خبرگزاری کار ایران

پیشرو تراک بزرگترین وارد کننده لوازم یدکی و قطعات لیفتراک در ایران

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۶۸۲

از آنجایی که قیمت برخی از قطعات لیفتراک بسیار سرسام آور هستند. از همین رو هنگام خرید لوازم یدکی لیفتراک مهمترین نکته این است که قطعات از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا شاهد عملکرد درست لیفتراک باشیم.

از آنجایی که قیمت برخی از قطعات لیفتراک بسیار سرسام آور هستند. از همین رو هنگام خرید لوازم یدکی لیفتراک مهمترین نکته این است که قطعات از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا شاهد عملکرد درست لیفتراک باشیم. یکی از راه های تهیه قطعات لیفتراک با کیفیت این است که تنها به نمایندگی های معتبر مراجعه نمایید. شرکت پیشرو تراک یکی از نمایندگی هایی می باشد که تمامی قطعات لیفتراک مورد نیاز برای هر برند و مدل های مختلف لیفتراک را به مشتریان خود عرضه می نماید.

لیفتراک ها یک ماشین عملیاتی و محبوب هستند که برای انتقال محصولات در فواصل مسافتی کوتاه کاربرد دارند. لیفتراک ها یکی از مهمترین نوآوری های صنعتی در دنیای مدرن می باشند، که امروزه بیش از 1.4 میلیون لیفتراک در هر سال به متقاضیان حمل و نقل و انبارداری عرضه می گردد. به طور کلی لیفتراک ماشینی می باشد که با آن می توان بار را به سرعت و به سادگی جابه جا نمود.

لیفتراک ها یکی از ملزومات هر کارخانه و انبار می باشند، به عبارتی هر جا که کارخانه و انباری است حتماً لیفتراک نیز در آنجا وجود دارد. لیفتراک ها در انواع مختلف و ظرفیت بار متفاوتی در دسترس هستند. در یک فضای انبار معمولی ، بیشتر لیفتراک ها ظرفیت بار بین یک تا پنج تن را دارند. برای بلند کردن بارهای سنگین تر ، از جمله کانتینرهای حمل بار ، از لیفتراک های بزرگتر تا 50 تن ظرفیت بالابر نیز استفاده می شود.

استفاده روزانه شما از ماشین آلات و لیفتراک ها باعث فرسودگی قطعات لیفتراک مصرفی خواهد شد. برای اینکه از حداکثر عمر قطعات لیفتراک استفاده نمایید باید آنها را در فواصل معین و منظمی سرویس و نگهداری نمایید تا از خرابی دیگر لوازم یدکی لیفتراک پیشگیری نمایید. پیشنهاد ما به به مصرف کنندگان لیفتراک این است که در صورت خرابی هر یک از قطعات لیفتراک، از لوازم یدکی اصلی استفاده نمایید حتی اگر قیمت قطعات اصلی بالاتر باشد. زیرا در صورت استفاده از قطعات لیفتراک تقلبی امکان این که سایر قطعات دچار آسیب جدی شوند و هزینه های زیادی را به شما متحمل شوند.  

شرکت پیشرو تراک در طول فعالیت خود در زمینه لوازم یدکی لیفتراک به عنوان یکی از تامین کنندگان معتبر قطعات لیفتراک های ژاپنی، کره ای، چینی، اروپایی و آمریکایی با شرکت ها ، موسسات و سازمان های مختلفی همکاری داشته که از جمله آنها می توان به شرکت های حمل و نقل بین المللی در بندر عباس وانزلی،پتروشیمی رجال،پترشیمی شازند اراک، شرکت حمل و نقل ریلی ایران،شرکت هواپیمایی ماهان،خدمات هوایی سامان،آریا بنادر، گروه بهمن، شرکت باتری سازی صبا، شرکت کاوه،شرکت آریا، چوب، شرکت لبنی کاله، شرکت مپنا،شرکت پلی اتیلن سمنان،شهرداری مناطق 1.7.19 ، شرکت خودروسازی سایپا،شرکت خودروسازی مگاموتور، شرکت ذوب آهن اصفهان ، صنایع کاشی سازی و...اشاره نمود.

از جمله قطعاتی که پیشرو تراک در زمینه تامین و تهیه آنها اقدام نموده است می توان به لوازم مصرفی اصلی برند های معتبر جهانی مانند: انواع لوازم موتوری،انواع لوازم گیربکسی،انواع فیلتر ها، واشر ها و کاسه نمد های اصلی، شیلنگ ها و اتصالات هیدرولیک، انواع لاستیک ها و الحاقی و منضمات لیفتراک ، شاخک ها، بشکه گیر، عدل گیر، ساید شیفت ، انواع باتری و شارژر و انواع بلبرینگ اشاره نمود.

بالا بردن استاندارد ، پایین آوردن هزینه!

پیشرو تراک بزرگترین وارد کننده لوازم یدکی و قطعات لیفتراک در ایران

دپارتمان تامین و فروش قطعات لیفتراک پیشرو تراک به منظور کسب رضایت مشتریان خود اقدامات زیر را در اولویت کار خود قرار داده است:

  •  تامین نیاز و پشتیبانی کامل از مشتریان خود در کوتاهترین زمان ممکن
  •  تامین و تحویل سریع لوازم یدکی لیفتراک مورد نیاز مشتریان از کشورهای اروپایی و آسیایی با انواع پست بین الملل، در کمترین زمان ممکن
  •  تامین و توزیع قطعات لیفتراک اصلی و با کیفیت
  •  ارائه قیمت های رقابتی لوازم یدکی لیفتراک
  •  تضمین کلیه قطعات یدکی لیفتراک ارائه شده در این فروشگاه
  •  و ارسال قطعات لیفتراک در اقصی نقاط کشور در کمتر از 48 ساعت

قیمت لفتراک در شرکت پیشرو تراک به گونه ای ارائه می شود که مصرف کنندگان می توانند انواع لیفتراک های برقی، دیزلی، دوگانه سوز و کلیه قطعات لیفتراک را به صورت مستقیم از کارخانه و بدون واسطه با کیفیت بالا از این شرکت تهیه نمایند. شرکت پیشرو تراک تلاش می نماید که بهترین خدمات از جمله لوازم یدکی لیفتراک با کیفیت با بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه نماید.

انواع لیفتراک ها و قطعات لیفتراک قابل ارائه توسط بازرگانی پیشرو تراک

  • قطعات لیفتراک کوماتسو
  • قطعات لیفتراک سپاهان
  • لوازم یدکی لیفتراک تویوتا
  • قطعات یدکی لیفتراک سهند
  • قطعات لیفتراک کاترپیلار
  • قطعات لیفتراک تی سی ام
  • لوازم لیفتراک دوو دوسان
  • قطعات لیفتراک آریا
  • و ...

انتخاب و خرید لیفتراک کوماتسو

شرکت کوماتسو یکی از معتبرترین شرکت هایی می باشد که ماشین آلات و تجهیزات انبارداری را تولید نموده است. این شرکت توانسته تمام نیازهای صنعتی و انبارداری را تامین نماید.این شرکت انواع مدل لیفتراک و کامیون های مجهز به بالابر برقی را برای کاربردهای متنوع در صنایع مختلف تولید کرده است. قابلیت های یک دستگاه لیفتراک تعیین کننده قیمت نهایی لیفتراک و قطعات لیفتراک مصرفی آن می باشد. ابعاد لیفتراک، نوع سوخت، لوازم یدکی لیفتراک، سرعت حرکت، توان موتور لیفتراک، مصرف انرژی و بسیاری از موارد دیگر مهمترین عوامل بر روی قیمت لیفتراک کوماتسو و همچنین لوازم یدکی لیفتراک می باشند. قطعات لیفتراک کوماتسو در کشورهای مختلف به طور مداوم عرضه می شود و این موضوع نشان دهنده اهمیت ویژه ای است که این شرکت برای مشتریان خود قائل است. لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو در کشور ما نیز عرضه می شود که می توان قطعات لیفتراک کوماتسو مورد نیاز نسبت به هر مدل را تهیه نمود.

پیشرو تراک بزرگترین وارد کننده لوازم یدکی و قطعات لیفتراک در ایران

انتخاب و خرید لیفتراک کلارک سپاهان

شرکت های زیادی تاکنون در کشور ما تاسیس شده اند که در زمینه تولید ماشین آلات سنگین و لیفتراک فعالیت های گسترده ای می نمایند. شرکت کلارک سپاهان یکی از این شرکت ها می باشد که سهم عمده و به سزایی در فعالیت های عمرانی داشته است. همچنین این شرکت نسبت به تولید و تامین قطعات لیفتراک کلارک سپاهان نیز نقش به سزایی در صنعت تولید لوازم یدکی لیفتراک در ایران داشته است.

از این رو مصرف کنندگان به راحتی می توانند با مراجعه به فروشگاه های لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی نسبت به خرید قطعات لیفتراک مورد نیاز خود اقدام نمایند، اما نکته ی قابل توجه در هنگام خرید لوازم یدکی لیفتراک این است که هیچ راهی برای تشخیص قطعات لیفتراک کلارک سپاهان اصلی و با کیفیت با نوع بی کیفیت آن وجود ندارد به همین دلیل تنها راه خرید لوازم یدکی لیفتراک با کیفیت این است که از مراکز معتبر خرید خود را انجام دهید تا از اصلی بودن قطعات لیفتراک کلارک سپاهان اطمینان داشته باشید.

انتخاب و خرید لیفتراک تویوتا

شرکت تویوتا یکی از تولید کنندگان ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین همچون لیفتراک و قطعات لیفتراک تویوتا در دنیا می باشد. لیفتراک های تویوتا و لوازم یدکی لیفتراک تویوتا که در این شرکت تولید می شوند از کیفیت بالا و عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی برخوردار می باشند.

عرضه قطعات لیفتراک تویوتا با کیفیت بالا ، عرضه آن به سراسر دنیا و همچنین پشتیبانی از محصولات یکی از دلایلی می باشد که لیفتراک های تویوتا تا حد زیادی در دنیا بدرخشند. لیفتراک های تویوتا با در نظر داشتن ایمنی ، راحتی ، بهره وری و کارایی اپراتور از ابتدا طراحی و ساخته می شوند. مجموعه کامل تجهیزات جدید حمل و نقل مواد از جک های پالت دستی تا لیفتراک های برقی ، لیفتراک های احتراق داخلی ، کامیون های دستی ، جمع کننده سفارش ، جک های پالت دستی و استاکرها ، جک های پالت سوار برقی ، لیفتراک های با ظرفیت بالا ، لیفتراک های متعادل ، اتوماتیک وسایل نقلیه هدایت شونده و کانتینرهای جدید و تجهیزات بندری. نیاز به بلند کردن ، جابجایی ، انباشته شدن ، چیدن یا دست زدن به هرچه باشد ، تویوتا راه حل آن را دارد.

پیشرو تراک بزرگترین وارد کننده لوازم یدکی و قطعات لیفتراک در ایران

جهت مشاهده محصولات و خدمات "پیشرو تراک"  و برای خرید انواع ماشین آلات صنعتی و قطعات لیفتراک به فروشگاه اینترنتی www.pishrotruck.com مراجعه نمایید. و یا با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

شماره تماس: 55401318-021

تلفن همراه: 09122805868 مقدم

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز