خبرگزاری کار ایران

رییس هیات مدیره خبر داد:

رشد 36 درصدی فروش بیمه دانا در 4 ماه اول سال جاری

asdasd
کد خبر : ۴۰۰۴۵۰

رییس هیات مدیره بیمه دانا از رشد 36 درصدی فروش این شرکت در چهار ماه ابتدای سال جاری خبر داد .

به گزارش ایلنا، دکتر رضا جعفری روز 18 مرداد ماه جاری در جمع سرپرستان مناطق و مدیران شعب این شرکت، با اشاره به عملکرد چهار ماهه اول سال جاری، از آنها خواست تا با جدیت و کوشش همه جانبه، برنامه ها و سیاست های ابلاغ شده را با توجه به ظرفیت های موجود به بهترین شکل ممکن اجرا کنند .

وی، وصول مطالبات معوق،کسب پرتفوی اقتصادی(سودآور) و دوری ازحاشیه را مورد تاکید قرار داد و افزود: به رغم تلاش هایی که در جهت وصول این مطالبات از سال گذشته تا کنون انجام شده، با این حال برای رسیدن به نرم صنعت نیاز به یک عزم همگانی و تلاش مضاعف داریم .

دکتر جعفری با اشاره به اینکه انتظار و توقع سهامداران از شرکت،وصول به موقع مطالبات و سودآوری مناسب است، بهبود سیاست های فروش،تغییر نگرش پرتفوی محوری به پرتفوی اقتصادی،تمرکز بر فروش بیمه های خرد و در نهایت اصلاح ساختار و ترکیب مناسب پرتفوی را از ضرورت های مهم این شرکت برشمرد و افزود: هنگام انعقاد قراردادهای بیمه ای ضرورت دارد توجه به بیمه های اموال و تجمیع امور بیمه ای همواره مد نظر شعب و شبکه فروش قرار گیرد و مدیریت حقوقی مکلف به پیگیری از طریق مراجع قضایی برای وصول مطالبات شود.

وی در پایان سخنان خود شاخص های سودمحور را مورد تاکید قرار داد و ابراز امیدواری کرد: با ادامه تلاش و همت همگانی همکاران تا پایان سال جاری شاهد افزایش رشد فروش و موفقیت های بیمه دانا در صنعت بیمه باشیم .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز