خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره بانک رفاه:

بانک رفاه آمادگی عاملیت اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری بیمارستانی و دارویی را دارد

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۶۷۴

عضو هیات مدیره بانک رفاه گفت: بانک رفاه آماده پذیرش عاملیت اجرای طرح های سرمایه گذاری بیمارستانی و دارویی کشور و همه امور بانکی و مالی مرتبط با صادرات و واردات است.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی بانک رفاه؛ فرشید فرخ نژاد با اعلام این مطلب در پانل تخصصی همایش بین المللی سرمایه گذاری در نظام سلامت که با حضور مدیران عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شرکت های داخلی و خارجی فعال در زمینه ساخت تجهیزات پزشکی در بعداز ظهر روز اول همایش بین المللی سرمایه گذاری در حوزه سلامت کشور برگزار شد گفت: بانک رفاه آماده پذیرش عاملیت اجرای طرح های سرمایه گذاری بیمارستانی و دارویی کشور است و هدف اصلی این نشست بحث و تبادل نظر پیرامون چشم انداز سرمایه گذاری در حوزه سلامت در جمهوری اسلامی ایران متعاقب اجرایی شدن برجام است.
وی با بیان اینکه اجرای برجام و لغو تحریم ها فرصت مغتنمی برای سرمایه گذاری در جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود خاطرنشان ساخت: کشور ایران به لحاظ برخورداری از فرصت های سرمایه گذاری قوی، افقی روشن را در اقتصاد کشور فرا روی خود دارد. جمهوری اسلامی ایران به واسطه داشتن ظرفیت های بالقوه در حوزه سلامت و برخورداری از زیرساخت ها و امکانات مدرن و روزآمد، یکی از قطب های بالقوه جذب توریست در حوزه سلامت در منطقه به شمار می رود و در سال های اخیر نیز دستاوردهای مهمی در زمینه های پزشکی و بیوتکنولوژی تجربه کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز