خبرگزاری کار ایران

همزمان با برگزاری اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل و نقل؛

لیزینگ اقتصادنوین استاندارد و جایزه بین‌المللی اتحادیه اروپا را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۶۴۸

شرکت لیزینگ اقتصادنوین جایزه دومین اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل و نقل، ساختمان و راه و شهرسازی را کسب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل و نقل، ساختمان و راه و شهرسازی در سال 94 با رویکرد ارتقای نقش تعاون و بخش خصوصی، با مشارکت دست‌اندرکاران حوزه سیاست‌گذاری، تضمین و اجرای صنعت حمل و نقل، راه و شهرسازی و بخش خصوصی و تعاونی‌های فعال در این حوزه برگزار شد.

در این اجلاس ضمن معرفی اهمیت ارتقای کیفیت خدمات اجتماعی، همراه با ارتقا کیفیت خدمات فنی، به نقش و جایگاهی که بخش خصوصی و تعاونی‌‏ها با بهره‏‌گیری از سرمایه‌‏گذاری‌‏های خارجی، در این موضوع می‌‏توانند داشته باشند، پرداخته شد.

در پایان برگزاری این مراسم شرکت‌های برگزیده، معرفی شدند که شرکت لیزینگ اقتصادنوین استاندارد و جایزه بین‏المللی (FCC-LEASING) انتخاب نخست مشتریان در خدمات لیزینگ از سوی اتحادیه اروپا، نشان زرین تضمین کیفیت و اعتبار در فروش و واگذاری خودرو و نشان ویژه موفقیت مدیریتی و سازمان مبتنی بر تلاش‏های مدیریت را کسب کرد.

دومین اجلاس یک‌روزه مشترک توسعه کیفیت حمل و نقل، ساختمان و راه و شهرسازی با رویکرد ارتقای نقش تعاون و بخش خصوصی به همت اتاق تعاون ایران و با حضور مسئولان وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز