خبرگزاری کار ایران

رونمایی از کتاب "ضمانت نامه های بانکی، چالش ها و راهکارها"

از کتاب ضمانت نامه های بانکی ، چالش ها و راهکارها به قلم اصغر پورمتین عضو کمیته عالی بانکداری بانک تجارت رونمایی شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی بانک تجارت ، در آیین رونمایی این کتاب که توسط تعدادی ازصاحب نظران، نویسندگان و علاقمندان کتاب در سرای اهل قلم مورد نقد و بررسی قرار گرفت ، مهدی کسرایی مدیر عملیات ارزی بانک مرکزی گفت :ضمانت نامه ابزاری است که در زمینه تجارت داخلی و خارجی استفاده می شود و کمک کننده و تسهیل کننده تجارت به معنای عام است. معتقدم در این کتاب موارد بسیار خاصی در باره ملاحظات صدور انواع ضمانت نامه مطرح شده که نقطه قوت آن به حساب می آید.

در ادامه پورمتین مؤلف کتاب ضمانت نامه های بانکی، چالش ها و راهکارها با اشاره به این مطلب که این کتاب در پی تدریس ضمانت نامه نیست بلکه قصد دارد مشکلات و چالش ها را معرفی کند، گفت: این کتاب اثری کاربردی در آموزش است و برای کسانی تهیه شده که قصد دارند با خواندن آن از بروزاشتباهات احتمالی جلوگیری کنند.

در این مراسم فریده تذهیبی حقوقدان و عضو کارگروه ضمانت نامه ها در اتاق بین المللی بازرگانی ، ناصر زنگباری حقوقدان و مدرس بانک مرکزی وعلیزاده ویراستارکتاب به تفصیل به ارایه نقطه نظرات خود در خصوص این کتاب پرداختند و اظهار امیدواری کردند که کتاب مذکور با توجه به دیدگاه های کارشناسان با کیفیت  مطلوب تری در اختیار علاقمندان قرار بگیرد.

کتاب ضمانت نامه های بانکی ، چالش ها و راهکارها توسط انتشارات "گپ" به چاپ رسیده است.

 

کد خبر : ۳۶۷۸۲۳