خبرگزاری کار ایران

اردوهای سختی را پشت سرگذاشتیم؛

ایزدی: می‌خواهم با طلای‌اینچئون نتیجه زحماتم را بگیرم / برای قهرمانی ازامام‌رضا مددخواستم

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۳۹۰

برای قهرمانی در آسیا تلاش خودم را انجام دادم و از امام‌رضا(ع) مدد خواستم تا با کسب مدال‌طلا دل مردم و خانواده و مربیانم را شاد کنم و پاسخ محبت‌های آنها را به بهترین شکل بدهم.

بانوی ملی‌پوش تکواندوی کشورمان گفت: برای رسیدن به مدال‌طلای اینچئون تمرینات و سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشتم و برای رسیدن به قهرمانی اینچئون انگیزه زیادی دارم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شکرانه ایزدی ملی‌پوش وزن ۶۷ - کیلوگرم تیم ملی تکواندوی کشورمان ضمن بیان این مطلب افزود: برای حضور در بازی‌های آسیایی از اسفندماه در اردو هستیم و تمرینات سخت و فشرده‌ای را تحمل کردیم و امیدوارم در بازی‌های ‌آسیایی بتوانم با کسب مدال‌طلا نتیجه زحماتم را بگیرم.

وی با بیان اینکه پیش از حضور در بازی‌های آسیایی در دو رویداد مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های سیزم برای ایران مدال‌آوری کردم، یادآور شد: در مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان به مدال برنز دست یافتم و در مسابقات تکواندو نظامیان‌جهان(سیزم) مدال‌طلا گرفتم و با شناخت خوبی که از حریفانم دارم، امیدوارم در بازی‌های آسیایی اینچئون روی سکوی قهرمانی بایستم.

تکواندوکار قزوینی تیم ملی که در آستانه اعزام به بازی‌های آسیایی برای استعانت از امام هشتم در مشهد مقدس سخن می‌گفت، تصریح کرد: برای قهرمانی در آسیا تلاش خودم را انجام دادم و از امام‌رضا(ع) مدد خواستم تا با کسب مدال طلا دل مردم و خانواده و مربیانم را شاد کنم و پاسخ محبت‌های آنها را به بهترین شکل بدهم.

ایزدی در پایان گفت: رقابت در بازی‌های آسیایی با حضور تکواندوکاران کره‌ای و ژاپنی و برخی کشورهای‌جنوب شرقی آسیا بسیار دشوار است، ولی با آمادگی و روحیه بالایی که دارم بسیار امیدوارم که با کسب خوشرنگ‌ترین مدال به ایران برگردم.

رقابت‌های تکواندو در بازی‌های آسیایی ۸ تا ۱۱ مهرماه به میزبانی اینچئون کره جنوبی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز