خبرگزاری کار ایران

در اقدامی ارزشمند و در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی؛

مدیران و بانکداران بانک پاسارگاد، عضو انجمن اهدای عضو شدند

مدیران و بانکداران بانک‌پاسارگاد، در اقدامی ستودنی، عضو انجمن اهدای عضو شدند و کارت اهدای عضو دریافت کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌ عمومی بانک پاسارگاد، مدیران و بانکداران بانک‌ پاسارگاد در همایش سراسری خود، میزبان مدیرعامل، قائم مقام مدیرعامل و جمعی از اعضای انجمن اهدای عضو ایرانیان بودند. در این همایش که به طور منظم به منظور بررسی عملکرد و تبیین برنامه‌های بانک‌ پاسارگاد برگزار می‌گردد، نجفی‌زاده مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان ضمن ارایه توضیحات جامع در خصوص وضعیت کشور در زمینه وقوع مرگ‌ مغزی، شرایط بیماران نیازمند و جایگاه کشور در خصوص میزان اهدای عضو، فرهنگ‌سازی و آگاه ساختن مردم از اثرات مثبت این اقدام ارزشمند را الزامی دانست. وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به عملکرد شایسته بانک‌پاسارگاد در این زمینه گفت: بانک‌پاسارگاد در این مدت، همکاری بسیار تنگاتنگ و صمیمانه‌ای با انجمن اهدای عضو داشته‌است. از اقدامات این بانک در این زمینه می‌توان به تأمین فضای انجمن، تأمین مکان دبیرخانه‌ی انجمن اهدای عضو، برگزاری جشنواره 180 ثانیه‌ای بانک‌پاسارگاد با موضوع اهدای عضو، حمایت از تولید آثار هنری و پروژه‌های فرهنگی در این زمینه، ارائه‌ی راهکارهای عملی برندینگ و کمک به اجرای آن‌ها، ارائه‌ی راهکارهای عملی جذب منابع مالی و کمک به اجرای آن‌‌ها، تکمیل فرم درخواست کارت اهدای عضو در شعبه‌های بانک، برگزاری نخستین سمپوزیوم بین‌المللی فرهنگ‌سازی اهدای عضو، کمک به ساخت و تجهیز مراکز جامع فراهم‌آوری و پیوند اعضا در کشور، کمک به تأمین ترابری هوایی چرخه‌ی اهدای عضو و ... اشاره کرد.

 قبادی قائم مقام این انجمن نیز ضمن ارایه توضیحاتی در خصوص فرآیند وقوع مرگ مغزی و همچنین اعضای قابل اهدای هر بیمار مرگ مغزی به بیماران نیازمند، توجه به این بخش را از مهم‌ترین رسالت‌های همه مسئولان و افراد جامعه ذکر کرد. وی در بخشی دیگر از سخنان خود ضمن آرزوی روزی که با همکاری یکدیگر، شاهد مرگ هیچ بیمار نیازمند به عضوی در ایران نباشیم، از بانک‌پاسارگاد به عنوان سازمانی که در این زمینه گام‌های ارزشمندی برداشته‌است یاد کرد و همراهی این بانک را با انجمن اهدای عضو ستودنی دانست.

گفتنی است پس از ارایه توضیحات مدیرعامل و قائم مقام انجمن اهدای عضو ایرانیان، کلیه مدیران و بانکداران بانک‌ پاسارگاد ضمن اعلام آمادگی برای انجام این کار ارزشمند، کارت اهدای عضو را دریافت کردند.

 

کد خبر : ۳۹۷۸۵۶