خبرگزاری کار ایران

آشنایی با انواع درب اتوماتیک صنعتی و نکات مهم تعمیرات آن

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۲۸۶

در سال‌های اخیر میزان استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای به طور چشمگیری افزایش داشته است زیرا در گذشته تنها مکان‌های لوکس مانند هتل‌های گران قیمت از این گونه درب‌ها استفاده می‌کردند اما رفته رفته با آشکار شدن هدف اصلی آن یعنی فراهم کردن دسترسی همگانی در انواع مختلف ساختمان‌ها به کار برده شد و علاوه بر آن مدل‌های صنعتی درب اتوماتیک برای استفاده در مکان‌های صنعتی نیز طراحی و تولید گردید، از این رو برای آشنایی بیشتر با این نوع درب‌ها مطالب زیر را مطالعه نمایید.

معرفی درب اتوماتیک صنعتی و انواع آن

درب اتوماتیک صنعتی نوعی از درب اتوماتیک در ابعاد نسبتا بزرگ محسوب می‌شود که از نظر ظاهری و کاربرد با درب‌های اتوماتیک مورد استفاده در ورودی ساختمان‌ها تفاوت‌های زیادی دارد زیرا از این مدل بیشتر در مکان‌های صنعتی مانند درب ورودی کارگاه‌ها، کارخانه‌های مختلف، انبارها، سوله‌ها و... استفاده می‌شود.

این درب‌های اتوماتیک صنعتی با توجه به کاربردهای مختلفی که دارند در مدل‌ها‌ی مختلف تولید می‌شوند به همین خاطر قبل از خرید باید از انواع مدل‌های آن اطلاع پیدا کنید تا در هنگام خرید به مشکلات مختلف و سردرگمی دچار نشوید.

انواع درب اتوماتیک صنعتی

 انواع درب اتوماتیک صنعتی عبارت اند از:

  • درب کرکره ای اتوماتیک صنعتی: در ساخت این مدل درب صنعتی از یک موتور اتوماتیک در قسمت بالایی برای باز و بسته شدن درب کمک گرفته شده است، تیغه‌های به کار رفته در آن از جنس گالوانیزه است که مشتریان در هنگام خرید با توجه به سلیقه خود می‌توانند اندازه تیغه ها را مطابق سلیقه خود سفارش دهند همچنین سرعت و قدرت بسیار زیادی دارد که این ویژگی باعث محبوبیت آن شده است.
  • درب سکشنال اتوماتیک صنعتی: نوع باز و بسته شدن درب‌های صنعتی سنگشال به طور یک تکه می‌باشد که در سه مدل مختلف 90 درجه، عمودی و زاویه دار باز و بسته خواهد شد شما با توجه به نوع ورودی و محل استفاده باید یک مدل از آن را انتخاب کنید همچنین باز و بسته شدن به صورت یک تکه سرعت دسترسی بالاتری را برای شما فراهم می‌کند.
  • درب سرعت بالا اتوماتیک صنعتی: در ساخت درب‌های سرعت بالای اتوماتیک جدید ترین و به روز ترین دانش و تکنولوژی‌ها به کار برده شده است، جنس این نوع درب صنعتی اتوماتیک پی وی سی پارچه ای می‌باشد و از مزیت‌های منحصر به فرد آن می‌شود قابلیت شست و شو، ایزوله شدن و همچنین سرعت بالا را نام برد به همین خاطر در مکان‌هایی که نیاز به رعایت بهداشت ویژه ای دارند مانند کارخانه تولید مواد غذایی و یا انبار کارخانه‌ها بهترین گزینه به شمار می‌آید.

شرکت تولید کننده درب‌های اتوماتیک آتی در با استفاده از دانش روز دنیا انواع درب صنعتی اتوماتیک را با کیفیت باورنکردنی طراحی و به مشتریان خود عرضه می‌کند.

آشنایی با انواع درب اتوماتیک صنعتی و نکات مهم تعمیرات آن

فواید درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای به دلیل دارا بودن انواع و مدل‌های مختلف توانسته در هر ساختمانی کارایی مخصوص به خود را داشته باشد برای همین اگر نگاهی گذرا به سال‌های گذشته داشته باشیم به این نتیجه خواهیم رسید که میزان استفاده و علاقه افراد به این درب‌های اتوماتیک به طور قابل توجه ای افزایش یافته است زیرا مردم تمایل دارند به سمت پیشرفت و مدرن شدن حرکت کنند.

مزایای درب اتوماتیک شیشه ای

چند نمونه از فواید درب اتوماتیک شیشه ای را در زیر خواهیم دید:

  • دسترسی آسان: شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد هنگامی که به خرید می‌روید و وسایل خریداری شما زیاد است دیگر نمی‌توانید از دستان خود برای باز نمودن درب استفاده کنید برای همین درب‌های اتوماتیک شیشه ای به شما کمک می‌کنند تا بدون کوچک ترین زحمتی از مجتمع تجاری خارج شوید.
  • کمک به ذخیره انرژی محیط: در فصل‌های گرم و یا سرد سال ساختمان‌های مختلف برای فراهم نمودن هوای مطلوب در محیط از سیستم‌های سرمایشی و یا گرمایشی قوی استفاده می‌کنند حال اگر از درب‌های سنتی استفاده شود احتمال هدر رفتن انرژی در ساختمان بسیار بالا خواهد رفت که با جایگزین کردن درب اتوماتیک شیشه ای می‌توانید مانع از هدر رفتن انرژی ساختمان شوید، این موضوع بر کاهش هزینه‌های ساختمان نیز تاثیر مستقیم خواهد داشت.
  • کنترل نمودن موارد بهداشتی: در حال حاضر با شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت موارد بهداشتی نیاز به استفاده از درب‌های اتوماتیک بیش از پیش در مکان‌های عمومی احساس می‌شود زیرا در صورت به کار بردن این درب‌ها دیگر نیازی به استفاده از دست برای باز و بسته کردن درب نخواهد بود که این امر موجب کنترل موارد بهداشتی شده و از مبتلا شدن افراد به بیماری های مختلف جلوگیری خواهد نمود.

شرکت تولیدی حرفه ای و با تجربه آتی در با عرضه نمودن درب اتوماتیک مرغوب در بازار برای افراد امکان تردد آسان در مکان‌های عمومی را فراهم کرده است.

آشنایی با انواع درب اتوماتیک صنعتی و نکات مهم تعمیرات آن

نکات کلیدی تعمیر درب اتوماتیک

درب‌های اتوماتیک نیز مانند هر وسیله اتوماتیک دیگر ممکن است دچار نقص فنی و خرابی شود اما اگر کیفیت و مواد اولیه به کار رفته آن مرغوب باشد این اتفاق ممکن است به ندرت در درب ساختمان شما ایجاد شود ولی در صورتی که به دلیل موارد مختلف مشکلی در درب شما ایجاد شد، هنگامی انجام عمل تعمیر درب اتوماتیک باید به یکسری نکات مهم توجه داشته باشید.

نکات مهم تعمیر درب اتوماتیک به صورت زیر است:

  • تشخیص دقیق و به موقع مشکل: هر چه نقص به وجود آمده سریع تر شناسایی شود مانع از ایجاد مشکلات جدی تری خواهد شد بنابراین هرگاه در کارکرد درب اتوماتیک خود نقصی مشاهده کردید بهتر است سریعا به افراد متخصص در زمینه تعمیر این گونه درب‌ها مراجعه کنید.
  • میزان حرفه ای بودن مرکز تعمیر درب اتوماتیک: اگر شما به سراغ مرکز سطح پایین و آماتوری برای تعمیر درب‌های اتوماتیک بروید آنها نه تنها کار تعمیر را به خوبی انجام نخواهد داد بلکه ممکن است نقص‌های بیشتری را نیز در درب ایجاد کنند.
  • سرعت انجام تعمیر: به دلیل آن که درب‌های اتوماتیک بیشتر در قسمت ورودی ساختمان‌ها به کار برده می‌شود هر گاه با مشکل مواجه شود، تردد افراد نیز مختل خواهد شد بنابراین مرکز تعمیر درب‌های اتوماتیک می‌بایست از سرعت و دقت بالایی برخوردار باشد.

شرکت آتی در با داشتن سابقه کاری درخشان در حوزه تولید و تعمیر درب اتوماتیک همواره با کمک تعمیرکاران حرفه ای و آموزش دیده تمامی تعمیرات قطعات مختلف این نوع درب‌ها را به طور حرفه ای انجام خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز