خبرگزاری کار ایران

تاکنون نتایج خوبی کسب کرده‌ایم؛

شجاعی: برنامه ویژه‌ای برای تیم فوتبال نوجوانان دختر داریم

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۵۸۴

تیم فوتبال نوجوانان دختر ایران در حال حاضر با ۲بازی، ۲ برد، ۱۱ گل‌زده، یک گل خورده، تفاضل به اضافه ۱۰ گل و ۶ امتیاز صدرنشین گروه خود در مسابقات قهرمانی آسیا در بنگلادش است.

نایب رییس زنان فدراسیون فوتبال گفت: در صورت صعود تیم نوجوانان دختر در مسابقات قهرمانی آسیا برنامه ویژه‌ای برای آنها در نظر داریم.

به گزارش ایلنا، فریده شجاعی درباره شرایط تیم فوتبال نوجوانان دختر در مسابقات قهرمانی آسیا افزود: این تیم رقابت سختی در پیش دارد و با توجه به تعداد زیاد تیم‌های گروه‌ ما، فقط یک تیم مجوز حضور در مرحله بعدی مسابقات را دریافت خواهد کرد.

وی ادامه داد: دختران ملی پوش تا به این لحظه نتایج بسیار خوبی کسب کرده‌اند و در برابر هند بازی خوبی را به نمایش گذاشته اند و موفق به شکست این تیم شدند.

شجاعی افزود: با انگیزه‌ای که در بازیکنان می‌بینم به نتیجه بازی مقابل تیم ملی اردن نیز امیدوارم.

وی در ادامه درباره نحوه آماده‌سازی تیم فوتبال نوجوانان دختر توضیح داد: در یک‌سال گذشته برای تیم‌های زیر ۱۹و ۱۶سال برنامه‌ریزی‌های زیادی انجام دادیم. بدون شک حاصل برگزاری این برنامه‌ها، وجود کادرفنی مجرب و تلاش بازیکنان، چیزی جز پیروزی‌های اخیر نیست.

شجاعی اظهار امیدواری کرد که تیم فوتبال نوجوانان دختر ایران به دور بعدی این رقابت ها صعود کند.

وی از سفیر ایران در بنگلادش به دلیل پشتیبانی از نمایندگان دختر فوتبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا قدردانی کرد.

تیم فوتبال نوجوانان دختر ایران در حال حاضر با دو بازی، دو برد، ۱۱ گل زده، یک گل خورده، تفاضل به اضافه ۱۰ گل و ۶ امتیاز صدرنشین گروه خود در مسابقات قهرمانی آسیا در بنگلادش است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز