خبرگزاری کار ایران

سقف متحرک، یک ضرورت یا یک تحول برای دکوراسیون خارجی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۰۲۶

شما به دکوراسیون خارجی محل زندگی خود چقدر اهمیت می‌دهید؟ تصور کنید در حیاط منزل خود یک آلاچیق زیبا با سقف متحرک دارید، واقعاً جذاب به نظر نمی‌رسد؟

استفاده از سقف متحرک به نام سقف جمع شونده نیز شناخته می‎‌شود، ابتکار عملی نوین برای ایجاد تحول در دکوراسیون خارجی منازل، مجتمع‌های مسکونی، پارک‌ها و... است که می‌تواند برای سرپوشیده کردن قسمت‌های مختلفی به کار برده شود. این نوع سقف متحرک اتوماتیک می‌تواند جنسی پارچه‌ای، شیشه‌ای، آلومینیومی، چوبی و... نیز داشته باشد، اما از این میان سقف متحرک شیشه ای و پارچه ای از جذابیت خاصی برخوردارند. اگر می‌خواهید دکوراسیون خارجی محل زندگی خود را به جذاب‌ترین شکل ممکن بیآرایید، ادامه‌ی این مطلب به کمک شما خواهد آمد.

از سقف متحرک چه می‌دانید؟

متخصصان و مهندسان حوزه دکوراسیون با به کار گیری فنون جدید سیسم‌های اتوماتیک  تاشویی را راه اندازی کرده‌اند که با کمک یک موتور الکتریکی کار می‌کند. به این نوع سقف‌های تاشو؛ سقف متحرک برقی گفته می‌شود. این نوع دکوراسیون که مخصوص فضای خارجی منازل و... است، قابل استفاده در تمامی شرایط آب و هوایی بوده و زیبایی چشم‌نوازی هم به فضا می‌بخشد. سقف‌ جمع شونده که این روزها در هتل‌ها، رستوران‌ها، استخرها، باغ‌ها و ... مورد استفاده قرار می‌گیرند فضای آن محل را کاملاً لاکچری نیز می‌کند.

بنابراین سقف متحرک را می‌توان از لوکس‌ترین تحولات دکوراسیون خارجی دانست، که البته بسیار پر کاربرد نیز ظاهر شده است. سقف متحرک اتوماتیک که معمولاً با کمک یک ریموت کنترل و هدایت می‌شوند به راحتی باز و بسته خواهند شد و استفاده از آن‌ها خیلی سخت و دشوار نمی‌باشد.

سقف متحرک شیشه ای مناسب برای تمام فصول

همانطور که می‌دانید مهندیسین خبره این روزها از شیشه در موارد خلاقانه بسیاری نظیر ساخت انواع پارتیشن، حمام شیشه‌ای و... بهره می‌برند که موجب جذابیت بصری بالایی در فضا خواهد شد. جالب است بدانید استفاده از شیشه برای دکوراسیون خارجی نیز بسیار مرسوم شده است.

استفاده از شیشه‌های مقاوم و مستحکم که البته موجب عبور نور به فضای داخلی نیز می‌شوند برای ایجاد یک سقف تاشو برای بالکن و آلاچیق منازل و... خیال شما را بابت تمام فصول راحت می‌کند. سقف متحرک شیشه ای که به راحتی باز یا بسته می‌شوند در برابر سرما و گرما مقاوم بوده و سقف بسیار مناسبی برای جلوگیری از ریزش باران نیز می‌باشد. صرف نظر از این ویژگی‌ها، به نظر شما تماشای آسمان و باران از زیر یک سقف متحرک شیشه ای در کنار نوشیدن یک لیوان چای داغ لذت بخش نیست؟! به یقین به تصور این لوکیشن نیز غرق لذت شده‌اید، به همین جهت است که گفته می‌شود استفاده از شیشه در دکوراسیون داخلی و خارجی از جذابیت بصری بالایی برخوردار است.

سقف متحرک، یک ضرورت یا یک تحول برای دکوراسیون خارجی

سقف متحرک شیشه ای که معمولاً با فریم‌های از جنس فلز ساخته می‌شوند، امنیت بالایی دارند و با بکارگیری موتورهای قوی و مناسب به عنوان یک سقف متحرک برقی لوکس و زیبا شناخته می‌شود.

سقف متحرک پارچه ای، مدرن‌ترین ورژن سقف متحرک

شاید کمی از تصور افراد به دور باشد که بتوان از پارچه برای ساخت سقف متحرک بهره برد؛ چراکه در حالت عادی پارچه کاملاً آبگیر و لطیف بوده و بیشتر برای دوخت لباس، مبل، پرده و به طور کلی ابزار مورد نیاز برای دکوراسیون داخلی استفاده می‌شود. تولید سقف متحرک پارچه ای تمامی این تصورات را به هم ریخته است، خلاقان و مهندسین حوزه دکوراسیون با استفاده از پارچه‌هایی از جنس پلی استر که دارای یک روکش PVC است توانسته‌اند نسل جدیدی از سقف جمع شونده را تولید کنند که کاملاً کم وزن و حجم می‌باشد.

سقف متحرک پارچه‌ ای که درست مثل سقف متحرک شیشه ای با ریموت کنترل باز و بسته می‌شوند، در حالت بسته فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند. این نوع از سقف متحرک اتوماتیک درست مثل پرده ویدئو پروژکتور دور یک رول جمع شده و البته با میله‌های ریزی از پشت محافظت می‌شوند که موجب صاف و منظم بودن سقف خواهند شد. اصلی‌ترین مزیت استفاده از سقف متحرک پارچه‌ای، مقاومت بالای آن در برابر اشعه ماورای بنفش خورشید بوده و نیز عایق بسیار خوبی در برابر گرما است. به همین جهت سقف متحرک پارچه ای برای فصل تابستان نیز مناسب است.

سقف متحرک پارچه ای چه معایبی دارد؟

بدیهی است که استفاده از پارچه برای تولید سقف متحرک ممکن است برای بعضی مکان‌ها مناسب نباشد، همانطور که استفاده از سقف متحرک پارچه ای برای رستوران‌ها، استخرها، بالکن‌ها مناسب استف اما در موارد دیگر ممکن است عیوبی نیز داشته باشد. به طور مثال:

سقف متحرک، یک ضرورت یا یک تحول برای دکوراسیون خارجی

  • اگرچه مقاومت در برابر گرمای تابستان از مزیت‌های سقف متحرک پارچه ای است، اما لازم است بدانید این نوع از سقف جمع شونده مانع عبور نور کافی خواهند بود و فضا را تاحدی تاریک خواهند کرد..
  • این نوع سقف‌ها چون در معرض گرد و غبار و آلودگی‌های هوا قرار دارند، هرچند وقت یکبار نیاز به شستشو و نظافت خواهند داشت.

طریقه نصب سقف متحرک برقی مهم است!

انواع سقف متحرک برقی می‌تواند در ابعاد و اندازه‌های مختلف تولید شود، اما مرحله مهم‌تر بعد از تولید نصب آن است. از آنجا که سقف متحرک اتوماتیک به کمک یک موتور برقی کار می‌کند می‌بایست با دقت بالا و درست نصب شود. به علاوه نصب سقف متحرک در محل مورد نظر شما و در ابعاد و اندازه درست نیاز به نصابی حرفه‌ای و کاربلد دارد و از عهده‌ی افراد عادی بر نخواهد آمد. بدیهی است که قیمت نصب سقف متحرک نیز به صورت جداگانه از ساخت آن محاسبه خواهد شد.

بهترین سقف جمع شونده را از بام تک بخرید!

برای آن که از خرید و نصب سقف جمع شونده خود رضایت کامل داشته باشید، می‌بایست آن را از یک شرکت معتبر و باتجربه خرید کنید که خدمات نصب هم داشته باشد. بام تک به عنوان یکی از بهترین واردکنندگان سقف جمع شونده و شیشه گیوتینی از سال  2010 میلادی فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون دارای 10 سال سابقه کاری حرفه‌ای می‌باشد.

بام تک با حضور همیشگی خود توانسته است 70 درصد سهم بازار را به خود اختصاص دهد و این موفقیت را مرهون کادر مجرب و زبده خود می‌باشد. شما مخاطبان محترم با مراجعه به وبسایت این گروه تولیدی با نام بام تک می‌توانید از قابلیت‌ها و حرفه‌ای بودن این گروه تولیدی آگاه شوید و با خریدی آگاهانه دکوراسیون خارجی خود را لوکس کنید....

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز