خبرگزاری کار ایران

در ارومیه برگزار شد:

گردهمایی مدیران مناطق بیمه دانا با هدف جذب پرتفوی اقتصادی

اولین گردهمایی سرپرستان مناطق در سال جاری با محوریت جذب پرتفوی اقتصادی و وصول به موقع مطالبات در شهرستان ارومیه برگزار شد .

به گزارش ایلنا، در این گردهمایی که روز پنجم مرداد ماه جاری با حضور معاونان فنی بیمه های اشخاص، اموال و مسوولیت و امور استان ها و نیز مدیران بیمه های اتومبیل، آتش سوزی، درمان، امور مالی، امور شعب و نمایندگان با هدف بررسی عملکرد سه ماهه اول و تعیین اهداف و برنامه های آتی شرکت برگزار شد، بر جذب پرتفوی اقتصادی و وصول به موقع مطالبات تاکید شد .

در این گردهمایی ابتدا معاونان به تبیین اهداف و ارائه رهنمودهای عملیاتی در حوزه های مربوطه ( اموال، اشخاص و امور استان ها ) پرداختند و سپس سرپرستان مناطق عملکرد 3 ماهه شعب تابعه را تحلیل کردند .

در ادامه گردهمایی، چهار پنل تخصصی درباره وصول مطالبات، بیمه های اموال، بیمه های اشخاص، پنل اداری و مالی ، تشکیل و مسائل مرتبط در هر حوزه بصورت خاص مورد بررسی قرار گرفت و سپس مقرر گردید اقدامات لازم پنل ها برای استحضار و تاکید بر پیگیری و اقدام لازم به مدیر عامل گزارش شود .

بر اساس این گزارش همچنین در تاریخ ششم مرداد ماه جاری جلسه ای با حضور روسای شعب منطقه 3 در محل شعبه ارومیه برگزار شد که در این جلسه نیز هر یک از روسای شعب به تحلیل عملکرد 3 ماهه اول سال جاری و طرح مشکلات و موانع کاری خود درحضور معاونان و مدیران پرداختند.

در این جلسات معاونان شرکت بر جذب پرتفوی اقتصادی، وصول حق بیمه در  مدت اعتبار قرارداد، مدیریت ترکیب پرتفوی متناسب با سیاست های مدیریت ارشد شرکت و همچنین تلاش در جهت افزایش سهم نمایندگان در پرتفوی شرکت با تقویت توان فنی ایشان، تعامل بیشتر بین شعبه و نمایندگان، حمایت و هدایت و پایش مستمر عملکرد نمایندگان تاکید کردند .

در ادامه این نشست همچنین جلساتی با همکاران و نمایندگان شعبه ارومیه بصورت مجزا با حضور معاون استان ها و مدیران امور شعب و امور نمایندگان برگزار شد و همکاران شعبه و نمایندگانبه طرح مسائل و مشکلات خود پرداختند .

گفتنی است: با توجه به رضایت و روحیه مطلوب پرسنل و نمایندگان شعبه ارومیه و نیز با رهنمود های معاون امور استان هاانتظار می رود شاهد عملکرد مطلوبی در این استان باشیم..

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر : ۳۹۶۳۵۳