خبرگزاری کار ایران

در پی برگزاری مجمع عمومی بیمه دانا

دکتر صادق: تکلیف زمین های علی آباد مشخص نیست

asdasd
کد خبر : ۳۹۳۲۴۸

نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا گفت: بیمه مرکزی در طول دو سال گذشته افزایش سرمایه شرکت‌ها را با توجه به محدودیت‌های موجود، از اولویت فوری خارج کرده است.

به گزارش ایلنا ، دکتر بیژن صادق از تقسیم سود ۱۵ ریالی این شرکت در مجمع عمومی سالیانه خبر داد و در خصوص موضوع زمین‌های منطقه علی‌آباد تهران که گفته می‌شود متعلق به این شرکت است، توضیح داد: اتفاق جدیدی در این خصوص حادث نشده است و این زمین‌ها هنوز تعیین تکلیف نشده‌اند و در مجمع قرار بر این شد که مذاکرات با ارتش جمهوری اسلامی در این خصوص ادامه یابد.

صادق با اشاره به ای.پی.اس ۱۴۴ ریالی این شرکت در سال ۹۴ گفت: با تصمیم سهام‌داران در مجمع، مقرر شد ۱۰ درصد این رقم یعنی ۱۵ ریال بین سهام‌داران توزیع شود.

وی همچنین درباره افزایش سرمایه این شرکت گفت: بیمه مرکزی در طول دو سال گذشته افزایش سرمایه شرکت‌ها را با توجه به محدودیت‌های موجود، از اولویت فوری خارج کرده است. بیمه دانا در صورت موافقت سهام‌داران، تلاش خود را به کار می‌گیرد که این افزایش سرمایه را به نحوی انجام بدهد که بیشترین منافع را برای شرکت داشته باشد. بنابراین بیمه دانا تلاش می‌کند تا افزایش سرمایه خود را از روش‌هایی مثل آورده‌ی نقدی سهام‌داران یا صرف سهام به انجام برساند.

صادق با اشاره به افزایش سودآوری‌های شرکت از محل سرمایه‌گذاری‌ها گفت: شرکت بیمه دانا پس از اجرای کامل یکپارچه‌سازی و تجمیع دریافت و پرداخت در سال ۱۳۹۴، منابع مالی پرقدرتی فراهم کرده که امکان چانه‌زنی مناسبی را برای شرکت در طول سال مالی گذشته فراهم کرد؛ همچنین شرکت با اصلاح و بهبود سبد بورسی خود و سرمایه‌گذاری مناسب در بورس توانست، نسبت بسیار مهم درآمد سرمایه‌گذاری‌ها بر مجموع سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت خود را به رقم بسیار امیدوارکننده‌ی ۲۲٫۵ درصد برساند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز