خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت مدیره بیمه دانا:

وصول به موقع مطالبات ، مهمترین اولویت در فعالیت بیمه گری است

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۲۸۹

رئیس هیئت مدیره بیمه دانا ، وصول مطالبات معوق را به عنوان یک اصل اساسی مورد تأکید قرار داد و خواستار ترکیب مناسب پرتفوی برای برنامه های آینده این شرکت شد.

رئیس هیئت مدیره بیمه دانا ، وصول مطالبات معوق را به عنوان یک اصل اساسی مورد تأکید قرار داد و خواستار ترکیب مناسب پرتفوی برای برنامه های آینده این شرکت شد .

به گزارش ایلنا، دکتر رضا جعفری در بازدید ار شعبه خلیج فارس ، ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد این شعبه با توجه به امکانات موجود، از تلاش هیئت مدیره برای رفع مشکلات شعب خبرداد و افزود : توزیع نامناسب نیروی انسانی یکی از مسائلی است که باید به آن توجه بیشتری کرد .

وی وصول مطالبات معوق را به عنوان یک فعالیت اساسی مورد تأکید قرارداد و با اشاره به ضرورت حفظ ترکیب پرتفوی شرکت در بلند مدت اظهار داشت : با توجه به آئین نامه وصول مطالبات شرکت ، اولین کمیته اجرائی در شعبه خلیج فارس متشکل از رئیس شعبه ، معاونین و کارشناس حقوقی شعبه تشکیل و مقرر گردید وفق آیین نامه مذکور نسبت به وصول به موفع مطالبات اقدام و گزارش عملکرد ماهانه را به کمیته راهبردی وصول مطالبات شرکت ارسال نمایند .

وی اظهار امید واری کرد که با تشکیل این کمیته ها در شعب سراسر کشور، شاهد بهبود وضعیت مدیریت مطالبات شرکت تا پایان سال باشیم .

دکتر جعفری ، ظرفیت و قابلیت مناسب و توانمند نیروی انسانی را موجب موفقیت روز افزون بیمه دانا دانست و در پایان از تعامل و هم اندیشی هیئت مدیره برای رفع مشکلات احتمالی برخی شعب خبر داد .

   گفتنی است: دراین بازدید دکتر سید مجتبی عطری عضو هیئت مدیره ، منصور حسینی مدیربیمه های مهندسی ، مسوولیت و خاص و موسی رضایی سرپرست مدیریت بازاریابی، رئیس هیئت مدیره را همراهی می کردند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز