خبرگزاری کار ایران

با همدلی توانستیم به مقام دوم برسیم؛

صادقی: لیگ امسال غیرقابل پیش‌بینی شده بود / توقع سکو از ما نداشتند

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۵۲۹

باشگاه از ما خواسته بود که روی بازیکنان بومی و جوان سرمایه‌گذاری کنیم و اصلا توقع سکو از ما نداشتند اما خوشبختانه با همدلی توانستیم به مقام دوم برسیم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: لیگ بسیار خوبی را پشت سرگذاشتیم و با هر هفته شاهد بازی‌های جذاب و غیرقابل پیش‌بینی بودیم.

به گزارش ایلنا، فریبا صادقی درباره بازی ذوب‌‌آهن و دانشگاه‌آزاد در هفته‌آخر لیگ برتر والیبال بانوان اظهار کرد: با وجود اینکه به نظر می‌رسید به همین خاطر هم بود که بازی با وجود اینکه حساس نبود به ست پنجم کشیده شد و در نهایت تیم دانشگاه‌آزاد به پیروزی رسید. با وجود شکست بازیکنان من خوب بازی کردند چراکه چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان درباره تکرار عنوان نایب‌قهرمانی دور قبل لیگ تصریح کرد: ما سال‌گذشته با در اختیار داشتم بازیکنان غیر بومی توانستیم نایب‌قهرمانی شویم اما امسال با بازیکنان جوان و امید خودمان به این مقام رسیدیم که به نظرم این یک پیشرفت است. باشگاه از ما خواسته بود که روی بازیکنان بومی و جوان سرمایه‌گذاری کنیم و اصلا توقع سکو از ما نداشتند اما خوشبختانه با همدلی توانستیم به مقام دوم برسیم.

صادقی درباره کیفیت لیگ‌برتر والیبال بانوان نیز گفت: از لحاظ کیفیت شاهد مسابقات خوبی بودیم و با وجود اینکه تعداد تیم‌ها هنوز هم کم است اما هر هفته شاهد بازی‌های جذاب و غیرقابل پیش‌بینی بودیم. امسال اسپانسرها بهتر از سال‌های پیش ظاهر شدند و به تعهدات‌شان عمل کردند امیدوارم سال آینده شاهد اسپانسرهای و حمایت‌های بیشتری باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز