرم و خشک مورد استفاده قرار می گیرد

 

 

در این سیستم هوای گرم و خشک با عبور از پد سلولزی گلخانه مرطوب و خنک می شود.

سیستم خنک کننده پد سلولزی گلخانه بهترین روش برای خنک کردن فضای گلخانه وسالن مرغداری ها در مناطق خشک و نیمه خشک است. به سیستم پد و فن، خنک کننده رطوبتی هم گفته می شود.

فن گلخانه

یکی از تجهیزات مهم و کاربردی در محیط های گلخانه ای شرکت گل سبز میثاق همان سیستم فن گلخانه است که با به حرکت درآوردن دائمی هوا، تأمین اکسیژن و همچنین کنترل میزان رطوبت موجود در محیط شرایط مساعدی را برای رشد و پرورش مؤثر گیاهان و محصولات کشاورزی به وجود می آورد.

آیا می دانید با راه اندازی تجهیزاتی همچون فن گلخانه چه میزان اکسیژن مورد نیاز به گل ها و گیاهان می رسد؟ چند سالی است که از استفاده وسیع از انواع گلخانه ها در جهت پرورش گیاهان و محصولات کشاورزی می گذرد و روز به روز بر میزان علاقه و تمایل افراد در جهت احداث گلخانه های کوچک و بزرگ متعدد می گذرد. در حقیقت گسترش روزافزون شهرنشینی و افزایش جمعیت از یک سو و نیاز شدید مردم به تولید مواد غذایی در سایر فصول سال از سوی دیگر موجبات چنین گسترشی را فراهم آورده است. به همین دلیل هر روزه شاهد احداث و راه اندازی شمار زیادی گلخانه های متعدد در اقصی نقاط کشور هستیم و این خود آغاز حرکت صنعت کشاورزی به سمت تغییر و تحولاتی عظیم است. یکی از مهم ترین تجهیزاتی که در روند تولید محصولات و رشد و پرورش گیاهان به روش گلخانه ای به سوی کمک به کشاورزان شتافت فن گلخانه ای است

 

 

به طبع یکی از مشخصه هایی که موجبات تمایز گلخانه ها را با سایر زمین های کشاورزی فراهم آورده تولید انواع متعددی از محصولات در تمامی فصول سال است. به سبب چنین ویژگی بایستی که همواره دارای هوای داخلی معتدل و پایدار باشد. در واقع نیاز است پارامترهای مختلفی رعایت گردد تا بتواند هوای محیط داخل گلخانه مطبوع باشد. از این رو یکی از راه اندازی سیستم فن گلخانه با هدف ایجاد هوای پایدار در محیط و انتشار آن به آرامی از طریق فن صورت می گیرد. در ادامه مطلب به توضیح مفید و جامع­تری در خصوص این موضوع می پردازیم.

فن گلخانه ای چیست؟

انواع فن گلخانه

یکی از تجهیزات مهم و کاربردی در محیط های گلخانه ای همان سیستم فن گلخانه ای است که با به حرکت درآوردن دائمی هوا، تأمین اکسیژن و همچنین کنترل میزان رطوبت موجود در محیط شرایط مساعدی را برای رشد و پرورش مؤثر گیاهان و محصولات کشاورزی به وجود می آورد. به علاوه آنکه با این کار خود باعث از بین رفتن گرمای بیش از حد در محیط و دفع انواع گوناگونی از حشرات و موریانه ها نیز می گردد. بر خلاف سایر فن های تعبیه شده در اماکن صنعتی که عملاً وظیفه انتشار هوای وارد شده به محیط را برعهده دارند این فن با به گردش در آوردن هوای موجود، آن را از محیط خارج کرده و با هوای تازه محیط جا به ­جا می کند. در حقیقت نحوه عملکرد فن گلخانه به این صورت است که هوای کهنه موجود در محیط را از طریق فن ها خود به حرکت در می آورد و سپس با عبور دادن از فن های مرطوب خود و فیلتر کردن دوباره آن، باعث تهویه و مطبوع تر شدن هوای داخل محیط می شود.

تلفن های تماس شرکت گلخانه سبز گل سبز میثاق

تلفن:66565060-021

همراه:09125753841-09121952067

تهیه و ارسال رپرتاژ تبلیغ در گوگل ادوردز20

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز