خبرگزاری کار ایران

خرید آسان انواع گیفت کارت از معتبرترین کمپانی‌های دنیا با تحویل آنی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۷۰۲

گیفت کارت با شباهتی که به کارت‌های اعتباری دارد جهت خریدهای محصول و یا محتوای خاصی استفاده می‌شود. گیفت کارت دارای انواع مختلف و گوناگونی می‌باشد که در ادامه می‌خواهیم به تعریف آن و همچنین ارائه راه‌های خرید گیفت کارت بپردازیم.

گیفت کارت با شباهتی که به کارت‌های اعتباری دارد جهت خریدهای محصول و یا محتوای خاصی استفاده می‌شود. گیفت کارت دارای انواع مختلف و گوناگونی می‌باشد که در ادامه می‌خواهیم به تعریف آن و همچنین ارائه راه‌های خرید گیفت کارت بپردازیم.

معرفی گیفت کارت

گیفت کارت‌ها در واقع کارت‌های هد‌یه‌ای هستند که دارای مقدار معینی پول به صورت مجازی یا اعتباری می‌باشند. این کارت‌ها غیر قابل شارژ هستند و به نوعی اعتبار مجازی و مطمئن برای خرید محصول مورد نظر هستند، به عبارت دیگر شما به ازای پرداخت مبلغی معین، اعتباری از گیفت کارت مورد نظر را خریداری می‌کنید. پس از استفاده، اکانت مورد نظر به همان میزان اعتبار شارژ می‌شود و شما می‌توانید از اعتبار اکانت یا برنامه خود محصول یا بازی و نرم افزار مورد نظر را خرید کنید. مثلا شما یک گیفت کارت 10 دلاری اپل آیتونز خرید می‌کنید و داخل اپل آیدی خود استفاده می‌کنید. در اینصورت اپل آیدی شما 10 دلار شارژ می‌شود و شما می‌توانید به همین میزان اعتبار با اپل آیدی خود از اپل استور خرید انجام دهید. محتواهایی که می‌توان با خرید گیفت کارت تهیه کرد شامل فیلم، موسیقی، بازی، نرم افزار و غیره می‌باشند. نکته دیگری که می‌بایست به آن اشاره کرد این است که هر گیفت کارت را می‌توان در فروشگاهی که پذیرنده آن باشد استفاده کرد به طور مثال گیفت کارت psn جهت تهیه محصولات و محتواهای این مجموعه کاربرد دارد و همچنین کلیه بازی‌ها و نرم‌افزارهای مربوط به آیفون، آیپد و کامپیوترهای مک از طریق گیفت کارت اپل قابل دریافت هستند. 

خرید آسان انواع  گیفت کارت از معتبرترین کمپانی‌های دنیا با تحویل آنی

نکات مهم در خرید گیفت کارت

با توجه به اینکه گیفت کارت‌ها به دو صورت فیزیکی و دیجیتالی عرضه می‌گردند و در ایران گیفت کارت‌ها معمولاً به صورت مجازی یا دیجیتالی خریداری می‌شوند لازم است که نکاتی در جهت خرید گیفت کارت بدانیم. برای خرید انواع این کارت‌ها از سایت‌های آنلاین نامعتبر استفاده نکنید و از مکان‌هایی خرید کنید که شناخته شده باشند و مورد اطمینان شما یا اطرافیانتان باشد. یکی از این سایت‌های معتبر جهت خرید انواع گیفت کارت‌ سایت  giftro.ir می‌باشد که کلیه گیفت کارت‌ها در این فروشگاه اورجینال و معتبر و مستقیم از کمپانی‌های بزرگ دنیا به صورت فیزیکی خریداری شده و با پشتیبانی 24 ساعته و تحویل آنی کلیه گیفت کارت‌ها و دارای مجوز نماد اعتماد الکترونیکی با عنوان نمایندگی فروش گیفت کارت در ایران شناخته شده که بیش از 4 سال در حال فعالیت است.

 از دیگر مواردی که باید برای شناخت سایت‌های معتبر داشت اینکه حتما باید دارای پروتکل‌های امنیتی باشد تا از صحت آن سایت مطمئن شوید و  امنیت اطلاعاتی که از خودتان به سایت می‌دهید برقرار شود.

انواع گیفت کارت

همانطور که ذکر شد گیفت کارت‌ها از انواع مختلف و گوناگونی تشکیل می‌شوند. جهت خرید گیفت کارت ابتدا بایست با انواع آن‌ها و کاربرد هریک آشنا شویم در ادامه به کاربرد چند مورد از این کارت‌ها اشاره خواهیم کرد .

 گیفت کارت‌های گوگل پلی

 قابل استفاده در دستگاه‌های اندرویدی می‌باشند که برای خرید هر اپلیکیشن  یا بازی یا هر گونه محصول غیر رایگان در گوگل پلی استور یا خریدهای درون  برنامه‌ای کاربرد دارند. باید گیفت کارت گوگل را به عنوان اعتبار مجازی در اکانت گوگل خود شارژ کنید. این گیفت کارت برای خرید کالاهای دیجیتالی مانند بازی، برنامه، کتاب، موزیک و فیلم  نیز در استور گوگل پلی به کار برده می‌شود.

خرید آسان انواع  گیفت کارت از معتبرترین کمپانی‌های دنیا با تحویل آنی

گیفت کارت پلی استیشن

این گیفت کارت  برای گیمرها به خوبی شناخته شده می‌باشد با داشتن آن می‌توانند با شارژ حساب کاربری خود بازی‌ها ، فیلم‌های مربوطه و ابزارهای بازی را خریداری کنند و از داشتن یک آرشیو بزرگ از سایت پلی استیشن از بازی‌ها متنوع آن  لذت ببرند .

گیفت کارت اپل

گیفت کارت اپل یا همان گیفت کارت آیتونز یکی از معروف‌ترین گیفت کارت‌ها می‌باشد که به راحتی می‌توانید بوسیله آن اپل آیدی خود را  شارژ کرده و از کلیه امکانات، خدمات، بازی‌ها و نرم افزارهای اپ استور استفاده کنید. همچنین  با استفاده از این گیفت کارت‌ها می‌توانید به خرید فیلم یا موسیقی از سایت آیتونز بپردازید. همچنین با دانستن اپل آیدی دوستانتان می‌توانید با هدیه دادن این گیفت کارت‌ها حساب کاربری یا اپل آیدی آن‌ها را شارژ نمایید .

گیفت کارت ایکس باکس یا مایکروسافت

گیفت کارت مایکروسافت و گیفت کارت ایکس باکس هر دو محصول مشخص مایکروسافت هستند و هیچ تفاوتی از هیچ جهت ندارند.

گیفت کارت مایکروسافت علاوه بر اینکه برای کاربرانی که دارای ویندوز فون هستند پر استفاده و پرکاربرد است کلیه خدمات و محصولات و بازی‌های ایکس باکس را نیز پشتیبانی می‌کند. شما با خرید گیفت کارت مایکروسافت یا گیفت کارت ایکس باکس می‌توانید اکانت ایکس باکس یا مایکروسافت خود را شارژ کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز